Ylenkään toimittajat, ei uskalla analisoida, Idä ja lännen pakolaisten erilaisuutta ja oikeutta !?

Anonyymi-ap

Kunn ovat ällöttäviä rasisteja ,eri muodoissa ja todellisuudessa valtion kuin kansan vihollisia !?

22

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit tunkea anaalisointisi vaikka sinne minne aurinko ei paista! Kuvottavaa muutenkin.

      • Anonyymi

        Kerrankin osui oikeaan kohteeseen ja verenkiertoon !?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­y­­m­f­­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mnä teen Jos kus viellä piniä kirotus Virheitä, muta, koska olen keksi määräistä älygämpi venjäläinen ?! opin vielä jos kus erotaman analisoinnin analysoinista ?!

    • Anonyymi

      Venjä joutui Ukrainasta ottamaan noin 2 mijoonaa pakolaista,Poroshenkon ja lännen avustaman sodan ja vallankaappauksen vuoksi, paljonko Eurooppa ja Suomi !?

    • Anonyymi

      Törkeää nimitellä pakolaisia ällöttäviksi rasisteiksi, millä perusteella ?!

      • Anonyymi

        Kukahan tässä on nimitellyt ja ketä? Sinä itse nimittelet jatkuvasti muita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan tässä on nimitellyt ja ketä? Sinä itse nimittelet jatkuvasti muita!

        Uuups, anteeksi, tarkoitin siis aloittajaa, en sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuups, anteeksi, tarkoitin siis aloittajaa, en sinua!

        Meidän ero on vaan siinä, että minä yritän aina välillä pilkata aloittaja-reppanan sekavia tekstejä/kirjoitusvirheitä ja sinä taas kirjoitat tuohtuneita vastineita aivan jokaiseen hänen postaukseensa - ja kummallakaan ei ole näkyvää vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän ero on vaan siinä, että minä yritän aina välillä pilkata aloittaja-reppanan sekavia tekstejä/kirjoitusvirheitä ja sinä taas kirjoitat tuohtuneita vastineita aivan jokaiseen hänen postaukseensa - ja kummallakaan ei ole näkyvää vaikutusta.

        Jokatapauksessa en tarkoittanut loukata tai suututtaa sinua. Tarkoitin siis aloittajalle tuon viestini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän ero on vaan siinä, että minä yritän aina välillä pilkata aloittaja-reppanan sekavia tekstejä/kirjoitusvirheitä ja sinä taas kirjoitat tuohtuneita vastineita aivan jokaiseen hänen postaukseensa - ja kummallakaan ei ole näkyvää vaikutusta.

        Onko sinusta mukavaa pilkata toisia,oletko itse joutunut pilkan kohteeksi,varmasti naurat vanhoille ja vaivaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta mukavaa pilkata toisia,oletko itse joutunut pilkan kohteeksi,varmasti naurat vanhoille ja vaivaisille.

        Eihän tuo kirjoittaja pilkkaa muita kuin tuota venäjän trollia, ei hänen tarkoitus varmastikaan ole pilkata vanhoja ja vaivaisia! Mut toi pietarin trollitehtaan trolli, siis aloittaja, ON pilkan ansainnut ja syystäkin. Jos ei koko ajan puolustaisi venäjää ja haukkuisi Suomea ja suomalaisia niin tuskin häntä pilkattaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo kirjoittaja pilkkaa muita kuin tuota venäjän trollia, ei hänen tarkoitus varmastikaan ole pilkata vanhoja ja vaivaisia! Mut toi pietarin trollitehtaan trolli, siis aloittaja, ON pilkan ansainnut ja syystäkin. Jos ei koko ajan puolustaisi venäjää ja haukkuisi Suomea ja suomalaisia niin tuskin häntä pilkattaisiin.

        Oletko koskaan kuullut että vanhempia pitää kunnioittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut että vanhempia pitää kunnioittaa?

        Olen kuullut ja kunnioitan, mutta tuo venäjän trolli on poikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta mukavaa pilkata toisia,oletko itse joutunut pilkan kohteeksi,varmasti naurat vanhoille ja vaivaisille.

        Aloittaja on tekstiensä perusteella tosiaan vanha, puolisokea, menneeseen takertunut sekava höppänä ja Venäjä-mielinen kommunisti, nähtävästi vastoinkäymisten takia jostain syystä Suomelle ja suomalaisille katkeroitunut. Parasta olisi varmaan olla kokonaan vastaamatta hänen kirjoituksiinsa, joten myönnän, että on väärin ivata ja nauraa niille. Toisaalta kirjoittelu voi olla hänen harvoja kontaktejaan muihin ihmisiin, vaikka hän ei kuitenkaan näytä olevan kiinnostunut dialogista, vaan keskittyy ainoastaan tilittämään katkeruuttaan. Olen joskus myös yrittänyt vastata hänelle kohteliaasti ja rakentavasti ilman mitään vastakaikua.

        Tiedätkö sinä, miten hänen avauksiinsa kuuluisi reagoida?


    • Anonyymi

      Venläisten Ydinvoimalakaa,ei kelvannut Suomalaisille, kun vaaralliseksi haukuttiin,kuin nyt pakolaisia, ei bäin Suomi ole muuttunut 1980 luvusta tähänpäivään saakka !?

      Se on kuinmyös itsenäisyys,jota eliiti kansanosamme Viron kanssa, halusi takaisin Keisarin valtaan,1919 Pietarin valloitus yrityksellä !?

      • Anonyymi

        No kun ne venäläisten ydinvoimalat ON vaarallisia, siis oikeesti. Mieti nyt vaikka Tshernobylin voimalaa joka Neuvostoliiton aikoina poksahti noin vaan eikä toiminut niinkuin olisi pitänyt. Edelleenkin koko alue on niin saastunut ettei sinne voi muuttaa asumaan.


    • Anonyymi

      Ne kun ovat Olikarkkiemme edustajina, luvanneet rahvaan pitämään sivulla asioista, kuin Suomi 24 :sstä !?

      • Anonyymi

        Se vaan että meillä Suomessa ei ole oligarkkeja, jos ei lasketa niitä venäläisoligarkkeja joilla on Suomen ja venäjän kaksoiskansalaisuus!


    • Anonyymi

      Suomessahan on medioiden diktatuurinen valta, vahvistettuna läsimaiden ja kaikki kuuluu Venäjä kateuteen !?

      • Anonyymi

        Suomessa EI ole minkäänlaista diktatuuria ja venäjä-kateutta! Joten korkki kiinni, ota lääkkeesi ja lopeta toi paskan suoltaminen Suomesta ja suomalaisista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa EI ole minkäänlaista diktatuuria ja venäjä-kateutta! Joten korkki kiinni, ota lääkkeesi ja lopeta toi paskan suoltaminen Suomesta ja suomalaisista!

        On se kiva, että teillä kahdella on ainakin seuraa toisistanne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe