Mä oon siis nainen ja aikuinen joten toivoisin rehellisiä vastauksia hauskaan kysymykseen.
Kumpi käsi on masturbaatiokäsi eli miesten termein ”runkkauskäsi” teillä? Väitin itse kavereiden kanssa pikku hönössä kun väiteltiin että itseni tavoin SE käsi on yleensä vasen.
Mutta sitten mietin että ainaski minulla (oikeakätinen) LELUkäsi taas onkin oikea : ) Otettiin pieni veto ja ”lippuäänestys” meni tasan. Koska sai laittaa myös lelukäden.
Jotenka mitenkäs on siskot lupasin laittaa kyssärin tänne nii saadaan selko. Vasen vai oikea? Riippuuko millä? Laita myös minkä kätinen noin muuten.
Maria
Siskot kummalla kädellä..?
21
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Vasen minulla. En omista leluja. Oikeakätinen muutoin
- Anonyymi
Oikeakätinen ja enimmäkseen teen oikealla kädellä. Käytän koko toimituksen aikana toistakin kättä, mutta en usko että jaksaisin tehdä koko homman pelkällä vasemmalla kädellä.
Toisaalta kun sitä tekee vasemmalla, ehkä jopa hansikas kädessä, niin aina voi kuvitella että sen tekee minulle joku toinen nainen. Leluja en ole kokeillut aikoihin. - Anonyymi
Joskus vasen joskus oikea. Vasen tuntuu tutummalta, oikealla vähän ku vaihtelua mutta tuntuma ei sama. Ja nää siis sormilla.
- Anonyymi
Teininä vasemmalla (koska oikea oli rinnoilla). Nyt vastaus olisi oikealla koska lelut vaativat kunnon otteen. Oikea siis jos ei saa vastata kummallakin😁 Oikeakätinen.
- Anonyymi
Oikea käsi mulla… oon oikeakätinen, niin tuntuma on parempi oikealla kädellä ja sorminäppäryys ;) vasemmalla kädellä monesti koskettelen ja hivelen itseäni, puristellen hellästi rintoja yms.
- Anonyymi
oikealla se käy parhaiten
- Anonyymi
Vasen klitorikselle. Oikea tekee muuta. Oikeakätinen
-N32-- Anonyymi
Ihana
- Anonyymi
Lasketaanko apukäsi tyynyä vasten loppusekunneilla ? ; D
Oikea. Ja peppu ylös. Hyvä tulee. - Anonyymi
Oikealla tulee nopeammin. Oikeakätinen N27
- Anonyymi
Molemmat käytössä: )
- Anonyymi
Jep molemmilla .Nina 40v
- Anonyymi
Olen oikeakätinen ja oikealla tyydytän, vasen saattaa hyväillä rintoja tms. Vasemmalla tuskin saisin samaa tuntumaa klitoriksen hierontaan. Lelujakin käytän enimmäkseen oikealla kädellä, tosin joskus on molemmat käytössä jos käytän kahta lelua yhtä aikaa.
- Anonyymi
Ihana t. Nina 40v
- Anonyymi
Aina oikea ( olen oikea kätinen ) Saa paremmin nautintoa
- Anonyymi
Sormilla vasen. Sauvalla oikea,. Tosin silloin vasuri välillä jeesaa. Oikeakätinen : )
- Anonyymi
Ihana kokeillaan yhdessä viestii .tyydytetään orkut ..T Nina 40v
- Anonyymi
Oikea käsi. Mulla ei oo lelui 😢 Oon oikeekätinen.
- Anonyymi
Voisitko nyt kiihottua ja tyydyttää. Nina. 41
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234