Maxi 95 nimenä saattaisi tehdä vaikutuksen venettä tuntemattomalle. Onko muita?
Millä veneellä pääsee piireihin jenkeissä?
21
644
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin Maxi Marketissa v. -95.
- Anonyymi
Mihin piiriin tavoittelet?
- Anonyymi
LGBT piireihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LGBT piireihin
Sittenhän olisi hyvä Guy 125.
- Anonyymi
Veneensä tyypiksi voi ilmoittaa Baltic 40 metres.
- Anonyymi
Joku urpo yrittää myydä venettään puffaamalla sitä täällä :)
- Anonyymi
Päijänne vene on tuohon tarkoitukseen paras.
- Anonyymi
Maxi 95 on myyvä nimi jenkeissä.
- Anonyymi
Albin 22 on arvostettu piireissä.
- Anonyymi
Mihin piireihin? Oikein rikkaiden piireihin ei taida päästä alle 300 jalkaisella.
Mutta itse olen aina arvostanut tyyppiä joka on reilu, hankkinut paljon kokemusta veneilystä ja veneiden kunnossapidosta ja jonka hankkims vanha vene muuttuu vuosi vuodelta paremman näköiseksi. Jos vielä kuuntelee muiden neuvoja, ei tuputa omiaan mutta pyydettäessä jakaa niitä mielellään niin kyllä, hattu päästä!- Anonyymi
300 jalkaa on laiva, ei vene.
- Anonyymi
Kanootti riittää kunhan mela on iso.
- Anonyymi
Pelkkä 2T perä rutkutin on käyntikortti US piireissä, well!
- Anonyymi
Maxi ysivitosella pääsee Pohjolasta jenkkeihin. Siellä viisaampi ostaa Huntteri. Niin ovet aukenee meille piireihin
- Anonyymi
Hamariinalla on päästy piireihin, Busteria voisi kokeilla myös.
- Anonyymi
Kalamiehillä se on Hatteras Yachts' GT70, buster ei käy edes dingyksi...
- Anonyymi
Suvi 445
- Anonyymi
Luottaisin Buster Magnimiin ja Bellaan, joiden nimet istuvat hyvin jenkkeihin.
- Anonyymi
Muutaman tonnin kantavalla sukellusveneellä pääsee huumepiireihin.
- Anonyymi
Helvetin iso (mielellään ainakin 40 jalkainen), paljon kuluttava ja epäkäytännöllinen amerikan muskeli speed boat jossa vähintään 4 perämoottoria ja tehoa niin että heikompia hirvittää. Tai jotain muuta vastaavaa. Merkkejä joita kannattaa tsekata on Chris Craft, Cigarette, Formula, Midnight Express, Baja Marine, Nor-Tech, Outerlimits, Magnum.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31711471- 2174873
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131318Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85944