Muistaakseni oli enkä kettuile kun en itsekään pidä mitenkään välttämättömän,. laitan tämän vain tähän vinkkinä että ehkä kuitenkin kannattaisi niin pääsisi halvemmalla:
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000010023546.html
-harmiseikirj-
Oliko täällä niitä jotka ei aikoneet reksiteröidä koiraansa?
32
365
Vastaukset
- Anonyymi
En ole aikeisa ilmoitella koiraani yhtään mihinkään. Tuo on niin valuvikainen systeemi, että kehitelköön uuden ja toimivamman.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Aion ilmiantaa kaikkien kuspäiden koirat jos eivät rekkaa.
- Anonyymi
Ja mistäpä ajattelit selvitellä onko rekisteröity vai ei? Pistä vaan suoralta kädeltä ilmoittaen ihan kaikki tietämäsi koirat. Pääset helpommalla.
- Anonyymi
Kyllä montakin tai suurin osa korkeakoulutetuista ja toisia ns pimeitä tai laittomia suurkenneleitä pitää korkeastikoulutettu yrittäjä tai yrittäjät ja sijoittajat ja asiakkaina arvonvaltaisia korkeastikoulutettuja jotkä käy naimassa koiranpentuja ja sen jälkren pennulta nirri pois ja asiakas maksaa aikamoisen summan rahaa voin sanoa kuhina käy ei riit koiranpennut niit tuodaan ulkomailtakin jännä touhuu
- Anonyymi
Oliskin mielikuvitusta oliskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskin mielikuvitusta oliskin
Kertoo kaiken oleellisen sinusta, että tuollaisia tulee mieleesi. 🤮
- Anonyymi
Välis on tommonen "jännistä jännin", joka kehittelee kaikesta tollasia sairaita panojuttuja.
"jotkä käy naimassa koiranpentuja ja sen jälkren pennulta nirri pois"
Siis sun jututhan alkaa käydä jo ihan sairaiksi!- Anonyymi
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"jotkä käy naimassa koiranpentuja ja sen jälkren pennulta nirri pois"
Siis sun jututhan alkaa käydä jo ihan sairaiksi!Ei voi sanoo et he rakastaa eläimii mut tuo on vielä pientä kun otetaan pedofilia mukaan siin ei oo huume seksi eli tyttöbisness asebisness ym mitään niin liikkuu raha sairasta sairasta mut sen vaan ymmärtää korkeastikoulutetut ja he matkustelevat paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi sanoo et he rakastaa eläimii mut tuo on vielä pientä kun otetaan pedofilia mukaan siin ei oo huume seksi eli tyttöbisness asebisness ym mitään niin liikkuu raha sairasta sairasta mut sen vaan ymmärtää korkeastikoulutetut ja he matkustelevat paljon
Sairaus on sinun omien korviesi välissä, kuten sun jutuistasi huomaa. Vaikuttaa pahenevan päivä päivältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaus on sinun omien korviesi välissä, kuten sun jutuistasi huomaa. Vaikuttaa pahenevan päivä päivältä.
Totuus on ikävä vai onko kokemusta matkusteletko paljon ulkomailla ja mitä teet siellä sano totuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on ikävä vai onko kokemusta matkusteletko paljon ulkomailla ja mitä teet siellä sano totuus
Aivan, totuus on ikävä. Sun pitäsi mennä pikaisesti lääkäriin noiden juttujesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, totuus on ikävä. Sun pitäsi mennä pikaisesti lääkäriin noiden juttujesi kanssa.
Se ärähtää johon kalikka kolahtaa ja varo joku on voinut kuvata no yleensä jää suljettujen bile porttien sisälle mut ain o pelko joku kuvaa kun menee bile portista sisään ja sin pääsee vain rikkaat kuuluisat ja varakkaat siel o orgiat on huumeita viinaa miehii naisii lapsii eläimii puita mitä vain rahalla saa siel o sairasta
Anonyymi kirjoitti:
Se ärähtää johon kalikka kolahtaa ja varo joku on voinut kuvata no yleensä jää suljettujen bile porttien sisälle mut ain o pelko joku kuvaa kun menee bile portista sisään ja sin pääsee vain rikkaat kuuluisat ja varakkaat siel o orgiat on huumeita viinaa miehii naisii lapsii eläimii puita mitä vain rahalla saa siel o sairasta
"Se ärähtää johon kalikka kolahtaa ja varo joku on voinut kuvata no yleensä jää suljettujen bile porttien sisälle mut ain o pelko joku kuvaa kun menee bile portista sisään ja sin pääsee vain rikkaat kuuluisat ja varakkaat siel o orgiat on huumeita viinaa miehii naisii lapsii eläimii puita mitä vain rahalla saa siel o sairasta"
Herää kysymys että mistä SINÄ tiedät mitä siellä suljetuissa bileissä tapahtuu? Oletko itse ottanut osaa?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se taitaa olla, kun niin kovasti ärähtelet. Sulla on joko hälyttävän paljon sisäpiirin tietoa noista jutuista tai sitten sun mielikuvituksesi on melkoisen sairas.
Mä rekisteröin jo kuukausia sitten. Aika pian sen jälkeen kun ko. rekisteri avautui.
- Anonyymi
Voin mä jonkun randomin keksityn koiran sinne ilmottaa.
Mitä ne silläkään tiedolla tekee??
Täys susi koko pas ka. Jos täällä vielä olisi koira, niin se kieltäytyisi rekisteröinnistä uskonnollisten syiden takia.
(kyllä koirillakin voi olla uskontoja)- Anonyymi
Siinäpähän odottavat mun ilmoittavan koiraa myös tuohon rekisteriin. Min koiran pystyy jäljittämään ainakin 4:llä tapaa, eri rekistereistä!
Suomessa arvioidaan olevan 700 000 - 800 000 koiraa ja vain vaivaiset 58 000 on kuuliaisesti rekisteröity!
Minkä vuoksi tätä rekisteröintiä tehdään? Laske itse; jos yhdestä koirasta jonka rekisteröinnin omistaja itse tekee tietsikaltaan; maksaa 10 €/kpl.
Ruokavirato tulee keräämään; tekemättä yhtikäs mitään; 10x 700000=7000000 € eli Suomeksi sanottuna 7 miljoonaa euroa valtion uudelle virastolle, aika hyvin organisoitu työpaikka (hillotolppa) jollekin kirjoitus- ja lukutaitoiselle!
Vaikka eduskunnasta pudonneelle "luonnonsuojelijalle" kiitokseksi palvelustaan isänmaalleen.
Kai sekin on julkista tietoa; keitä siellä työskentelee ja millä formaatilla? Tällä hetkellä tiedossa on ainoastaan ruokaviraston; erikoisasiantuntija Kirsi Vehkakoski. Näillä näkymin hän saa kääntyä ulosotto viranomaisten puoleen useampaankin otteeseen! Eli työllistää taas sitä; virkamies koneistoa.
Osalla ihmisistä ei tosiaankaan ole varaa kustantaa näitä ylimääräisiä; keksittyjä kustannuksia. Mä vastustan ihan periaatteesta, sillä mun koira on rekisteröity useampaankin rekisteriin, se ei ole mikään laiton maahantuotu siirtolainen!
Koirani on muuten kahdenkin eläinlääkärin luettelossa, nimi ja rotu, kuten mun nimenikin ja osoiteeni. Kysymys rotukoirasta: joka on rekisteröity jo pentuna, maksettu rokotteet ja sirutus! Mikä helvetti tässä on niin vaikeata katsoa niitä vanhoja luetteloita!
Kerätkää se 7 miljoonaa jostain muualta, kuin koiran omistajilta; pelkästään koiran ylöspito ruokineen ja lääkäripalveiluineen on kallista. Kaikilla eläkeläisillä tuskin on varaa maksaa edes elinkumppaninsa ylöspitoa, tinkimättä omista menoistaan. Joillekin koira on ainoa lähimmäinen; jos ei virkavaltaa ja lääkäriä ei lasketa... ja varsinkin maaseudulla!
trollikka- Anonyymi
Valtio tarvitsee rahaa mokutukseen ja sotavehkeisiin, usa vaatii aina vaan isompia panostuksia ja jostainhan se raha on otettava, jos et sinä maksa joku muu maksaa enemmän. Makosin minäkin rahasampoon tässä kun kävin rekisteröimässä asunnon osakekirjat, olikohan se jotain kuutisenkymppiä niin siinä mielessä tuo sinun kiukuttelu kympistä tuntuu aika vähäiseltä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio tarvitsee rahaa mokutukseen ja sotavehkeisiin, usa vaatii aina vaan isompia panostuksia ja jostainhan se raha on otettava, jos et sinä maksa joku muu maksaa enemmän. Makosin minäkin rahasampoon tässä kun kävin rekisteröimässä asunnon osakekirjat, olikohan se jotain kuutisenkymppiä niin siinä mielessä tuo sinun kiukuttelu kympistä tuntuu aika vähäiseltä.
-harmiseikirj-Ole vaan ymmärtämätön; mä en kiukuttele ainoastaan omasta puolestani! Mulla ei ole minkäänlaista tuskaa maksaa sitä 10 euroa; ainoastaan periaatteesta mä vastustan! '
Kaipa he taas keksivät jonkun muunkin "veron" kerätä rahaa valtiolle! Mua harmittaa noiden vähävaraisten vanhusten rokottaminen, tällaisella keinotekoisella syyllä!
Ruokavirasto tarvitsee ilmoitukset koirista; mä kyllä ymmärtäisin hyötyeläinten kohdalla ilmoitus velvollisuuden! Mutt koirien; pelkääkö hallitus tosiaan ett ruoka Suomesta loppuu, ja koiratkin pitää lopettaa ruuan puutteessa; ihmisten ravinnoksi!
Joku ns. luonnonsuojelijoiden "viherpiipertäjien"alunperin keksimä haittavero, joka nyt ollaan muutettu hieman toisenlaiseen muotoon; rekisteröinti pakoksi!
Olisivat edes rehellisesti ottaneet sen vanhanaikaisen koiraveron käyttöön, ainakin kaupungeissa ja jättäneet maaseutujen koirat sen asian ulkopuolelle. Minälin pitäisin mölinät mahassani, maksaessani sen koiraveron. Asun näet virallisesti kaupungissa, vaikka silkaa maaseutua tämä lähes on, vielä toistaiseksi. Kaupungin keskustaan kuitenkin matkaa lähes 20 km, joten aika maaseumaista maisemaa täällä on ja siks mä täällä viihdynkin,
Turha sun on siellä itkeä jotain 60€ osakekirjoja, saatat joskus vielä tarvita niitä dokumentteja. Odotahan jonkin aikaa niin mä kerron minkäverran mua sakotetaan kansalaistottelemattomuudesta, mä en tottavie aio ruokavirastoon mitään ilmoitella.
Kaivakoot esille mun koirani tiedot ja munt, ihan helppo homma jos lukea osaavat; kasvattaja ja emokoira ovat rekisteröityjä.
Mun koira sirutettiin ennen luovutusta/myyntiä, ja kaikki rokotukset ja terveyskäynnit ovat rekisteröityjä, maksullisia olleet! Taitaa asia mennä jopa ulosottoon asti, mä otan kyllä kaiken ilon irti tästä asiasta! Vähän samanlainen asia kuin sadekatoksen rakentaminen pation päälle rakennusten väliin; siihen tarviitsee kuulemma hakea rakennuslupa kaupungilta. Mä nimittäin yritin sitä tehdä pelkkänä ilmoituksena!
Ei käynyt, pitää hakea rakennuslupa ja rakentamisen olla rakennusmestarin valvonnassa. Mä ilmoitin heille silloin; ett unohdetaan koko asia, mä hankin sateen varjon itselleni!
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole vaan ymmärtämätön; mä en kiukuttele ainoastaan omasta puolestani! Mulla ei ole minkäänlaista tuskaa maksaa sitä 10 euroa; ainoastaan periaatteesta mä vastustan! '
Kaipa he taas keksivät jonkun muunkin "veron" kerätä rahaa valtiolle! Mua harmittaa noiden vähävaraisten vanhusten rokottaminen, tällaisella keinotekoisella syyllä!
Ruokavirasto tarvitsee ilmoitukset koirista; mä kyllä ymmärtäisin hyötyeläinten kohdalla ilmoitus velvollisuuden! Mutt koirien; pelkääkö hallitus tosiaan ett ruoka Suomesta loppuu, ja koiratkin pitää lopettaa ruuan puutteessa; ihmisten ravinnoksi!
Joku ns. luonnonsuojelijoiden "viherpiipertäjien"alunperin keksimä haittavero, joka nyt ollaan muutettu hieman toisenlaiseen muotoon; rekisteröinti pakoksi!
Olisivat edes rehellisesti ottaneet sen vanhanaikaisen koiraveron käyttöön, ainakin kaupungeissa ja jättäneet maaseutujen koirat sen asian ulkopuolelle. Minälin pitäisin mölinät mahassani, maksaessani sen koiraveron. Asun näet virallisesti kaupungissa, vaikka silkaa maaseutua tämä lähes on, vielä toistaiseksi. Kaupungin keskustaan kuitenkin matkaa lähes 20 km, joten aika maaseumaista maisemaa täällä on ja siks mä täällä viihdynkin,
Turha sun on siellä itkeä jotain 60€ osakekirjoja, saatat joskus vielä tarvita niitä dokumentteja. Odotahan jonkin aikaa niin mä kerron minkäverran mua sakotetaan kansalaistottelemattomuudesta, mä en tottavie aio ruokavirastoon mitään ilmoitella.
Kaivakoot esille mun koirani tiedot ja munt, ihan helppo homma jos lukea osaavat; kasvattaja ja emokoira ovat rekisteröityjä.
Mun koira sirutettiin ennen luovutusta/myyntiä, ja kaikki rokotukset ja terveyskäynnit ovat rekisteröityjä, maksullisia olleet! Taitaa asia mennä jopa ulosottoon asti, mä otan kyllä kaiken ilon irti tästä asiasta! Vähän samanlainen asia kuin sadekatoksen rakentaminen pation päälle rakennusten väliin; siihen tarviitsee kuulemma hakea rakennuslupa kaupungilta. Mä nimittäin yritin sitä tehdä pelkkänä ilmoituksena!
Ei käynyt, pitää hakea rakennuslupa ja rakentamisen olla rakennusmestarin valvonnassa. Mä ilmoitin heille silloin; ett unohdetaan koko asia, mä hankin sateen varjon itselleni!
trollikkakyllä sinä nyt ihan omaa itsepäisyyttäsi kiukuttelet ja siitä itse eniten kärsit, tai mahdollisesti vielä pojukin kun haluat tehdä siitä lainsuojattoman. Täällä kun nykyään näyttää olevan ihannoitu ukrainan malli jossa valtapuolue saa tehdä mitä haluaa ja kaikki muut vaiennetaan sitähän ei tiedä vaikka natsihallinto päättäisi hankkiutua jossain vaiheessa eröön reksteröimättömistä koirista, mokutus- ja natsimielinen hallinto päättää hankkiutua eroon rekisteröimättömistä koirista ja joskus kun et ole kotona natsihallinnon virkaukot tai akat hakee pojun piikitettäväksi, sillä ei ole mitään lainsuojaa kun ei ole muka rekistereissä niin jos et itsesi niin edes pojun vuoksi voisit joustaa tuossa asiassa ja rähjätä jollain muulla elämänalueella sitten.
Ei tässä enää muuten hirveän kauan mene, reilu vuosi, niin saat rakentaa ilman rahastus...rakennuslupaa pienen rakennuksen pihallesi:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009428910.html
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä sinä nyt ihan omaa itsepäisyyttäsi kiukuttelet ja siitä itse eniten kärsit, tai mahdollisesti vielä pojukin kun haluat tehdä siitä lainsuojattoman. Täällä kun nykyään näyttää olevan ihannoitu ukrainan malli jossa valtapuolue saa tehdä mitä haluaa ja kaikki muut vaiennetaan sitähän ei tiedä vaikka natsihallinto päättäisi hankkiutua jossain vaiheessa eröön reksteröimättömistä koirista, mokutus- ja natsimielinen hallinto päättää hankkiutua eroon rekisteröimättömistä koirista ja joskus kun et ole kotona natsihallinnon virkaukot tai akat hakee pojun piikitettäväksi, sillä ei ole mitään lainsuojaa kun ei ole muka rekistereissä niin jos et itsesi niin edes pojun vuoksi voisit joustaa tuossa asiassa ja rähjätä jollain muulla elämänalueella sitten.
Ei tässä enää muuten hirveän kauan mene, reilu vuosi, niin saat rakentaa ilman rahastus...rakennuslupaa pienen rakennuksen pihallesi:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009428910.html
-harmiseikirj-Älä puhu paskaa! Kuvitteletko tosiaan ett jotkut murtautuisi mun tontilleni ja omakotitalooni sisälle hakemaan Ruokavirastoooon rekisteröimättömän; sirutetun ja sillä lailla rekisteröidyn rotukoiran lopetettavaksi? PÖÖÖ! ja Hui, hai!
Kyllä he voivat ehkä sakottaa mua, mutt koiraan eivät kyllä koske! Sitäkin suojaa kansainvälinen laki; koska se virallisesti on mun vanhempieni nimissä. koska mä ostin sen heille lahjaksi kerran. Nykyään mä pidän huolta siitä sekä vanhemmistani!
Mä en aio rakentaa mitään rakennusta! Olisin halunut ainoastaan sadekatoksen;! kahden rakennuksen välissä olevan pation päälle! Olen muutenkin täysin kypsä tämän kaupungin touhuihin, ja katselen sopivaa kohdetta jostain muualta. Tarpeeksi suurta tonttia esim. maaseudulta läheltä merta, Paraisilla yks mahdollinen kohde jonka käyn tsiikaamassa. Askaisissa myös kiinnostava kohde, jos hinta mitenkään pysynee kohtuullisena. Nykyisenkin asuntoni myynnistä mä haluan omani pois; en tappiolla tule myymään tåtåkåån kohdetta, koska ei ole mikään pakko! Vuokrallekin tämän voisi panna ja saada vastinetta sijoitukselleni.
Kasvihuone mulla jo on pakettina, sen kun vaan kokoaa uuteen paikkaan, sopivalle maapohjalle. Mä taidan olla tressaantunut; ihan kaikkeen ja mieliala sen mukainen.
Mä taidan olla väsynyt vähän kaikkeen ja reakoin negatiivisesti, kaikkeen mikä ei mua erityisemmin viehätä.
Mä en ole nyt hyvää juttuseuraa, en millään alueella! Sorry!
trollikka - Anonyymi
Koirarekisteri on viranomaisrekisteri, josta selviää koiran haltija, se on se pointti. Eläinlääkärien rekisteristä ei selviä haltijaa, ja vaikka selviäsikin niin viranomaiset eivät voi tietää mitä eläinlääkäriä kukin koira käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirarekisteri on viranomaisrekisteri, josta selviää koiran haltija, se on se pointti. Eläinlääkärien rekisteristä ei selviä haltijaa, ja vaikka selviäsikin niin viranomaiset eivät voi tietää mitä eläinlääkäriä kukin koira käyttää.
Mun koira on sirutettu ja sillä on rotutodistus, koiran omistaja on tiedossa ja myös sen kennelin omistaja on rokotuttanut pennut jo pieninä. Sirutuskin tehtiin valmiiksi eläinlääkärin tarkistuksen yhteydessä, ennen luovutusta! Tosin mä olin silloin jo maksanut pennun sekä sen sirutuksen. Yhä edelleen se tunnettu ja tunnustettu rekisteröity kennel; jatkaa toimintaansa ja jälkeläisistä useat käyvät kilpailuissa/näyttelyissä.
Eläinlääkärin tiedostossa on taatusti myös omistaja, sekä koiran kotiosoite; missä se asuu.
Ainakin yleinen käytäntö ollut niillä eläinlääkäri asemilla missä mä olen koiran kanssa asioinut! Ihan vieraassa paikassa asioidessamme, koirani niska skannattiin tunnistuksen saamiseksi. Mä jouduin näyttämään ajokorttini! Faijalla ja mulla on sama sukunimi sekä osoite, joten asia oli sillä selvä. Siksipä tämä asia juuri niin kovasti korpeaakin; koska viranomaisten tiedossa on sirutetun ja vakutetun koiran omistaja + muutakin nippelitietoa, jos haluavat asioita tarkistella!
- Anonyymi
Jos olisin hankkimassa tässä koiranpentua, niin pitäisin yhtenä kriteerinä, että se on tuonne ilmotettu. Sen sijaan jo olevia koiriani en ole missään aikeissa ilmottaa. Mulla on 17- ja 15-vuotiaat koirat ja siinähän selvittelevät ovatko ko. koirat edelleen hengissä. Eikähän noista vähintään tuo vanhempi ole jo siirtynyt muihin maisemiin, ennen kun kukaan noiden perään kyselee. Odotan mielenkiinnolla, että kyselevätkö jossain välissä edellisen koirani perään, joka olis nyt yli 20-vuotias ja joka toki on oikeasti siirtynyt manan majoille jo viitisen vuotta sitten. Eipä siinä mitään, jos ei meidän viranomaisilla ole mitään muuta tekemistä, kun kysellä jo seniori-ikäisten koirien perään.
- Anonyymi
P.S. Mun mielestäni saisivat ensiksi selvitellä, että kaikkien seniori-ikäisten IHMISTEN elinolot ovat kunnossa ja kysellä vasta sen jälkeen koirien perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Mun mielestäni saisivat ensiksi selvitellä, että kaikkien seniori-ikäisten IHMISTEN elinolot ovat kunnossa ja kysellä vasta sen jälkeen koirien perään.
Eiköhän ne asiat ole selvenneet tässä hiljattain; ainkin haju havantojen perusteella!
Mitenkähän kauan se jo muumioitunut ja melkein hajuton kerrostalo asukas taas olikaan ollut kuolleena asunnossaan. Viranomaiset eikä huoltoyhtiö edes olleet korviaan lotkauttaneet, naapureiden valituksista: rappukäytävässä haisi! Ulko-ovi tekjettiin avoimeksi 24h/vrk siivoojan toimesta! Näin viidakkoposti väittää.
- Anonyymi
Vapaaehtoiseen verorekisteriin ei pidä koskaan ilmoittautuman!
- Anonyymi
en ole rekisteröinyt enkä rekisteröi.
nyt niillä menee touhut liian pitkälle.
miten tuollainen estää laittoman pentukaupan?
eiköhän ne myy pentujaan vieläkin huoltoaseman pihalla auton takakontista. - Anonyymi
Ja tapahtui niinä päivinä, että keisari Ruokavirastolta kävi käsky, että kaikki karvainen maailma oli verolle pantava. Tämä verollepano oli ensimmäinen ja tapahtui Niinistön ollessa Suonen maaherrana. Ja kaikki karvaiset menivät verolle pantaviksi, kukin omaan kaupunkiinsa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445840
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253606Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222835- 472518
- 302011
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2641867Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt501816Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä211657- 331600
- 281560