đđđ nyt massasta hyvin. NiissĂ€ on sellainen lĂ€mmin jouluinen sĂ€vy đ
Mun silmÀt erottuvat
4
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kun on ihana. đ€đ đ
Ei nÀÀ kyllÀ oikein kivalta tunnu. Kirvelee ja kutittaa. SilmÀtipat vÀhÀn auttoi.
- Anonyymi
đđđđđđđđđđ
â€ïž ÂÂÂNÂyÂÂÂmÂfÂÂoÂÂÂmÂaÂaÂÂnÂÂi -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
đâ€ïžđâ€ïžđâ€ïžđđâ€ïžđâ€ïžđđ
Nyt on haettu hyvÀt silmÀtipat. VielÀ pissilenkki, niin senjÀlkeen voin voidella silmÀt!
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Raimo laamanen
Onko Raimo siirtynyt ylÀkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.233203Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ
Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiÀ Ruisrockissa
Tai ainakin röökin nĂ€köistĂ€, liekö itse kÀÀrittyĂ€ đ«ą1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jÀtkÀÀn, niin Antin piti kÀydÀ irroittamassa tÀti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs481201Olet ollut aika törkeÀ minua kohtaan
SillÀ tavalla ovelasti, ettei mitÀÀn "todisteita" ole mistÀÀn. Eli niin kuin, ettÀ mitÀÀn et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitÀ palata ajassa taaksepÀin
maailmaan jossa oli vielÀ edes joku jÀrki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erÀÀn henkilön nÀkemises33960Voi ei kuvitteletkohan sÀ
Nyt etten ookaan susta kiinnostunut đżđż ethĂ€n ajattele niin đ„ș43834