Oon lihonut rumaksi ja painan enemmän kuin koskaan ennen

Anonyymi-ap

Ja vientiä olis. Vähän katkera oon kun saan enemmän huomiota nyt kuin silloin kun viihdyin painossani ja näytin hyvältä. Kai näytän söpöltä pullukalta jonka vois laihduttamalla saada muokattu hottikseksi.

16

336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt käsi sydämelle. Kuinka paljon sinua itseä liikuttaa sellaisen ihmisen ulkonäkö, johon rakastut?

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­y­­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138343B

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Minä painan 1000Kg. Vielä on varaa lihoa.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Eikö pilkku painike jättänyt jälkeä läppärilläsi tänne (mustepatruunan vaihto vois auttaa)? Tiedän yhden joka kuoli jo pois, oli 400 kg painoinen, ei kävellyt omilla jaloillaan enää. Sähkötoimisella pyörätuolilla matkasi paikasta toiseen.


      • Anonyymi

        Paljonko siitä on titaanin osuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko siitä on titaanin osuus?

        Saatoin toki liioitella. Juu en tiedä painoa, mutta sellainen 42cm luuydinnaula on toisessa koivessa.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Sama, mutta olispa vientiä.

    • Anonyymi

      Lähteminen voi olla joskus paras keino

      • Anonyymi

        Sulla ei ole kaikki ihan kunnossa, miten tuon miehen lapsellinen provo liittyy parisuhteeseen? Kai sitä voi kyseenalaistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ole kaikki ihan kunnossa, miten tuon miehen lapsellinen provo liittyy parisuhteeseen? Kai sitä voi kyseenalaistaa

        Taas tämä ylemmyysharha ja ns aikuisgroomaus, oisin sulle parempi hanimussukka


    • Siis olet katkera siitä ettei miesten ihanne vastaa omaasi? Kaikesta sitä voi mielensä pahoittaa.

    • Anonyymi

      Olet mies aikuisvauva, joka jokeltaa lapsellisempaa juttua kuin monet teinit

    • Anonyymi

      Sepä kurjaa. Etkö sitten pidä miehistä vai mikä ongelmana?

      • Anonyymi

        Se et aiemmin oli luottoa jäljellä ihmisiin. Nyt ei minkäänlaista ja tuli tarve kylpeä itseinhossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se et aiemmin oli luottoa jäljellä ihmisiin. Nyt ei minkäänlaista ja tuli tarve kylpeä itseinhossa.

        Jos se yhtään lohduttaa minä ole ikinä pitänyt mistään omassa ulkonäöstäni. En ymmärrä mitä kukaan on minussa ikinä nähnyt. Kaikki kehut tuntuneet valheilta. Olinpa sitten minkäkokoinen tahansa en ole ikinä tyytyväinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      197
      4901
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      3037
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      140
      2363
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2344
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1982
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1556
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1482
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1393
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe