Siskot kummalla kädellä..?

Anonyymi-ap

Mä oon siis nainen ja aikuinen joten toivoisin rehellisiä vastauksia hauskaan kysymykseen.

Kumpi käsi on masturbaatiokäsi eli miesten termein ”runkkauskäsi” teillä? Väitin itse kavereiden kanssa pikku hönössä kun väiteltiin että itseni tavoin SE käsi on yleensä vasen.

Mutta sitten mietin että ainaski minulla (oikeakätinen) LELUkäsi taas onkin oikea : ) Otettiin pieni veto ja ”lippuäänestys” meni tasan. Koska sai laittaa myös lelukäden.

Jotenka mitenkäs on siskot lupasin laittaa kyssärin tänne nii saadaan selko. Vasen vai oikea? Riippuuko millä? Laita myös minkä kätinen noin muuten.

Maria

21

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasen minulla. En omista leluja. Oikeakätinen muutoin

    • Anonyymi

      Oikeakätinen ja enimmäkseen teen oikealla kädellä. Käytän koko toimituksen aikana toistakin kättä, mutta en usko että jaksaisin tehdä koko homman pelkällä vasemmalla kädellä.
      Toisaalta kun sitä tekee vasemmalla, ehkä jopa hansikas kädessä, niin aina voi kuvitella että sen tekee minulle joku toinen nainen. Leluja en ole kokeillut aikoihin.

    • Anonyymi

      Joskus vasen joskus oikea. Vasen tuntuu tutummalta, oikealla vähän ku vaihtelua mutta tuntuma ei sama. Ja nää siis sormilla.

    • Anonyymi

      Teininä vasemmalla (koska oikea oli rinnoilla). Nyt vastaus olisi oikealla koska lelut vaativat kunnon otteen. Oikea siis jos ei saa vastata kummallakin😁 Oikeakätinen.

    • Anonyymi

      Oikea käsi mulla… oon oikeakätinen, niin tuntuma on parempi oikealla kädellä ja sorminäppäryys ;) vasemmalla kädellä monesti koskettelen ja hivelen itseäni, puristellen hellästi rintoja yms.

    • Anonyymi

      oikealla se käy parhaiten

    • Anonyymi

      Vasen klitorikselle. Oikea tekee muuta. Oikeakätinen

      -N32-

      • Anonyymi

        Ihana


    • Anonyymi

      Lasketaanko apukäsi tyynyä vasten loppusekunneilla ? ; D

      Oikea. Ja peppu ylös. Hyvä tulee.

    • Anonyymi

      Oikealla tulee nopeammin. Oikeakätinen N27

    • Anonyymi

      Molemmat käytössä: )

      • Anonyymi

        Jep molemmilla .Nina 40v


    • Anonyymi

      Olen oikeakätinen ja oikealla tyydytän, vasen saattaa hyväillä rintoja tms. Vasemmalla tuskin saisin samaa tuntumaa klitoriksen hierontaan. Lelujakin käytän enimmäkseen oikealla kädellä, tosin joskus on molemmat käytössä jos käytän kahta lelua yhtä aikaa.

      • Anonyymi

        Ihana t. Nina 40v


    • Anonyymi

      Aina oikea ( olen oikea kätinen ) Saa paremmin nautintoa

    • Anonyymi

      Sormilla vasen. Sauvalla oikea,. Tosin silloin vasuri välillä jeesaa. Oikeakätinen : )

      • Anonyymi

        Ihana kokeillaan yhdessä viestii .tyydytetään orkut ..T Nina 40v


    • Anonyymi

      Oikea käsi. Mulla ei oo lelui 😢 Oon oikeekätinen.

      • Anonyymi

        Voisitko nyt kiihottua ja tyydyttää. Nina. 41


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe