Turhan Jäädyttänyt Rahat Turha Vaiva.

Anonyymi-ap

Ei nidden hyödyttänytkän jähdyttä ne rahat että en saa pirkkoa kun ne pääse vähemällä vaivalla tekemättä mitän kun pirkko myyjä vain nukku eikä ikinä herä🤔

12

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löydän vetoa että kumpi tule ensin 1. Jäähdytettyt rahat. 2. Pirkko myyjä herä. 3. Ei kumpikan tänän kun ne on kaikkila mahdolisella tavalla varmistanut että ei edes vahingossa olis mitän mahdolisuutta että edes vahingossa onnistuisi🤔

• Anonyymi

Liian paljon valvonta yhteiskunta🤔

• Anonyymi

Kaverilla oli jo vuonna 2013 niin että joka kerta kun sunnuntaina joi kauppan parkkipaikalla olut niin manantaina ei tullut sossusta raha vaan vasta tistaina🤔

Lian paljon valvonta yhteiskunta jo silloin🤔

• Anonyymi

Kyllä hän tuollaista kyttäilyä on mahdollista kun on pieni kylä tuhat asukasta🤔

• Anonyymi

Uni vaaje ja melu häirintä ja katu teatteria eli Gang Stalking ovat niin psykologista nämä kaikki aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia ne ei ainoastan saa uhria näyttämän kun hänellä olis paranoidista psykosia vaan nämä myös aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia🤔

• Anonyymi

Uni vaaje ja melu häirintä ja katu teatteria eli Gang Stalking ovat niin psykologista nämä kaikki aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia ne ei ainoastan saa uhria näyttämän kun hänellä olis paranoidista psykosia vaan nämä myös aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia🤔

Ensin uhri näyttä silttä kun jos hänellä olis paranoidinen psykosi mutta lopultta uhri itse saa paranoidisen psykosin🤔

Sittä se johtu että minulla on paranoidinen psykosi ensin minä näytin silttä kun jos minulla olis ollut paranoidinen psykosi mutta lopultta minä myös sain Paranoidisen Psykosin🤔

Nyt minä meinan pyytä vahingon korvauksia🤔

• Anonyymi

Se ohjelma teke just sen mitä sen pitäkin tehdä ihmiselle🤔

• Anonyymi

Ei minä nyt tiedä miksi jumala nyt yhtäkkiä on näin reilu minua kohtan🤔

Lähde on sama asia kun jumala visaus tule lähtestä🤔

• Anonyymi

Rahat on nyt vieläkin jäädytetty miljardi kiitosta sitten kun se muutaman päivän päästä tule kun olette niin super nopeitta ja miljardi super reiluja😬😬😬😬

• Anonyymi

Tiesin 100% mitä on odottettavissa kuinka kehtatte olla näin super helposti ennakoitavissa että jopa itse heti 100% heti aamusta tietä mitä on odotettavissa ja 100% osu oikean😬😬😬😬

• Anonyymi

Gang stslkerit innostu kun on hermostunut ja koko ajan katso tiliä niin että kestä vielä kauemmin ennen kun rahat tule kun ne naura ha ha ha yeah nyt hänellä mene hermot ei saa katsoa tiliä niin ne luule että on käteistä ja sitten ne on niin pettyneittä kun ei ne sakan pitä hauska ja naura ja sillon rahat tule heti mutta antti nyt katso koko ajan ja sitten hänellä mene hermot kun hänellä ei ole nikotinia ja sitten ihmetellän miksi rahat ei tule🤔

• Anonyymi

Se on huono se Elisa Turvapakettti sovellus kun virus voi poista sovelluksen tai mutta asetukset kun nissä ei ole salasana niin on Game Over Dr. Web on paljon parempi nissä on molemmat suojattu salasana että näin meittä huijatan🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe