Hyvästi, vaalea nainen

Anonyymi-ap

Edelleen pyörit päivittäin mielessäni. Mitä teitkään minulle. Niin tuttu, vaikka tutkimaton. Kaipuu ja polttava tunne sinusta jäi. Hyvä ettemme ehkä enää näe, koska tunteet polttaisivat minusta kaiken öljyn loppuun. Sykähdytit sydäntäni toden teolla. Sinussa oli jotain valtavan tuttua, kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Minua oikeastaan säikäytti se kemia ja vetovoima jota en koskaan ole kehenkään niin vahvasti kokenut. Ja olit kuitenkin tuntematon minulle. Muistutti siitä, että ihan elossa tässä vielä ollaan.

Sanon siis hyvästit, nyt minun on jatkettava elämääni. Muistelen sinua lämmöllä. Hyvää alkavaa joulun aikaa.

44

1487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivusta.Miksi ehkä ette enään näe?Oletko lähdössä pitkän matkan taa?
      Olen itsekin vaalea ja pelottaa nyt että tämä oli minulle.

      • Anonyymi

        Liian korni ja runollinen aloitus. Taitaa olla vain joku vedätys, että saisi vaaleat naiset itkemään peräänsä.


    • Anonyymi

      Joo hyvät Joulut ja loppuelämät.

    • Anonyymi

      Hei hei ja voi hyvin! 👋 Lämmintä joulun odotusta🎄

    • Anonyymi

      Toivottavasti en ole "se" vaalea nainen, sillä tunnen samoin ja aion tavata sinut vielä, sillä pyörit jatkuvasti ajatuksissani.

    • Anonyymi

      Olemme kumpikin suhteessa jo. Tämän naisen kohtaaminen sai hetkeksi pääni aivan sekaisin. Itselläni on rauha asian kanssa nyt. Siksi sen tänne kirjoitin, että saatan asian mielessäni loppuun.

      Ap

      • Anonyymi

        No sittenhän se on selvä asia. Ei voi aloittaa mitään, jos molemmat on suhteessa.


      • Anonyymi

        No onneksi ei ole minulle, sillä olen vapaa, mutta hän mies on varattu.


      • Anonyymi

        Kenen kanssa nainen seurustelee? Iskikö työpaikalta jonkun?


      • Anonyymi

        Minä olen ollut sinusta jo pari vuotta sekaisin 🥰Ajattelen usein että nyt lopetan sinusta haaveilun, mutta sitten kun nähdään töissä niin jotain leimahtaa sisälläni ja jäät mieleeni asumaan 😘


      • Anonyymi

        Eli valitsit kakkosvaihtoehdon eli toiseksi parhaan. No, toivottavasti tulet onnelliseksi hänen kanssaan etkä koko loppuelämääsi kaipaile tuota sydämesi valittua. Onnea sulle yritykseen 👍


    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä on jollekin aidolle vaalealle.

      T. Blondattu vähän vanhempi nainen

      • Anonyymi

        Olet mies ihan todella banaali😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies ihan todella banaali😂

        Näinpä,olipa kunnon veto 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies ihan todella banaali😂

        Oi. Onpa hän taas olevinaan hauska. Et ole vieläkään vastannut kysymykseeni "mitä saat noista kommenteista?" Olen useasti kysynyt, mutta et koskaan osaa vastata siihen. Vai etkö uskalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä,olipa kunnon veto 🤔

        Oli kyllä, onneksi jotkut sentään tajuaa laittaa tätä sälää oikeisiin mittasuhteisiin ja äly ei ole katoava luonnonvara sittenkään, missä on tahtoa on toivoa ja näin edespäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä, onneksi jotkut sentään tajuaa laittaa tätä sälää oikeisiin mittasuhteisiin ja äly ei ole katoava luonnonvara sittenkään, missä on tahtoa on toivoa ja näin edespäin

        Etkö uskalla vastata tuohon kysymykseen? Aika luuseri 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö uskalla vastata tuohon kysymykseen? Aika luuseri 😂

        Äläpä mies synnytä siihen, vaikkei ruljanssi pyöri aina sinun ympärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä mies synnytä siihen, vaikkei ruljanssi pyöri aina sinun ympärillä

        Mulle on aivan sama olenko sinulle mies vai nainen. Ihan saat vapaasti kutsua miten vaan. En ärsyynny moisesta.

        Et kuitenkaan osaa vastata kysymykseeni. Se tekee sinusta hieman säälittävän reppanan joka piiloutuu "sanojen" taakse. Et osaa olla sosiaalinen. Haluatko oppia? Neurokirjoisetkin voi oppia. Ehkäpä saisit joskus edes yhden ystävän. Elämäsi on varmaan hieman yksinäistä.


      • Anonyymi

        Hei mies, onko sinulla tosiaan noin pieni ?!!


    • Anonyymi

      Mun hiukset on aika vaaleat mutta niissä kuitekin tummaakin ja vähän sävytetty ruusukuĺlan väriin. Eli ei voi olla mulle. Mut hyvää joulua.

    • Anonyymi

      Tarkoittaako sitä että jätätte nyt minut rauhaan ja elämäni? Ette enää kulje perässä ja hakkaa hyötyä muille? Ja järjestä vaan paskaa tänne? En viitsi muuttaa taas jos seuravaakin paikka on tätä hakkaamista ja muiden elämän parantamista. Ollaan sitten tässä ja hakataan takaisin.

    • Anonyymi

      Minä en muistelee mitään teistä lämmöllä, aivan hirveää välillä annatte olla rauhassa ja asiat paranee ja sitten palaatte lempipuuhanne minun elämäni hakkaamiseen ja hyödyn hakemiseen muille.

    • Anonyymi

      Minä en toivo hyvää teille ja vaan toivottavasti saatte yhtä hirveää aikaa itsellenne ja yhtä hirveitä juttuja ja kaikkea pahaa. Ei mitään hyvää sanottavaa, karseeta porukkaa ootte.

    • Anonyymi

      Vaaleat naiset saa kaikki romanttiset ihailijat.

    • Anonyymi

      Hyvästi Petri 💔

    • Anonyymi

      Kiitos samoin sinulle kultapupuni🤗😘 t. Ex vaalee

    • Anonyymi

      Parempi tyytyä tuttuun ja turvalliseen. 👍

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Mukavaa aamua naiselle. Voin vain arvailla, mutta jäi sellainen kuva, että hän ei näe aikaisia aamuja seikkailuna. Onko tänä vuonna ensimmäisen yhteisen joulupuuron aika 🙏🌹

      • Anonyymi

        Yäk. Älä pliis koskaan soita ennen kahta. Aamusotkusi saat syödä yksinäsi, mut voin antaa persettä jossei tarvi herätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yäk. Älä pliis koskaan soita ennen kahta. Aamusotkusi saat syödä yksinäsi, mut voin antaa persettä jossei tarvi herätä.

        😂

        Siitä on aikaa kun minulle syntyi tuo kuva aikaisista aamuista. Emme tunne toisiamme mutta mielestäni me tunnemme jollain tavalla toisemme.


    • Anonyymi

      A ina löytyy korvaaja oli se sitten työ tai vapaaaika. Miksi pitäisi kuunnella jonkun vittuolua?

      • Anonyymi

        Olut on pahaa. En juo enää lainkaan olua.


    • Anonyymi

      Lähdit pois jo aiemmin, hyvästi jää. Nyyh.

    • Anonyymi

      Älä sano hyvästi. Odotan sinua edelleen.

    • Anonyymi

      Mitä jos ajattelee samalla tavalla? Tai jos ei haluakaan olla erossa? Jos olisitte onnellisempia yhdessä, eikä erikseen?

      • Anonyymi

        Minä ajattelen, että olisimme yhdessä onnellisempia, mutta hänen samankaltaisesta ajattelusta ei ole kantautunut mitään merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelen, että olisimme yhdessä onnellisempia, mutta hänen samankaltaisesta ajattelusta ei ole kantautunut mitään merkkejä.

        Kannattaisiko ehkäpä kysyä tätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko ehkäpä kysyä tätä?

        Ei kannattaisi, kun tuo on se mielikuva, jonka hän halusi minulle jättää. Näillä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi, kun tuo on se mielikuva, jonka hän halusi minulle jättää. Näillä mennään.

        Vai voiko se johtua sun jättämästä mielikuvasta? Jos ajattelee samoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai voiko se johtua sun jättämästä mielikuvasta? Jos ajattelee samoin?

        Ihan yhdessä tuumin tiedämme, että minä olen kyllä aina pukenut sanoiksi sen mitä tunnen ja jos jommallakummalla on petrattavaa siinä suhteessa niin se on hän.


    • Anonyymi

      Hyvää joulua..tr.vaalea nainen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe