Ihmiset etsivät ympäristöstään vihjeitä siitä, mikä on sosiaalisesti hyväksyttävää ja sopivaa, mihin suuntaan yleinen keskustelu on kääntymässä. Myötäilemällä pärjää,sen olen huomannut. Ja valehtelee,että äänesti.
Kuopiossa ei omia mielipiteitä kannata sanoa ääneen
6
277
Vastaukset
- Anonyymi
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/energiavampyyrit-vasyttavat-herkat-ja-kiltit-ihmiset-hetkessa-nain-suojaat-itseasi-uuvuttavilta-ihmisilta antakaa energiavarkaiden olla oloissaan. Jos työn puolesta sellaisia pitää sietää niin pitää opetella luomaan ympärilleen ajatuksen voimalla suojakupla. Itse olen oppinut,että vapaa ajalla en mieti asiakkaita tai töitä.
- Anonyymi
Linkittäjä-Trolli
Tällä trollilla ei ole oikein sana hallussa, mutta hän kompensoi puutettaan linkitämällä sopivaksi katsomiaan kommentteihinsa sopivakseen katsomia nettiosoitteita.
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle. - Anonyymi
Hei et uskalla mennä pihalle ja kysyä tien laiden pikkukiviltä josko niitä kiinnostais.
- Anonyymi
Enpä monta ihmistä tunne täällä Kuopiossa. Töiden perässä tänne tulin,en ihmisiä tai mielipiteitä miettimään.
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409