En ole kiinnostunut sinusta ikävä

Anonyymi-ap

Ikämies, olet ilmaa luuseri olet.

130

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minä sen tiedän.

      • Anonyymi

        Kyllä minä tykkään hänestä🥰vaikka olenkin vanha 48v nainen t.🍎punahilkka
        Lopettakaa kiusaaminen täällä.Hakekaa apua terveydenhuollosta.Ei me muut olla teidän roska koreja🎭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tykkään hänestä🥰vaikka olenkin vanha 48v nainen t.🍎punahilkka
        Lopettakaa kiusaaminen täällä.Hakekaa apua terveydenhuollosta.Ei me muut olla teidän roska koreja🎭

        Arvostan että joku uskaltaa täällä lampaiden keskellä olla omanlainen


      • Anonyymi

        Jan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tykkään hänestä🥰vaikka olenkin vanha 48v nainen t.🍎punahilkka
        Lopettakaa kiusaaminen täällä.Hakekaa apua terveydenhuollosta.Ei me muut olla teidän roska koreja🎭

        Haeitzelles apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haeitzelles apua!

        Älä kirjoittele päihtyneenä naista esittävälle miehelle, vaikutat ehkä näin hieman vakuuttavammalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan että joku uskaltaa täällä lampaiden keskellä olla omanlainen

        Makaatko sä taas siellä?
        Toiset ne makaa miehen kaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan että joku uskaltaa täällä lampaiden keskellä olla omanlainen

        Oli minunkin mielestä hyvin kommentoitu. T: yks ikämies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jan!

        Tiedän yhden tentke mun kanssa lähes saman ikänen ja kuulopuheiden mukaan äiti on poikansa poikamies elämän rahoittanu koko tämän iän toivotaan et äiti elää poikaansa kauemmin ettei pojalta automaatista lopu rahat jo ekalla viikolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tykkään hänestä🥰vaikka olenkin vanha 48v nainen t.🍎punahilkka
        Lopettakaa kiusaaminen täällä.Hakekaa apua terveydenhuollosta.Ei me muut olla teidän roska koreja🎭

        Sitä mieltä olen Myös Hakekaa HETI maantaina Apua Terveyskeskuksesta 48- v ei ole vanha !


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­­y­­m­f­o­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tuohan on päivän paras uutinen!

    • Anonyymi

      Mene tuonne katkeruuspalstalle urputtamaan, tämä on ikäväpalsta.

      • Anonyymi

        Salaa ikävä selvästi kun jaksaa kimpussa olla.
        Naamioi sen vaan noin 😂😂


      • Anonyymi

        Samaa mieltä


      • Anonyymi

        Se on ihan ikämiehestä tai miehestä itsestään kiinni, että haluaako vetää herneet nenään miehen tahallisesta provosoinnista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan ikämiehestä tai miehestä itsestään kiinni, että haluaako vetää herneet nenään miehen tahallisesta provosoinnista

        Täällä tämä herneiden nokkaan vetäminen menee jo vähän improteatterin puolelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tämä herneiden nokkaan vetäminen menee jo vähän improteatterin puolelle

        Nin eteeristä, ettei jalat enää koske maata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tämä herneiden nokkaan vetäminen menee jo vähän improteatterin puolelle

        No jos sitä joku tekee sen takia et sais mut vetään herneen edes nenuun ni voin luvata et teistä joka ainoa on kerenny vetää jo ison pellolisen herneitä palkoineen nenuun ennen kun mä olen edes harkinnu yrittäväni laittaa sitä hernettä nenuun uteliaisuudesta et onko se kuinka helppoa kaivaa sieltä pois


    • Anonyymi

      Mikään muu kiinnosta kuin asema,vauraus ja raha .kyllä nää tiedetään.

    • Anonyymi

      Ikämiestä kiinnostas K nainen.

      • Anonyymi

        Tietenkin! Tuohan on tiedossa oleva juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin! Tuohan on tiedossa oleva juttu.

        Anteeksi kuinka? Kukas sinä olet.


      • Anonyymi

        K-naista kiinnostaa ikämies. Mutta luulen, että se ikämies ei kirjoittasi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-naista kiinnostaa ikämies. Mutta luulen, että se ikämies ei kirjoittasi noin.

        Tiedän irl kokemuksesta, että nainen voi kyllä sanoa iästä vastaavalla tavalla ilkeästi, vaikka hän itsekin vanhenee jos nyt niin vanhaksi edes elää. - Sivusta


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen on ikämies?😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen on ikämies?😊

        Alle 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän irl kokemuksesta, että nainen voi kyllä sanoa iästä vastaavalla tavalla ilkeästi, vaikka hän itsekin vanhenee jos nyt niin vanhaksi edes elää. - Sivusta

        Mitä ilkeää tuosta löydät?
        K-nainen, tsekin ikäihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 60v.

        Kuinka paljon ? T. Yks Kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon ? T. Yks Kn

        Entä jos mennään alle viiteen kymppiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos mennään alle viiteen kymppiin?

        Ikämies sanoi olevansa alle 60? Oletan että kuitenkin yli 50 t. Yks Kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikämies sanoi olevansa alle 60? Oletan että kuitenkin yli 50 t. Yks Kn

        Tässä yksi mies vähän yli 50, jolla eräs Kn ollut mielessä jo pidempään. Osuikohan oikeaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yksi mies vähän yli 50, jolla eräs Kn ollut mielessä jo pidempään. Osuikohan oikeaan?

        Olen Kirsi eli toinen Knainen ,onko me tavattu joskus ? Vai mitä kirjaimia sinun K naisessa on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Kirsi eli toinen Knainen ,onko me tavattu joskus ? Vai mitä kirjaimia sinun K naisessa on ?

        Eli toinen k-nainen ? Olet mies todella sekaisin näissä feikkivuoropuheluissakim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toinen k-nainen ? Olet mies todella sekaisin näissä feikkivuoropuheluissakim

        Minä olen knainen ! Näin kirjoituksen vasta nyt illalla ,mikä tämä sinun väittelyteoria on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen knainen ! Näin kirjoituksen vasta nyt illalla ,mikä tämä sinun väittelyteoria on

        Ei mikään, unohda se aloittaja, joka olet mies miin ihanaa kun täällä onkin kiivailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Kirsi eli toinen Knainen ,onko me tavattu joskus ? Vai mitä kirjaimia sinun K naisessa on ?

        On hän Kirsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän Kirsi.

        Etsit juuri minua🤯🫢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään, unohda se aloittaja, joka olet mies miin ihanaa kun täällä onkin kiivailla

        Oletetusti nainen kirjoitti että käpy ei kiinnosta tästä täytyy iha kiihottua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen on ikämies?😊

        Urheilussa ikämies on 35-vuotias tai vanhempi.


      • Anonyymi

        Mä voin neuvoa mistä löydät hengenvaarallisen jos et tee millilleen niin kuin hän käskee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen on ikämies?😊

        Riippunee keltä kysyy joidenkin mielestä jo se parikymppinen nääs on eläkeläinen ja tiedän monia parikymppisiä jotka on huonompi kuntosia kun useimmat eläkeläiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Kirsi eli toinen Knainen ,onko me tavattu joskus ? Vai mitä kirjaimia sinun K naisessa on ?

        Olen tavannu moniakin kirsi nimisiä naisia yhden kanssa teininä jopa seukannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletetusti nainen kirjoitti että käpy ei kiinnosta tästä täytyy iha kiihottua

        Kävyllekin on monta käyttötarkoitusta 😂🤷👍🏾


    • Anonyymi

      Ikäännyt ja ikävöidyt sinä sen myötä itsekin jos edes niin vanhaksi elät.

    • Anonyymi

      Onko teistä oikein "hakata" ihminen jos se ei ole kiinnostunut? Tai onko oikein valehdella ihastus mustsdukkaisrlke ihmiselle, jotta hänet "hakattaisiin"?

      • Anonyymi

        Ei ole oikein hakata ja valehdella sen takia, mutta onko myöskään oikein syyttää täysikäistä siitä jos on yrittänyt saada yli 16 vuotiasta, mutta alle 18 vuotiasta parisuhteeseen, koska laki sen sallii, joten se on lain vastaisesti/laittomattomasti sanottu jos siitä syytetään, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikein hakata ja valehdella sen takia, mutta onko myöskään oikein syyttää täysikäistä siitä jos on yrittänyt saada yli 16 vuotiasta, mutta alle 18 vuotiasta parisuhteeseen, koska laki sen sallii, joten se on lain vastaisesti/laittomattomasti sanottu jos siitä syytetään, vai mitä?

        Johan sinä palstan pakinamies yllyit pohtimaan näitä paranoiahommiasi monelta kantilta itsellesi vastaamalla, joku oikeasti fiksu voisi vetää vaikka johtopäätöksiä tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan sinä palstan pakinamies yllyit pohtimaan näitä paranoiahommiasi monelta kantilta itsellesi vastaamalla, joku oikeasti fiksu voisi vetää vaikka johtopäätöksiä tästä

        Voi kuule, kun en vastaa itselleni nyttenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, kun en vastaa itselleni nyttenkään.

        Ehkä ihan snadi lapsus tuli taas, mutta ei sitä voi kauhalla vaatia kun pipetillä annettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ihan snadi lapsus tuli taas, mutta ei sitä voi kauhalla vaatia kun pipetillä annettu

        Tiedät sen itsekin, että ollaan eri henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät sen itsekin, että ollaan eri henkilöitä.

        Ketkähän te, eli miten tämä sinun geneerinen pulputus pitäisi erottaa kaikesta muusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkähän te, eli miten tämä sinun geneerinen pulputus pitäisi erottaa kaikesta muusta?

        https://youtu.be/yE8Lrxgh9kc?feature=shared
        En sanonut tiedätte enkä teititellyt muutenkaan vaan sanoin, että tiedät, joten älä laita sanojasi mun suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/yE8Lrxgh9kc?feature=shared
        En sanonut tiedätte enkä teititellyt muutenkaan vaan sanoin, että tiedät, joten älä laita sanojasi mun suuhun.

        No niin seuraavaksi trollimies laittaa linkkejä mitä ei ehkä kannata avata, vaikka linkissä olisi lupaus kuumista kuvista😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin seuraavaksi trollimies laittaa linkkejä mitä ei ehkä kannata avata, vaikka linkissä olisi lupaus kuumista kuvista😉

        Sekään ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekään ei pidä paikkaansa.

        No tasan pitää ja varmasti pari hönöä ylittänytkun uteliasuuskynnyksensä ja nähneetkin kuvan pönäkästä ransusta korsetissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tasan pitää ja varmasti pari hönöä ylittänytkun uteliasuuskynnyksensä ja nähneetkin kuvan pönäkästä ransusta korsetissa

        https://youtu.be/Nqf1YGlIjBU?feature=shared
        Tämä kertoo lähinnä vaan sinusta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä näitä euroviisulinkkejäsi ym avaa

        En taida uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida uskoa.

        Muistakaa kaikki tolvanat avata suomi24n trollien kuumat OF-kuvalinkit firman koneelta mielellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa kaikki tolvanat avata suomi24n trollien kuumat OF-kuvalinkit firman koneelta mielellään

        Sitten putsaillaan kaikessa hiljaisuudessa naama valkeana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten putsaillaan kaikessa hiljaisuudessa naama valkeana

        Mahdollista vain sikolätissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollista vain sikolätissä

        Vaikuttaa aivan tuon mieheksiluulijan paikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa aivan tuon mieheksiluulijan paikalta.

        Kiitos palstalla naisena esiintyvä äijäke alustusavusta, ajattele että olisit saanut jotain poikia avaamaan kuvan karvasäärestäsi, eikö kepponen naurattaisi hieman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos palstalla naisena esiintyvä äijäke alustusavusta, ajattele että olisit saanut jotain poikia avaamaan kuvan karvasäärestäsi, eikö kepponen naurattaisi hieman?

        Sinulta tuon toden puhuminen ei vaan onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta tuon toden puhuminen ei vaan onnistu.

        En minä vahingoniloinen ole, jos jotkut sensaatiota hakeneet tyhmyrit on menneet sinun aloituksia tuhertavan miehen linkkejä avaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vahingoniloinen ole, jos jotkut sensaatiota hakeneet tyhmyrit on menneet sinun aloituksia tuhertavan miehen linkkejä avaamaan

        Ehkä jatkossa voidaan perehdyttää paremmin, että ei enää tehdä silein tymästi jookos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikein hakata ja valehdella sen takia, mutta onko myöskään oikein syyttää täysikäistä siitä jos on yrittänyt saada yli 16 vuotiasta, mutta alle 18 vuotiasta parisuhteeseen, koska laki sen sallii, joten se on lain vastaisesti/laittomattomasti sanottu jos siitä syytetään, vai mitä?

        Ei ole jos vanhemmat kokee että kyseinen käyttää heidän hänen lastaan hyväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin seuraavaksi trollimies laittaa linkkejä mitä ei ehkä kannata avata, vaikka linkissä olisi lupaus kuumista kuvista😉

        Kuumia kuvia on netti pullollaan jos si käsityömateriaalia tarttii jos ei tiedä miltä toinen näyttää nakkena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jos vanhemmat kokee että kyseinen käyttää heidän hänen lastaan hyväksi

        Täysikäisestä on kuitenkin kyse ja hänen jo täysikäisenä vastuullisena aikuisena itsestään lain sekä hyvän ja oikean moraalin vastaisesta sanomisestaan. Ja tietääkseen ei joku vaan jokainen meistä ihmisistä on joidenkin lapsi myös sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysikäisestä on kuitenkin kyse ja hänen jo täysikäisenä vastuullisena aikuisena itsestään lain sekä hyvän ja oikean moraalin vastaisesta sanomisestaan. Ja tietääkseen ei joku vaan jokainen meistä ihmisistä on joidenkin lapsi myös sinäkin.

        Juu mutta alle kahdeksantoista vuotias on vielä alaikäinen lapsi jos tämän vanhemmat kokee että täysi-ikäinen häntä käyttää hyväksi on vanhemmilla oikeus nostaa syyte ite vanhempana kyseisen kaltaisen hyväksikäyttäjän tappaisin laissa rangaistukset seksuaalisesta hyväksikäytöstä on liian lieviä varsinkin alaikäisten kohdalla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se olikin onnenpotku kun koskaan mitään alkanut, mitäs näistä muisti pätkii jo muutenkin ja loppusuora on jo näkyvissä.

      • Anonyymi

        Kyllä sä aika vanhalle näytitkin niissä kuvissa


    • Anonyymi

      Mikset sä kohtelee kuten tässä kunnossa olevaa ihmistä tulisi kohdella ;)

      • Anonyymi

        Sä nyt vaan et osaa tulla ihmisten kanssa toimeen, mitä me sille voidaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä nyt vaan et osaa tulla ihmisten kanssa toimeen, mitä me sille voidaan.

        Se on mun taito. Auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä nyt vaan et osaa tulla ihmisten kanssa toimeen, mitä me sille voidaan.

        Paraskin sanoja, joka haukkuu toista iän takia.-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mun taito. Auta

        Kaikki viestini oikealle k naiselle katosi oudot sivut
        Stalkkeri nainen tuli huutelemaan ja sekoittamaan taas lurinoillaan ei kiinnostal tka sun jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki viestini oikealle k naiselle katosi oudot sivut
        Stalkkeri nainen tuli huutelemaan ja sekoittamaan taas lurinoillaan ei kiinnostal tka sun jutut

        Aloittaja laittoi miehelle. Eikä tästä ketjusta ole kadonnut yhtään viestiä. Ainakaan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja laittoi miehelle. Eikä tästä ketjusta ole kadonnut yhtään viestiä. Ainakaan vielä.

        Olet aloittajamies aika hukassa näiden yksinpuheluisen keskellä, ei kai sinua vaan taas syödä ja hakata siellä kuten uliset noissa epäselvissä katkelmissa, mitä jotkut yhtä kuutamolla olevat yrittää siteerata irl puppupuheissaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aloittajamies aika hukassa näiden yksinpuheluisen keskellä, ei kai sinua vaan taas syödä ja hakata siellä kuten uliset noissa epäselvissä katkelmissa, mitä jotkut yhtä kuutamolla olevat yrittää siteerata irl puppupuheissaan?

        Estot tälle kirjoittajalle t suuruushulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aloittajamies aika hukassa näiden yksinpuheluisen keskellä, ei kai sinua vaan taas syödä ja hakata siellä kuten uliset noissa epäselvissä katkelmissa, mitä jotkut yhtä kuutamolla olevat yrittää siteerata irl puppupuheissaan?

        En ole aloittajamies enkä täällä yksinpuhu, kuten valheellisesti koitat sitä itsellesi ja muille uskotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittajamies enkä täällä yksinpuhu, kuten valheellisesti koitat sitä itsellesi ja muille uskotella.

        Niinhän sitä moni uskottelee itselleen kaikenlaista identifioimiskyvyistään ym


      • Anonyymi

        Sua mitä luultavammin kohdellaan niin kuin sinä olet kohdellut muita millä perustelet että itse olosit ansainnu paremman kohtelun kun itse olet muita kohdellut huonosti


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Käytös oli kymppi kunnes huolellisuus ja käytösnumerot yhdistettiin aikoinaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytös oli kymppi kunnes huolellisuus ja käytösnumerot yhdistettiin aikoinaan

        Samoin voisi sanoa myös hänestäkin, mutta pääaiheena oli nyt kuitenkin se ikä. m->n


    • Anonyymi

      Jokainenhan meistä on oman elämänsä luuseri etkö ressukka tuota tiennyt taidat ihte ol luuseri pahimmasta päästä kun sun pitää täällä yrittää jonkun muun itetuntoon vaikuttaa negatiivisesti etkö nuorena aikuisena oman ikästen itsetuntoon pysty vaikuttaan kun pitää täällä yrittää vanhemman väen itsetuntoa mollata oisko sulla pokkaa samaan kasvotusten vieläkö äitisi ja isäsi on se sun pankkiautomaatti

      • Anonyymi

        Luuletko mies, ettei fiksummat kykene ymmärtämään, että enimmäkseen vastailet itse näihin aloituksiisu? Mikäli ihminen kykenee ajattelemaan vähänkään objektiivisesti, eikä esim hae väkinäisesti jotain toksista misogyynista sensaatiota, niin hänkin voi oppia sinun maneerit helposti ja sen jälkeen palsta onkin yhyy yksitoikkoinen mesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko mies, ettei fiksummat kykene ymmärtämään, että enimmäkseen vastailet itse näihin aloituksiisu? Mikäli ihminen kykenee ajattelemaan vähänkään objektiivisesti, eikä esim hae väkinäisesti jotain toksista misogyynista sensaatiota, niin hänkin voi oppia sinun maneerit helposti ja sen jälkeen palsta onkin yhyy yksitoikkoinen mesta

        Jos fiksumpi olisit niin ei sinun tarvitsi tuota edes tyhmemmältä kysyä vai mitä? - Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos fiksumpi olisit niin ei sinun tarvitsi tuota edes tyhmemmältä kysyä vai mitä? - Sivusta

        Luenko ehkä rivien välistä hirman tappion karvautta, on se kyllä makaaberia jos elämän suurin kärsimys on pipariksi mennyt mustamaalaus. Eli itse avoin kysymys ei ota aivoon läheskään niin paljon kuin nihil est- loppukappale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luenko ehkä rivien välistä hirman tappion karvautta, on se kyllä makaaberia jos elämän suurin kärsimys on pipariksi mennyt mustamaalaus. Eli itse avoin kysymys ei ota aivoon läheskään niin paljon kuin nihil est- loppukappale

        Ei ole mustamaalaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mustamaalaus.

        Ai niin, tämähän oli se epäkorrekti ilmaisu, mustamaalaajaa ei saa sanoa mustamaalaajaksi eikä natsia natsiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, tämähän oli se epäkorrekti ilmaisu, mustamaalaajaa ei saa sanoa mustamaalaajaksi eikä natsia natsiksi.

        Eikä varmaan myös näin ollen luulijaa luulijaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko mies, ettei fiksummat kykene ymmärtämään, että enimmäkseen vastailet itse näihin aloituksiisu? Mikäli ihminen kykenee ajattelemaan vähänkään objektiivisesti, eikä esim hae väkinäisesti jotain toksista misogyynista sensaatiota, niin hänkin voi oppia sinun maneerit helposti ja sen jälkeen palsta onkin yhyy yksitoikkoinen mesta

        Hienoa et myönisit kirjoittaneesi aloituksen mä en aloituksia tänne rustailis vaikka siitä maksettas miljoona kirjaimelta edelleen mun kirjoitus tyyli on aina sama ei pisteitä tai pilkkuja paitsi jos on lyhennös sanasta kuten esim. ja mä olen luultavasti se kaikista vittumaisin täällä siittä kiitos kuulunee äidilleni isänikin jo äidilleni sanoi et sun sanat sattuu enemmän kun yksikään lyönti nii ja toisinaan on satunnaisia kirjoitus virheitä kun ei sormet pysy ajatuksen peräs eikä ain jaksa oikolukia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos fiksumpi olisit niin ei sinun tarvitsi tuota edes tyhmemmältä kysyä vai mitä? - Sivusta

        😂🤣🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa et myönisit kirjoittaneesi aloituksen mä en aloituksia tänne rustailis vaikka siitä maksettas miljoona kirjaimelta edelleen mun kirjoitus tyyli on aina sama ei pisteitä tai pilkkuja paitsi jos on lyhennös sanasta kuten esim. ja mä olen luultavasti se kaikista vittumaisin täällä siittä kiitos kuulunee äidilleni isänikin jo äidilleni sanoi et sun sanat sattuu enemmän kun yksikään lyönti nii ja toisinaan on satunnaisia kirjoitus virheitä kun ei sormet pysy ajatuksen peräs eikä ain jaksa oikolukia

        En saanut aloituksia sarjatuottava mies mitään selkoa tästä hervottomasta kirjoituksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut aloituksia sarjatuottava mies mitään selkoa tästä hervottomasta kirjoituksesta

        Sinun mieheksiluulemisesta saa kyllä selvän.


    • Anonyymi

      Toivon että kaipaamani nainen ei ajattele minusta noin. Tulisin todella surulliseksi.

      • Anonyymi

        Miksi sä maalaat että joku nainen kirjoittaisi tällaista tai tähän tyyliin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä maalaat että joku nainen kirjoittaisi tällaista tai tähän tyyliin??

        Hyvä kysymys näin laajemmin ajateltuna, taitaa olla tosin aloituksen kirjoittaneen miehen täytekommentointia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä maalaat että joku nainen kirjoittaisi tällaista tai tähän tyyliin??

        Ei tarvitse edes maalata, etteikö pakit olisi tullut naiselta iän takia.


    • Anonyymi

      Kenelle Anonyymeistä osoitit vuodatuksesi?

      • Anonyymi

        Onko sinulle aivan täysin välttämätöntä tällätä joku nimi näihin miehen trollauksiin millä perusteella keksit ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulle aivan täysin välttämätöntä tällätä joku nimi näihin miehen trollauksiin millä perusteella keksit ne?

        Luenko ehkä rivien välistä hirman tappion karvautta, on se kyllä makaaberia jos elämän suurin kärsimys on pipariksi mennyt mustamaalaus. Eli itse avoin kysymys ei ota aivoon läheskään niin paljon kuin nihil est-loppukappale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luenko ehkä rivien välistä hirman tappion karvautta, on se kyllä makaaberia jos elämän suurin kärsimys on pipariksi mennyt mustamaalaus. Eli itse avoin kysymys ei ota aivoon läheskään niin paljon kuin nihil est-loppukappale

        Sinäkö nykyään jo ihan siteeraat minua, vähäkö olen otettu, toivottavasti ei ole liian pramiaa tekstiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö nykyään jo ihan siteeraat minua, vähäkö olen otettu, toivottavasti ei ole liian pramiaa tekstiä

        Näköjään vastailet vaan itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luenko ehkä rivien välistä hirman tappion karvautta, on se kyllä makaaberia jos elämän suurin kärsimys on pipariksi mennyt mustamaalaus. Eli itse avoin kysymys ei ota aivoon läheskään niin paljon kuin nihil est-loppukappale

        Osaat sä kirjoituksiasi ainakin kopioida paljonko kopioit muiden kirjoituksia ja yrität niitä ominasi myydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat sä kirjoituksiasi ainakin kopioida paljonko kopioit muiden kirjoituksia ja yrität niitä ominasi myydä

        Eli kun kirjoitukseni ei vastaa sinun kapeaa itmiskäsitystä, niin se on jonkun muun? Okei nyt olen lukenut kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään vastailet vaan itsellesi.

        En vastaile joku kopsasi toisesta ketjusta ja yrität tällä ad homimemilla, mikä ei edes pidä paikkaansa sivuuttaa alkuperäisen aiheen muka sulavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulle aivan täysin välttämätöntä tällätä joku nimi näihin miehen trollauksiin millä perusteella keksit ne?

        Sulla on näköjään aivan täysin välttämätöntä luulla jokaista mieheksi täällä ja millä perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun kirjoitukseni ei vastaa sinun kapeaa itmiskäsitystä, niin se on jonkun muun? Okei nyt olen lukenut kaiken

        Jos peität tuolla itmillä ihmistä niin ainut kapea ihmiskäsitys on mieheksiluulijalla itsellään, että kaikki olisivat vaan miehiä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaile joku kopsasi toisesta ketjusta ja yrität tällä ad homimemilla, mikä ei edes pidä paikkaansa sivuuttaa alkuperäisen aiheen muka sulavasti

        Tässä samassa ketjussa se on eikä muualta, joten tuo ei pidä paikkaansa ja yrität itse sivuuttaa alkuperäisen aiheen muka sulavasti.


    • Anonyymi

      Ikämiehet 🤔 eivät osaa kuin stalkata. Jos kertoo että ei kiitos ja kiinnosta.

      • Anonyymi

        Voi, kun jos se olisikin kerrottu vaan noin, että ei kiitos ja kiinnosta. Teoriassa julkisesti kaunisteltuna ehkä noin, mutta käytännössä suoraan aivan uskomattomalta, kuin se kuulostaakin niin lain ja jopa oikean sekä hyvän moraalin vastaisestikin.-sivusta


      • Anonyymi

        Tuohon stalkkaamiseen syyllistynee jotkut vai siksi et haluavat tietää kuinka esim. exällä menee toiset ny on vaan huolissaan ja si on se sairaampi sakki mikä naisia stalkkaa niitä saattaisi jopa olla syytä varoa en yhtään ihmettelisi vaikka sen kaltainen mulkku pystyis naisen raiskaamaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, kun jos se olisikin kerrottu vaan noin, että ei kiitos ja kiinnosta. Teoriassa julkisesti kaunisteltuna ehkä noin, mutta käytännössä suoraan aivan uskomattomalta, kuin se kuulostaakin niin lain ja jopa oikean sekä hyvän moraalin vastaisestikin.-sivusta

        Mitä sä selität? Mihin tää liittyy nyt? Voitko kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä selität? Mihin tää liittyy nyt? Voitko kertoa

        Parisuhteen luomiseen jos et ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      Harmi ....

    • Anonyymi

      Hyvä sitä minä niin toivoinkin.

    • Anonyymi

      Tämä minusta ikämiehen vähättelyä. Ikämiehet näkevät ympärillä paljon enemmän asioita, kuin haluavat tuoda julki. Jos ajattelet hänestä noinkin negatiivisesti, käytöksesi kertoo sen varmaankin hänelle. Jollet sitten käyttäydy ristiriitaisesti?

      • Anonyymi

        Ei näe


      • Anonyymi

        Itse pyrin kiertämään kaukaa kaikki, jotka on itselle vähemmän mieleen ja joista on enemmän harmia kuin hyötyä itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pyrin kiertämään kaukaa kaikki, jotka on itselle vähemmän mieleen ja joista on enemmän harmia kuin hyötyä itselle.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Minusta täällä turha haukkua ketään ja luoda eripuraa kenenkään välille. Olettaminen on turhaa, ole enemmän selkeä kuin ristiriitainen. Itse oppinut vanhemmiten olemaan selkeämpi, en lämpene hymylle enkä kontakti yrityksillekään enää, pahoittelen sitä.

      Todennut vain sen, että en usko hyvään, jollei sitten sellainen kävele suoraan syliin ja vakuuta minua siitä. Elän itselleni siksi, että haaveilen mahdottomasta, lottovoittokin tuntuu enemmän mahdolliselta minun kohdalla. Näin se elämä vie ja muuttuu.

      Toisille tapahtuu enemmän hyviä asioita kuin toisille. Toiset ovat enemmän onnekkaita kuin toiset ja joskus myös sellainen voi ruokkia lisää onnekkuutta, kun löytää hyviä ihmisiä ympärilleen. Samanhenkisyys, arvostetaan samoja asioita jne.

      Toiset pettyy ja katkeroituu, joillekin syntyy kateutta ihan tyhjästä. Samoin koston halua. Syyllistää toisia asioista, jotka voivat lopulta olla jopa itse aiheutettuja. Vastuun ottoa ja myönteistä suhtautumista toivon enemmän ihmisten arkeen.

      Jatkuvassa negatiivisuudessa eläminen rikkoo enemmän vain itseä. Oppikaa virheistä, joita kaikki tekee elämänsä aikana. Tutkailkaa omaa tekemistä, voiko sieltä löytyä syitä, miksi kokee asioita, jotka eivät ole niin mieleen, onko niihin mahdollisuus vaikuttaa omalla tekemisellä?

    • Anonyymi

      Katkeran ihmisen jokellusta.

    • Anonyymi

      Petän sinut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe