Tavis naiselle ei kelpaa suomi mies

Anonyymi-ap

11

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkea sitä jotkut pitää tavallisena. Tuo jutun nainen on pikemmin omalaatuinen kuin tavallinen.

• Niin se tahtoo mennä, että se ei kelpaa minkä saisi ja sitä ei saa mikä kelpaisi. 🥶

• Anonyymi

Olen aikuinen nainen. Mies ystäväni kuoli sydis. Voin kertoa minulle ei kelpaa minkään maalinen mies. Jos dokaa, pelaa totoa netissä, tupakoi.Ei käy hamaslääkärissä 1 kerta vuosi.Inhan miehellä partaa.Minulle ei kelpaa mies joka ei osaa tanssia ja pelkää ihmisten ilmoilla. Sönkää katu kuva,fillarilla lähestyy käveljälle,Kävelen tässä vähän aikaa.Olen kiltti mies. Stä en saanut naiseta sitten 10vuoteen. Sanoo janotaa ja juo muka vettä.Ihan raaka koskenkorvan haju tulee siitä vedestä,Joten oleko nirso?Kun mies ei kelpaa joka juom tupakoi tai dokaa,ei osa tansia.Kuin sönkää olen kiltti mies ja haukkua ventovieraale ex jostain 10 vuoden takaa.Terv. Hertoanimi.Helsinki.

• Anonyymi

Ei tuo nyt mitenkään kovin tasokkaalta itsekään vaikuta:

"Lähtökohtaisesti hän tapaileekin itse ainoastaan ulkomailla asuvia miehiä.

– En deittaile pääsääntöisesti Helsingissä tai Suomessa asuvia miehiä ihan vain sen takia, että se deittiskene on vähän nähty. Kaikki naamat on liian tuttuja tai ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin."

Hoonattu peli:

"Hän on tapaillut miehiä ainakin Englannissa, Espanjassa ja Saksassa."

Ja ahne:

"– Totta kai myös [henkilön] tulot kiinnostavat, mutta se ei ole se tärkein asia. "

Että just, siitä ja joku k&k nörtti asiallisen vaimokkeen mutta pitää sitten menestyä kanssa sen startuppinsa kanssa :D

-harmiseikirj-

• Epäilen tuon johtuvan Bratz-nukkejen varhaisesta yliannostuksesta.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Jos mies nyt pääsee edes treffeille tavis naisen kanssa niin miehellä olisi noin 2 minuuttia aikaa puhua naisen pyörryksiin ja tehdä vaikutus että pääsisi toisille treffeille. Suomessa on maailman nirsoimmat naiset.

• Anonyymi

Olis pitäny itekkin pitää hiukan rajaa kun olin nuori ja tuollainen pitkä kaunis blondi. Ottaa vain ulkomaalainen. Mahdollisuudet on aivan toiset. Oppii niiden kanssa muutakin kuin olla hellan nyrkin välissä Minä olin myöhässä. Tapasin yhden ihanan ja laitoin matkoihinsa. Menkää naiset treffeille ulkolaisten kanssa. He ovat aivan erilaisia kuin suomalaiset.

• Miss Helsinki -finalisti vm 2017 = "tavisnainen"

Taas tätä ätmien hienoa logiikkaa...

• Silloin muinoin kun olin Miss Suomi-kisojen kanssa tekemisissä, niin totesin, ettei niistä osanottajista juuri juttuseuraksi ole.

• Tottakai kelpaa ja hyvin kelpaakin ja sen takia aina suuresti ihmettelenkin mistä näin päin persettä oleva harhakäsitys on alkunsa edes saanut ettei kelpaisi 😀.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5800
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      122
      2815
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2498
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1939
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1800
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1626
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1540
    Aihe