Käyttääkö kukaan kotitalousvähennystä? Millaista työtä? Olisi varmaan hyvä kohdistaa nuoriin ja jopa koulua käyviin nuoriin tämä kotitalousvähennys niin saisivat nuoret ensinnäkin työtä ja kokemuksia työstä, kun ne työt kuitenkin ovat ihan väliaikaisia. Nuoret osaavat hyvinkin tehdä niitä tapetti ja maalaus hommia , varsinkin jos on lähipiirissä joku maalari tai muun alan ammattilainen, ja muita koti- ja pihatöitä. Maalaus hommissa kun olin, niin moni nuori, joka ei käynyt ammattikoulua tai muuta kurssia, oli samoilla työmailla ja nopeasti oppivat kun hieman viitti vanhempi maalari näyttää ja opettaa. Tosin tasoite hommissa nuorena eivät ammatti miehet tahtonut ottaa samoihin hommiin ettei nuori vie heiltä hyvä palkkaiset ja helpot mutta raskaat työt. Rakennusliitto voisi jotain kehittää ilman että nuoren täytyisi alkaa kevyt yrittäjäksi(yrittäjä se on kevyt yrittäjäkin). Miksi on verotus tehty niin tyhmäksi ettei pikku hommaa enää voi tehdä vain ihan omalla vero kortilla? Verotoimiston eräs virkailijakin sanoi että ei voi mitään muuta kuin tehdä ilmoittamatta jos ei tee jonkun firman kautta. Isäni opetti onneksi ennen tätä muutosta ja voitiin tehdä ihan verolle omalla kortilla mummoloille tapetti ja maalaus hommat. Nykyään täytyy olla yritys jonka kautta tekee pikku työtkin, ja näin ollen menee helposti siihen että tekee homman ihan pimeästi, eli ei mitään verolle. Myös työn tilaajakin ottaisi mielellään nuoren joka on yleensä kiinnostunut tekemään kyseistä työtä, eikä tarvitse mitään firmaa välikäteen jolle ei välttämättä edes käy semmoinen pieni homma ja ottamaan ylimääräistä maksua hommasta, eli kaikki pärjäisi.
Älä ala missään nimessä kevyt yrittäjäksi, sanon minä.
Rakennusliitossa ovat varmaan ihan erimieltä? Mitä sanovat ns.liiton miehet? Tai naiset?
Terv. TörmisJussi
Kotitalousvähennys
Anonyymi-ap
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret sanoo tekopyhyyttä olevan ilmassa https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bb357753-8588-491c-b224-825d4db9813c
Ja muutoksissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005