Ikämiessetä

Ei taida enää koskaan rakastua. Joten hyvää yötä ja kauniita unia. 🌛🌟❄️💤

73

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä koskaan sanoa ei koskaan.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­y­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138299s

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Ja viestiä poistuu taas ihan kummasti...

      • Anonyymi

        No pitäskö sun keskittyä niiden perättömien uhkauksien sijaan kirjoittamaan jotain muuta ja lopettaa se muiden viestien poistojen pyytäminen


    • Anonyymi

      Joskus pitää vaan hyväksyä tosiasiat ja unohtaa kaikki.

    • Älähän nyt. Häntä pystyyn! On sinullakin vielä mahdollisuus löytää loppuelämän kumppani.🤗

      • Anonyymi

        Miksi sen pitää olla loppuelämän? Parikin viikkoa riittää.


      • Aika pieni on mahdollisuus. Mutta kiitos kannustamisesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aika pieni on mahdollisuus. Mutta kiitos kannustamisesta.

        Jani on jo löytänyt Netan. Rakkautta se on yksipuolinen suhdekin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sen pitää olla loppuelämän? Parikin viikkoa riittää.

        No totta. Mutta riippuu varmaan henkilöstä itsestään mitä haluaa? Ei kaikki toivo mittään parin viikon tutustumista😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Aika pieni on mahdollisuus. Mutta kiitos kannustamisesta.

        Luotat vaan enemmän itseesi, siitä se lähtee☺️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Luotat vaan enemmän itseesi, siitä se lähtee☺️

        No joo. Mitähän tuo sitten käytännössä tarkoittaa?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No totta. Mutta riippuu varmaan henkilöstä itsestään mitä haluaa? Ei kaikki toivo mittään parin viikon tutustumista😃

        Sitähän ei voi koskaan tietää etukäteen, kauanko mikäkin suhde kestää. On lyhyitä ja on pitkiä suhteita. Minulla niitä nyt ei tässä elämässä ole ollut kuin muutama hassu. Yksi oikeasti pitkä ja pari lyhyttä, alle vuoden mittaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitähän ei voi koskaan tietää etukäteen, kauanko mikäkin suhde kestää. On lyhyitä ja on pitkiä suhteita. Minulla niitä nyt ei tässä elämässä ole ollut kuin muutama hassu. Yksi oikeasti pitkä ja pari lyhyttä, alle vuoden mittaista.

        Sinänsä kuulostaa tutulta, mutta luvut on yli kymmenkertaiset pitkiä yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä kuulostaa tutulta, mutta luvut on yli kymmenkertaiset pitkiä yhtään.

        Toisilla ei ole mitään vaikeutta saada kumppaneita, ja minä en saa niitä millään, jos ei nainen tee aloitetta. Minä olen liian outo enkä osaa mitään ihmissuhdejuttuja.


      • Anonyymi

        Ehkäpä jos hän oppii tyytymään kaltaiseensa hyväksikäyttäjään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sen pitää olla loppuelämän? Parikin viikkoa riittää.

        Mihin luulit pari viikkoa riittävän no ehkä huonolla tuurilla siihen et yhdeksän kuukauden jälkeen maksat elatusmaksuja vähintään sen seuraavat kahdeksantoista vuotta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aika pieni on mahdollisuus. Mutta kiitos kannustamisesta.

        Sulla edelleen kirjoitustesi perusteella olematon eli ei edes pirni ellet si opi tyytymään siihi alkoholisoituneeseen hyväksikäyttäjään menette si yhdessä rollilla kauppaan kun se ovelle ruuan tilaaminenkin nääs maksaa jos ei uskalla edes kaupassa käydä


      • mustasusi kirjoitti:

        No joo. Mitähän tuo sitten käytännössä tarkoittaa?

        No ehkäpä sitä, ettet enää miettisi miltä näytät vastakkaisen sukupuolen mielestä.. eli näytä ulospäin sitä sisintäsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No joo. Mitähän tuo sitten käytännössä tarkoittaa?

        Etkö edes tuota tajua kuinka saatanan tyhmä sä olet taitaa toinen hyväksikäyttäjäkin olla liian fiksu sulle eti siis joku aivonsa pilannu nisti


      • mustasusi kirjoitti:

        Sitähän ei voi koskaan tietää etukäteen, kauanko mikäkin suhde kestää. On lyhyitä ja on pitkiä suhteita. Minulla niitä nyt ei tässä elämässä ole ollut kuin muutama hassu. Yksi oikeasti pitkä ja pari lyhyttä, alle vuoden mittaista.

        No jotenkin kuvittelin, että ”haaveilet” jostain pidempiaikaisesta.. mutta ei tietenkään voi ikinä tietää kuinka kauan mikäkin suhde kestää.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No jotenkin kuvittelin, että ”haaveilet” jostain pidempiaikaisesta.. mutta ei tietenkään voi ikinä tietää kuinka kauan mikäkin suhde kestää.

        Toki sitä toivoo aina, että se kestäis, mutta ei voi ikinä tietää mihin se kaatuu. Monesti ei kestä sitä ensimmäistä vuottakaan. No, silloin ei varmaan ole oikeasta rakkaudesta kyse...


      • mustasusi kirjoitti:

        Toisilla ei ole mitään vaikeutta saada kumppaneita, ja minä en saa niitä millään, jos ei nainen tee aloitetta. Minä olen liian outo enkä osaa mitään ihmissuhdejuttuja.

        Kyllä minäkin olen jollain lailla hyvinkin erilainen kuin valtaväestö on.. mutta siis unohda nyt tuo outous. Ihan hyviä höpinöitä sulla täällä on.

        En se kuule minäkään osaa tehdä aloitteita.. että sikäli ollaan samassa veneessä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No ehkäpä sitä, ettet enää miettisi miltä näytät vastakkaisen sukupuolen mielestä.. eli näytä ulospäin sitä sisintäsi.

        Minulla on ollut ulkonäköni vuoksi aina huonoitsetunto... Vanheneminen ei yhtään helpota sitä ongelmaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Toki sitä toivoo aina, että se kestäis, mutta ei voi ikinä tietää mihin se kaatuu. Monesti ei kestä sitä ensimmäistä vuottakaan. No, silloin ei varmaan ole oikeasta rakkaudesta kyse...

        Aina kun tutustuu uuteen henkilöön, niin siinä voi käydä hyvin tai sitten ei. Alut ei todellakaan ole helppoja.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen jollain lailla hyvinkin erilainen kuin valtaväestö on.. mutta siis unohda nyt tuo outous. Ihan hyviä höpinöitä sulla täällä on.

        En se kuule minäkään osaa tehdä aloitteita.. että sikäli ollaan samassa veneessä.

        Naistenhan ei perinteisesti edes odoteta tekevän mitään aloitetta. Toki pitää osata olla lähestyttävän oloisena, jos haluaa että joku uskaltaa yrittää tulla tekemään tuttavuutta. Jotkut miehet vaan menevät ja tekevät. Niistähän naiset tietysti tykkää heti.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Aina kun tutustuu uuteen henkilöön, niin siinä voi käydä hyvin tai sitten ei. Alut ei todellakaan ole helppoja.

        Niin... Joidenkin kanssa se vaan alkaa sujua kaikki ihan itsestään, ilman mitään yrittämistäkään. Sellaisia vaan tuntuu olevan todella vähän ympärillä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulla on ollut ulkonäköni vuoksi aina huonoitsetunto... Vanheneminen ei yhtään helpota sitä ongelmaa.

        No ei. Mutta yrittäisit löytää itsestäsi jotain hyvää. Voit vaikka ihailla itseäsi, onpa minulla söpöt korvat☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin... Joidenkin kanssa se vaan alkaa sujua kaikki ihan itsestään, ilman mitään yrittämistäkään. Sellaisia vaan tuntuu olevan todella vähän ympärillä.

        Luulen, että oman onnesi edessä olet sinä itse. Tietysti kaiken täytyy lähteä sinusta itsestäsi. Eli palstalla voisit jos kykenet.. olla mollaamatta itseäsi. Ei ehkä helppoa mutta yrittäisit edes.🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitähän ei voi koskaan tietää etukäteen, kauanko mikäkin suhde kestää. On lyhyitä ja on pitkiä suhteita. Minulla niitä nyt ei tässä elämässä ole ollut kuin muutama hassu. Yksi oikeasti pitkä ja pari lyhyttä, alle vuoden mittaista.

        Kolme vuotta siinä välissä yksi parin viikon seurustelu viisi vuotta ollaan ei olla leikkiä josta yksi lapsi niiden erojen aikana jos oikein muistan kaksitoista suhdetta joista kahdedta kolmeen yhdenillan juttua kahdesta kolmeen kahden illanjuttua loput vähän useammankerran si viidentoista vuoden seurustelu josta yksi lapsi sen jälkeen vuoden puolentoista tapailu suhde ny ollu puolisentoista vuotta yksiksei melkei kaksi vuotta kerenny sinä aikana paljonkin nähdä kauniita naisia joista jollai tavalla kiinnostunu yksi kuitenkin ehkä ylitse muiden mu koska hän on huomattavasti itseäni nuorempi ja itse olen jo yksi vuotiaan tytön isoisä ni ei sillai oma rohkeus riitä lähestyä häntä on häntä silti kiva katsella ilosilmälle nii sanotusti


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei. Mutta yrittäisit löytää itsestäsi jotain hyvää. Voit vaikka ihailla itseäsi, onpa minulla söpöt korvat☺️

        Korvat taitaa olla just se, mitä inhoan itsessäni eniten heti nenän jälkeen. Lliian isot stereot. Nenäkin semmoinen kolvi. 😆


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Luulen, että oman onnesi edessä olet sinä itse. Tietysti kaiken täytyy lähteä sinusta itsestäsi. Eli palstalla voisit jos kykenet.. olla mollaamatta itseäsi. Ei ehkä helppoa mutta yrittäisit edes.🤗

        Oikeassa olet. Kiitos tsempistäsi. Hyvää yötä sinulle haaveilija. 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitähän ei voi koskaan tietää etukäteen, kauanko mikäkin suhde kestää. On lyhyitä ja on pitkiä suhteita. Minulla niitä nyt ei tässä elämässä ole ollut kuin muutama hassu. Yksi oikeasti pitkä ja pari lyhyttä, alle vuoden mittaista.

        Montako kertaa petit naistasi emäntääsi muijaasi akkaasi eukkoasi lastesiäitiä tai miksikä häntä nyt si kutsuitkin olettaisin että hän on se pitkä suhteesi kestikö suhde vielä kauankin kun hän vihdoin tajusi mistä muuttunut käytöksesi johtui


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolme vuotta siinä välissä yksi parin viikon seurustelu viisi vuotta ollaan ei olla leikkiä josta yksi lapsi niiden erojen aikana jos oikein muistan kaksitoista suhdetta joista kahdedta kolmeen yhdenillan juttua kahdesta kolmeen kahden illanjuttua loput vähän useammankerran si viidentoista vuoden seurustelu josta yksi lapsi sen jälkeen vuoden puolentoista tapailu suhde ny ollu puolisentoista vuotta yksiksei melkei kaksi vuotta kerenny sinä aikana paljonkin nähdä kauniita naisia joista jollai tavalla kiinnostunu yksi kuitenkin ehkä ylitse muiden mu koska hän on huomattavasti itseäni nuorempi ja itse olen jo yksi vuotiaan tytön isoisä ni ei sillai oma rohkeus riitä lähestyä häntä on häntä silti kiva katsella ilosilmälle nii sanotusti

        Joo o. Joskus on vain tyydyttävä katselemaan. Sellaista tämä elämä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa petit naistasi emäntääsi muijaasi akkaasi eukkoasi lastesiäitiä tai miksikä häntä nyt si kutsuitkin olettaisin että hän on se pitkä suhteesi kestikö suhde vielä kauankin kun hän vihdoin tajusi mistä muuttunut käytöksesi johtui

        Eipä tullut petettyä ketään kertaakaan. En tiedä monestiko minua on petetty sitten, enkä välitä tietääkään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Kiitos tsempistäsi. Hyvää yötä sinulle haaveilija. 🤗

        🤗 Hyvää yötä!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toisilla ei ole mitään vaikeutta saada kumppaneita, ja minä en saa niitä millään, jos ei nainen tee aloitetta. Minä olen liian outo enkä osaa mitään ihmissuhdejuttuja.

        Ne on panoja eikä kumppaneita jos niitä vaihdetaan tuhka tihiään olisitko ny jo vittu edes rehellinen vai eikö pääsi pelaa enään edes sen vertaa että muistaisit edes ne lapset joista sulle on ilmoitettu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on panoja eikä kumppaneita jos niitä vaihdetaan tuhka tihiään olisitko ny jo vittu edes rehellinen vai eikö pääsi pelaa enään edes sen vertaa että muistaisit edes ne lapset joista sulle on ilmoitettu

        Joillakin on panoja. Minulla on vain ottoja pankkitililläkin...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä tullut petettyä ketään kertaakaan. En tiedä monestiko minua on petetty sitten, enkä välitä tietääkään.

        No jos ne oli fiksuja naisia ne ei pettäny sua kertaakaan edes kostaakseen vaan jättivät sut suoraan kun tajusivat sun pettävän kästtelivät asian ennen kuin jatkoivat elämäänsä etteivät vahingossakaan kostaneet seuraavalle sitä mikä olis pitäny kostaa sulle vielä oikei veistä haavassa pyörittämällä jos sen koston valitsi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joillakin on panoja. Minulla on vain ottoja pankkitililläkin...

        No mitä sä si voit sieltä ottaa jos pelkkiä ottoja on pankkitililläkin kyl silläkin pitäs ol välil panoja et sieltäkään voi mitään ottaa


      • mustasusi kirjoitti:

        Joillakin on panoja. Minulla on vain ottoja pankkitililläkin...

        No niih katsoppa huumorimies heräsi😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sä si voit sieltä ottaa jos pelkkiä ottoja on pankkitililläkin kyl silläkin pitäs ol välil panoja et sieltäkään voi mitään ottaa

        Kyllä tässä jo perinteinen joululahjastressi jo pukkaa päälle, ja kun ei ole mistä ammentaa. Saa pelkän halauksen lahjaksi minulta. No, minun suvussa ei halaamistakaan harrasta kukaan, niin jää ilman sitäkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa petit naistasi emäntääsi muijaasi akkaasi eukkoasi lastesiäitiä tai miksikä häntä nyt si kutsuitkin olettaisin että hän on se pitkä suhteesi kestikö suhde vielä kauankin kun hän vihdoin tajusi mistä muuttunut käytöksesi johtui

        Ei tajunnut varmaankaan. Öitä


      • Anonyymi

        Rumaa pilailla tuollain. Häntä pystyyn.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Korvat taitaa olla just se, mitä inhoan itsessäni eniten heti nenän jälkeen. Lliian isot stereot. Nenäkin semmoinen kolvi. 😆

        Lohdutan. Kyllä ihmisellä kunnon nenä pitää olla.
        Inhoan mitättömiä nyköjä niin naisilla kuin miehillä kuin muilla sukupuolilla.
        Kolvi kunniaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tässä jo perinteinen joululahjastressi jo pukkaa päälle, ja kun ei ole mistä ammentaa. Saa pelkän halauksen lahjaksi minulta. No, minun suvussa ei halaamistakaan harrasta kukaan, niin jää ilman sitäkin...

        Mitä tarkoittaa suku.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä susi 👌☕️

      • Hyvää yötä sinullekin. :)


    • Anonyymi

      Jospa sulla on turhan kovat kriteerit kohteen suhteen! Rakastuminen toiseen ei ole helpoimmasta päästä. Koska tulisi saada vastiketta myös omiin tuntemuksiin.
      Hyvää yötä ja alkavia joulukuun rientoja 🌲🌙, unohtamatta nukkumista.

      • Minä en voi sille mitään, että rakastun vain tietynlaisiin naisiin, joihin ei sitten ole mitään mahkuja (etenkään enää näin vanhana).


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en voi sille mitään, että rakastun vain tietynlaisiin naisiin, joihin ei sitten ole mitään mahkuja (etenkään enää näin vanhana).

        Tietynlaista me jokainen "etsitään" ja toivotaan osuvan kohdallemme, se on selvää. Kuitenkin olisi ymmärrettävä ikääntyessä olevat vahvuudet ja charmi, jotka sinunkin tapauksessa kolahtavat oikealla hetkellä.
        Taidat olla jämähtänyt nuoruuden naisihanteeseen? Muistan jotain sun kirjoittaneen nuorten naisten ihannoimisista, joille ikäsi voi olla este tutustumiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietynlaista me jokainen "etsitään" ja toivotaan osuvan kohdallemme, se on selvää. Kuitenkin olisi ymmärrettävä ikääntyessä olevat vahvuudet ja charmi, jotka sinunkin tapauksessa kolahtavat oikealla hetkellä.
        Taidat olla jämähtänyt nuoruuden naisihanteeseen? Muistan jotain sun kirjoittaneen nuorten naisten ihannoimisista, joille ikäsi voi olla este tutustumiselle.

        Jämähtänyt... No sitten olen. Ei mahda mitään. Ei voi alkaa tykkäämään suolakurkuista, jos ne ei ole koskaan maistuneet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jämähtänyt... No sitten olen. Ei mahda mitään. Ei voi alkaa tykkäämään suolakurkuista, jos ne ei ole koskaan maistuneet.

        Tykästynyt olisi parempi ilmaisu. Suolakurkut ovat oiva makuelämys oikeaan sapuskaan yhdistettynä. Kannattaa avartaa ja kokeilla eri variaatioita. Rinnastettavissa aiemmin inhomaani mämmiin, jota suorastaan nykyään pidän herkkuna.
        Mielitietyn habitus ei yleensä ole yhdensuuntainen koko elämän ajan. Kasvua tapahtuu ja vastakappaleilla on tapana löytää omansa.:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietynlaista me jokainen "etsitään" ja toivotaan osuvan kohdallemme, se on selvää. Kuitenkin olisi ymmärrettävä ikääntyessä olevat vahvuudet ja charmi, jotka sinunkin tapauksessa kolahtavat oikealla hetkellä.
        Taidat olla jämähtänyt nuoruuden naisihanteeseen? Muistan jotain sun kirjoittaneen nuorten naisten ihannoimisista, joille ikäsi voi olla este tutustumiselle.

        Älä käytä käsitteitä vahvuus ja charmi sinä vanha pieru.
        Naurua vaan tulee ympäristöstä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jämähtänyt... No sitten olen. Ei mahda mitään. Ei voi alkaa tykkäämään suolakurkuista, jos ne ei ole koskaan maistuneet.

        Yritä alakautta perspään kautta. Kirpasee ja tekee gutaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykästynyt olisi parempi ilmaisu. Suolakurkut ovat oiva makuelämys oikeaan sapuskaan yhdistettynä. Kannattaa avartaa ja kokeilla eri variaatioita. Rinnastettavissa aiemmin inhomaani mämmiin, jota suorastaan nykyään pidän herkkuna.
        Mielitietyn habitus ei yleensä ole yhdensuuntainen koko elämän ajan. Kasvua tapahtuu ja vastakappaleilla on tapana löytää omansa.:))

        Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta.

        Ole sit ilman, tuorekurkkua ei ole tarjol.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole sit ilman, tuorekurkkua ei ole tarjol.

        Todellakin olen mieluummin ilman. Elämä on ohi viiskymppisenä kurppasetänä.


    • Anonyymi

      Empä usko jot olisit kirjoitustesi perusteella koskaan edes tiennyt mitä rakkaus on

    • "♪♫♬ en ole katkera mutta kuitenkin.. ♬♪♫"

      Hyvää yötä!

    • Anonyymi

      No mä vietin yhden yön vieraan kanssa ja sain loppuelämän vihollisen

      • Anonyymi

        Kannattiko


    • Anonyymi

      How many points today blackwolf🎅

      • Nine points.


    • Anonyymi

      Pisteitä en tiedä mutta tilin tein?

      • Oliko hyväkin tili?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muista vetää ne kaksi-kolme vetoa kätees.

    • Anonyymi

      Nukut jo varmasti. Onhan siitä jo vartti.
      Sammutitko valot. Pesitko kädet. Et.

    • Anonyymi
      • Ihan kaikille asioille ei ole tehtävissä mitään. Minuakaan ei ole suunniteltu suomalaisille selvästikään.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe