Naisen jota ikävöit luulla että et halua häntä?
Mies, monta vuotta olet antanut
32
525
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kyllä jokseenkin outo kysymys. Keneltä odotat vastausta tähän?
- Anonyymi
Et sinä keneltäkään trollaajamies odota vastausta mihinkään
- Anonyymi
Parikymmentä vuotta. Nuorena hän taisi haluta mutta minä en malttanut kun maailma kutsui. Nyt kyllä haluaisin vaan hänestä en tiedä,tokkopa vain.
Luuletko että se on enää yhtään samanlaista, kuin olisi voinut olla 20 vuotta sitten? Ei ole. Minuakin lähestyi eräs, jonka tunsin 30 vuotta sitten. Ei oikein herää samanlaisia tunteita, kuin oli silloin, kun oltiin nuoria. Miksi ei voinut ottaa aiemmin yhteyttä? Miksi nyt vasta... Kiinnosta mikään yhdessä eläköityminen...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Luuletko että se on enää yhtään samanlaista, kuin olisi voinut olla 20 vuotta sitten? Ei ole. Minuakin lähestyi eräs, jonka tunsin 30 vuotta sitten. Ei oikein herää samanlaisia tunteita, kuin oli silloin, kun oltiin nuoria. Miksi ei voinut ottaa aiemmin yhteyttä? Miksi nyt vasta... Kiinnosta mikään yhdessä eläköityminen...
No tämäpä mielenkiintoinen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämäpä mielenkiintoinen kommentti.
Jotkut eivät kykene hyväksymään sitä, että organismi vanhenee.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tietenkään luule. Ja kyllä yhdessä eläköityminen kiinnostaa,ei ole vaikeuksia hyväksyä sitä että kaikki me vanhetaan. Se on ihan ok.
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään luule. Ja kyllä yhdessä eläköityminen kiinnostaa,ei ole vaikeuksia hyväksyä sitä että kaikki me vanhetaan. Se on ihan ok.
Minä en nyt kaipaa sellaista elämää yhtään. En niin kauan kuin virtaa riittää ja viriiliyttä muuhunkin.
- Anonyymi
Olen pelkuri näissä asioissa.
- Anonyymi
Jos hän on oma-aloitteisesti ymmärtänyt väärin niin syytön minä siihen olen.
- Anonyymi
Ei ei kaikki hyvin.
- Anonyymi
Joku vuosi 😁
- Anonyymi
On varmasti äijämäisen miehekäs olo, kun sait sanoa tuon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti äijämäisen miehekäs olo, kun sait sanoa tuon?
On.. kivekset kasvoi hurjasti ja sain molempiin jalkoihini lonkkavian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi juupeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vitjamunat. Ooohhhh. Siellä ne tyhjänpanttina toimettoma heljuttelee jalkojes välis.
- Anonyymi
Hullun hommaa ikävöidä jotakin vuosia, ei vaan jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi
Se on totta! Mutta ei ne nopeamman toiminnan jutut oo mistään kotoisin. Saattaa sammua yhtä nopee kui alkoikin. Mulle ei oo yhtään ongelma ikävöidä ja haluta jotain vuosia. No... siitä tietenkin saa kuulla, mutta jokainen tavallaan.
- Anonyymi
Enpä kerro yksityisasia
- Anonyymi
Vuos.ia
- Anonyymi
En yhtään, koska erästä Knaista haluan koko ajan.
- Anonyymi
We would have been together a long time ago, but the real connection is missing...Sorry
- Anonyymi
Jos tarjoat mulle sorbuksen niin en mä sua lyö.
- Anonyymi
Sorbus marjaviinin parhaimmistoa
- Anonyymi
Ja taskulämmin pöytäviina maitoon lantattuna ja lantturaastetta päälle!
- Anonyymi
Rakkaani mennään jo nukkumaan...Hyvää yötä
- Anonyymi
Aina toi. Hyi hlvata.
- Anonyymi
Pari kolme vuotta
- Anonyymi
Mielessä on ollut...noin 3....4....vuotta. asiaa vaikeuttaa se että elämässäni kukaan koskaan ole ollut minusta oikeasti kiinnostunut. Olen saanut rukkaset joka kerran ja minulle on naurettu ja vittuiltu päin naamaa, niin kylillä kuin naapurustossa. Ei uskalla ja toisaalta on edes joku ketä ajatella kauniisti😔
- Anonyymi
Surullista kuultavaa 😔 Hyvän yön halaus🫶
- Anonyymi
Mutta et voi tietää jos olisitkin juuri hänen mielestään sopiva hänelle? Jos hän olisikin erilainen käytökseltäänkin kun nuo muut, jotka eivät ole mitenkään fiksusti toimineet.
Vaikutat tosi kivalta ja fiksulta, älä anna menneiden vaikuttaa, se on taakse jäänyttä. ❤️ Hänen ei tarvitse olla samanlainen kuin muut.
- Anonyymi
Todella vaikea uskoa kenenkään miehen vaivautuvan toimimaan aloituksen tavoin, niin uskomatonta että: hymähdys. Mehiläinen surauttaa seuraavaan kukkaan joita on ja on ja on. Kuka niitä erottaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530