Olemme oikeastaan näiden palstojen ainoat täysjärkiset 😎🚬. Jos olet eri mieltä, niin perustele tai vaikene iäksi 👌.
S*miti, h*rmis, mieheksiluulija ja minä
13
271
Vastaukset
Minä en ainakaan ole täysjärkinen. Muista en tiedä.
- Anonyymi
Itsestäni en ole varma.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18138481A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei ole tarvetta todistaa toisin teit sen juuri itse!
- Anonyymi
Välillä tekisi mieli huuhtoa pääni tyhjäksi viinalla hulluuteni vuoksi. Onneksi alkaa olemaan jälleen perjantai. Ihan varmaan saisin pillereitä kouraani jos menisin jonkun asiantuntijan eteen puhumaan asioista niiden oikealla nimellä, kuten tapanani on. Hoitsu sanoo: "Määrätääns hieman kovemmat lääkkeet tälle jantterille koska hän kykenee itsenäiseen ajatteluun." - Aloittaja.
- Anonyymi
Riippuu kuka olet? Genio kännissä?
Terveiksi väitettyjä ei ole vain tutkittu tarpeeksi.
;P- Anonyymi
Voisiko se ollakin niin päin että he keitä täällä jaksetaan haukkua ja painaa alas 24/7/365, johtuukin siitä että juuri heitä kohtaan koetaan äärimmäistä kateutta 🙂? Se on yksi mahdollinen selitysmalli. Maailma perustuu normaalijakauman vaalimiseen eli Jumalasta seuraavat kriittisälyköt koetaan potentiaalisiksi uhkiksi, jolloin heidät tulee automaattisesti likvidoida. Näin täytyy tehdä jotta oma kupla eli kapea-alainen maailmankuva ei vahingossakaan puhkeaisi. - Aloittaja.
- Anonyymi
Vaikka niin jos se "tieto' auttaa sinua jaksamaan. Muista levätä välillä öitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka niin jos se "tieto' auttaa sinua jaksamaan. Muista levätä välillä öitä!
Asiasi on selvä kuin sees , tautisi diagnoosi on hulluus ja sillä paperilla urasi on nousujohteinen itsemurhaasi asti.
- Anonyymi
Päici-Oskari Kova-Hiljanen miten kenkäpure jalkaasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540