onko kukaan käynyt? kuulin että olisi jonkinlainen pukukoodi yms. ilman pikkutakkia ei kuulemma pääse sisään, pitääkö paikkansa?
Babista kebab -ravintola
12
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kebabin syöntiä varten pitää olla päällä muuta kun paskaiset verkkarit ja öljyinen lippalakki, niin saa olla kebabit sitten syömättä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hyvä paikka, suosittelen.
Voit tulla vaikka pieru verkkareissa tai ottaa vaikka mukaan ettei muut kärsi.
Kebu on tehty niiden omalla reseptillä joten ei ole samaa tukusta ostettua bulkki kamaa mitä KAIKKI muut Mikkelissä myy.
Kastikkeella ei ole peitetty tukku kebun rasvaista lihaa niinkuin KAIKILLA muilla paikoilla.
Arvosana 8 kun muilla Mikkelin paikoilla 2-4.
Niin ja kannattaa katsoa oivahymyn raportit Mikkelin muista paikoista ja jos menet muihin paikkoihin eikä oivahymyn raportti ole esillä ovenpielessä niin käänny suosiolla pois - Anonyymi
Minkä ikäinen ihminen edes muistaa tuollaisen pikkutakkipakon?
- Anonyymi
Sulla ei ainakaan pätäkkää ole ja et käy paikoissa, jossa se edelleen on pakollinen.
Pysyy köyhät poissa. - Anonyymi
En minä ainakaan, aikoinaan riitti, kun oli siistit vaatteet, eikai miehet ole pitäneet
arkena pikkutakkia enää vuosikymmeniin? Poliisit pitää pukua ja krakaa, mutta on
kai heidänkin pukukoodi jo vuosien saatossa höllentynyt.
- Anonyymi
Minä kävin. Oli mun mielestä kuivahkoa. Turkkilaisessa kebabissa saa parempaa. Ehkä mulla oli odotukset liian korkealla ku tätä niin kovaa hehkutettiin.
- Anonyymi
Pikkutakkia pakko Bapistassa? 2020- luvulla? Ja kuka ensinnäkin haluaa syödä
pelkkää kebappia? Ei hyvää näitä Osuuskauppa Suur-Savon aivopieruja! - Anonyymi
Huutonaurua nynnyille, jotka pitää ylipäätään ikinä mitään pikkutakkeja.
- Anonyymi
Sontaiset verkkarit voittaa siistin pukeutumisen?!
- Anonyymi
Käykö tuolla edes kukaan? Aina tyhjillään kun ohi kävelee. Kertoo kyllä tasosta, jos ei asiakkaita näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000