Turhan Jäädyttänyt Rahat Turha Vaiva.

Anonyymi-ap

Ei nidden hyödyttänytkän jähdyttä ne rahat että en saa pirkkoa kun ne pääse vähemällä vaivalla tekemättä mitän kun pirkko myyjä vain nukku eikä ikinä herä🤔

12

200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löydän vetoa että kumpi tule ensin 1. Jäähdytettyt rahat. 2. Pirkko myyjä herä. 3. Ei kumpikan tänän kun ne on kaikkila mahdolisella tavalla varmistanut että ei edes vahingossa olis mitän mahdolisuutta että edes vahingossa onnistuisi🤔

    • Anonyymi

      Liian paljon valvonta yhteiskunta🤔

    • Anonyymi

      Kaverilla oli jo vuonna 2013 niin että joka kerta kun sunnuntaina joi kauppan parkkipaikalla olut niin manantaina ei tullut sossusta raha vaan vasta tistaina🤔

      Lian paljon valvonta yhteiskunta jo silloin🤔

    • Anonyymi

      Kyllä hän tuollaista kyttäilyä on mahdollista kun on pieni kylä tuhat asukasta🤔

    • Anonyymi

      Uni vaaje ja melu häirintä ja katu teatteria eli Gang Stalking ovat niin psykologista nämä kaikki aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia ne ei ainoastan saa uhria näyttämän kun hänellä olis paranoidista psykosia vaan nämä myös aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia🤔

    • Anonyymi

      Uni vaaje ja melu häirintä ja katu teatteria eli Gang Stalking ovat niin psykologista nämä kaikki aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia ne ei ainoastan saa uhria näyttämän kun hänellä olis paranoidista psykosia vaan nämä myös aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia🤔

      Ensin uhri näyttä silttä kun jos hänellä olis paranoidinen psykosi mutta lopultta uhri itse saa paranoidisen psykosin🤔

      Sittä se johtu että minulla on paranoidinen psykosi ensin minä näytin silttä kun jos minulla olis ollut paranoidinen psykosi mutta lopultta minä myös sain Paranoidisen Psykosin🤔

      Nyt minä meinan pyytä vahingon korvauksia🤔

    • Anonyymi

      Se ohjelma teke just sen mitä sen pitäkin tehdä ihmiselle🤔

    • Anonyymi

      Ei minä nyt tiedä miksi jumala nyt yhtäkkiä on näin reilu minua kohtan🤔

      Lähde on sama asia kun jumala visaus tule lähtestä🤔

    • Anonyymi

      Rahat on nyt vieläkin jäädytetty miljardi kiitosta sitten kun se muutaman päivän päästä tule kun olette niin super nopeitta ja miljardi super reiluja😬😬😬😬

    • Anonyymi

      Tiesin 100% mitä on odottettavissa kuinka kehtatte olla näin super helposti ennakoitavissa että jopa itse heti 100% heti aamusta tietä mitä on odotettavissa ja 100% osu oikean😬😬😬😬

    • Anonyymi

      Gang stslkerit innostu kun on hermostunut ja koko ajan katso tiliä niin että kestä vielä kauemmin ennen kun rahat tule kun ne naura ha ha ha yeah nyt hänellä mene hermot ei saa katsoa tiliä niin ne luule että on käteistä ja sitten ne on niin pettyneittä kun ei ne sakan pitä hauska ja naura ja sillon rahat tule heti mutta antti nyt katso koko ajan ja sitten hänellä mene hermot kun hänellä ei ole nikotinia ja sitten ihmetellän miksi rahat ei tule🤔

    • Anonyymi

      Se on huono se Elisa Turvapakettti sovellus kun virus voi poista sovelluksen tai mutta asetukset kun nissä ei ole salasana niin on Game Over Dr. Web on paljon parempi nissä on molemmat suojattu salasana että näin meittä huijatan🤔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe