Olisin niin halunnut sinut mies.
Olen niin surullinen
29
699
Vastaukset
- AnonyymiEhkä voit vielä saada hänet nainen. - AnonyymiSitähän minä toivonkin. Nyt nukkumaan kuitenkin ensin Hyvää yötä. 
- AnonyymiSinä et voi saada naista kun aliarvioit häntä vastaamalla miehen läpinäkyvään ininään, mutta jouluista mieltä ny kumminkin 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sinä et voi saada naista kun aliarvioit häntä vastaamalla miehen läpinäkyvään ininään, mutta jouluista mieltä ny kumminkin Kyllä sun läpinäkyvä mieheksiluulemis ininäsi tässä vaan näkyy. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä sun läpinäkyvä mieheksiluulemis ininäsi tässä vaan näkyy. Sinun miehen läpinäkyvä kaipaamisen ja ihailun jano vasta näkyykin, kuten myös se, ettei mitään sosiaalisia kontakteja ole 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sinun miehen läpinäkyvä kaipaamisen ja ihailun jano vasta näkyykin, kuten myös se, ettei mitään sosiaalisia kontakteja ole Kumpikaan ei pidä paikkaansa. Sulla mieheksiluulijana on näköjään luetun ymmärtämisessäkin vikaa luulemisen lisäksi. 
- AnonyymiNäköjään kirjoittamistaidoissakin sulla on puutteita luetun ymmärtämisen lisäksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sinä et voi saada naista kun aliarvioit häntä vastaamalla miehen läpinäkyvään ininään, mutta jouluista mieltä ny kumminkin Miksi tämä ihminen tuli tähän toivottelemaan miehelle joulua ja haukkui samalla aloittajaa? Kuka tekee tuollaista? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi tämä ihminen tuli tähän toivottelemaan miehelle joulua ja haukkui samalla aloittajaa? Kuka tekee tuollaista? Mieheksiluulija niin tekee. 
- Anonyymi🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 
 🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18136900G
 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

- AnonyymiHän on jo Sinun. - AnonyymiKunpa olisikin. Tulin kurkkaamaan olisiko käynyt täällä mutta tuossa vieraat tappeli. 

- AnonyymiHyvää yötä ja kullan kuvia - AnonyymiHyvää yötä sullekin. Näin viime yönä hänestä miehestä unta ja tehtiin jotain ... :) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvää yötä sullekin. Näin viime yönä hänestä miehestä unta ja tehtiin jotain ... :) jatkan vielä, että muistan uniani harvoin, joten siksi toivotuksesi oli kuin taika :) 

- AnonyymiMiks ihmeessä kun saisit parempaakin - AnonyymiJoskus sitä vaan löytää jonkun joka on paras itselleen vaikka ei millään mittarilla maailman paras. Siksi. 
- AnonyymiAnteeksi luin väärin ensin ja ajattelin, että sinä saisit parempaa. Siksi kommentoin noin ensin. Minä en voi saada ketään parempaa koska hän on paras ja ainoa. 

- AnonyymiEn osaa ja olen liian vaikea. Ymmärrän. Mieheltä. - AnonyymiEn minäkään osaa. Naiselta. Aloittajalta. 

- AnonyymiAioin olla yksin jatkossa ja se mitä olen. 🤏🦋 - AnonyymiAiotko olla perhonen ? :) 
- AnonyymiOlet kuten parhaaksi näet. 

- AnonyymiBlues is! 

- AnonyymiEihän luovuta toivosta, silloin tulee suru? - AnonyymiEi luovuta toivosta, en ole luopunut toivosta vaikka olo on välillä toivoton. 

- AnonyymiSurullinen olen minäkin kaikesta. 
- AnonyymiNotta kyllä se vielä tuloo❤️ 
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321