Olipa sanomalehti Karjalaisessa uutinen 28.11.2023 että suursioittajat ei usko tähän uuteenkaan yritykseen saada entisen varuskunta alueen lomakylä hankeeseen. Nyt tarvittaisiinkin piensioittajilta 1000€ sioituksia että saisivat ensimmäiset "koirankoppimalliset" loma-asunnot tehtyä ei rantaan vaan edemmäksi rannasta.
Vaikuttaa siltä että tämä uusikaan yritys lomakylästä taitaa lässähtää omaan mahdottomuuteensa.
Mitäpä mieltä olette?
Uskotteko tosissaan Kontiorannan lomakylään?
7
656
Vastaukset
- Anonyymi
Suoraan kysymykseen vielä suorempi vastaus: En todellakaan usko!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tulee mieleen vanha satu, hiiri kissalle räätälinä. Piti tehdä takki mutta ei tullut edes kukkaroa.
Haapala vaati vuosikymmeniä hotellia stadionin yhteyteen.
Kunnassa "idea" sitten paisui lomakeskukseksi, hintaluokka 100-300miljoonaa euroa.
Monenlaista konsulttia on pyörinyt etsittäessä rahoittajia mutta ei niin hölmöjä rahoittajia ole olemassa että lähtisivät rahoittamaan ampumahiihtostadioniin perustuvaa hotellia johonkin syrjähylkyyn, saati kokonaista lomakeskusta. Joensuun hotellikapasiteetin käyttöastekin on keskimäärin vain 50 prosentin luokkaa.
No, ei tullut sitä takkia eli lomakylää eikä hotellia vaikka kunnanjohtaja Jere Penttilä kehui erään ginikauppiaan kanssa Karjalaisessa että hotelli on valmis jo 2022.
Nyt on kukkaron eli mökkien vuoro. Se on enemmän reaalipohjalla jos vain rahaa löytyy mutta mistä ympärivuotiset käyttäjät.
Venäläisten varaan on laskettu paljon koko ampumahiihtoprojektissa mutta ryökäleet pettivät paikallisen ampumahiihtoyhteisön rupeamalla ampumaan ukrainalaisia.
En aio sijoittaa. - Anonyymi
Nyt vaan kiireellä muuttamaan kaavaa esim. siten että osa-alueesta asuinkäyttöön ja joku osa noille ideanikkareille.
Ikinä Kontiorantaan EI saada kannattavaa lomakylää niiden aika on yksinkertaisesti ohi.- Anonyymi
Kyllä sinne pitää lomakylä saaha vaikka väkisin, eihän tuo Huhmarikaan lyönyt leiville vaikka poliitikot oli kätilöinö sielläkin.
Se on vaan niin että Kontiolahden politikoille on ylivoimainen asia ettei siitä mitään tule ei ainakaan tuolla kokoluokalla.
- Anonyymi
Kuka hitto sinne tulisi lomailemaan? Hei haloo! Ei ainakaan verorahaa tuohon höpötykseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066