Vasurien mielestä yksilöllä ei ole mitään vastuuta mistään vaan Suomen ja suomalaistenen

Anonyymi-ap

tulee vastata jonkun hörhön turvallisuudesta, kun hänet on Venäjän toimesta houkuteltu elämysmatkalle Suomeen. Vasurien miestä ko hörhöllä tai hänen ihmissalakuljettaja valtiola ei ole mitään vastuuta vaan heillä on kiistämätön oikeus toimia näin.

Miten noin kieroutunut käsitys vastuista voi olla vasureilla? Ehkä se on aate, jonka mukaan kaikesta päättää puolue ja sen eliitti.

5

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin on Aina Ollut !

LaitaVasemmiston Punikki-Kommunistit ja MyrkynVihreät ajaa vain TurvapaikanHakijoiden etuja ! - mutta Miksi ?

Me ollaan Suomessa, eikö ne halua ajaa Suomalaisten Etuja ?

• Anonyymi

rikollinen on yhtä arvokas kun sinä vasemmiston silmissä

• Anonyymi

turvonnut vasemmiston yliopisto ajaa omaa agendaa 🤣 se laitos puhdistetaan vielä

• Vasemmistoliittohan on kommunistisen SKDL:n hajoamistuote, kommunismissa taas ei yksilö merkitse kuin haittaa ja kaikkien pitää toimia johtajan komennossa yksimielisesti ja oma ajattelu johtaa vankileirille.

Tuo on jälkikommunistisella Venäjällä johtanut vaikeaan tilanteeseen kuin jo muutaman vuoden saivat lähestyä vapaampaa yhteiskuntaa. Nyt on taas alettava Stalinin menetelmät jotta kansa kuriin ja jos ei tunnu onnistuvan niin fillarin selkään ja Suomeen.

Venäläiset kuin ovat satoja vuosia olleet komennon alla niin vapaa ajattelu on muuttunut rikolliseksi toiminnaksi kansan mielissä. Siksi he ovat onnellisia kun saa vodkaa eikä itse tarvitse ajatella, koska Moskoba tekee sen hänen puolestaan!

Vasuiriliittohan on jälkikommunistinen kuten koko Venäjäkin tänään, eikä parannusta liene odotettavissa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60