Israel voisi aivan hyvin vetäytyä omien rajojensa sisälle ja vapauttaa turhan päiten vangitsemansa palestiinalaiset. Ei muutaman kiven heittäneet lapset kuulu vankilaan muualla kuin keskiaikaisessa Israelissa.
Miksei Israel antautu ja suojele palestiinalaissiviilejä?
13
201
Vastaukset
Hamas onnistui yllätyshyökkäyksessään yllättämään Israelin, joka vastasi iskuun odotetulla tavalla. Mitä, jos Israel olisi vastannut yllätykseen olemalla yllättäen pommittamatta Gazaa? Yllätykseen olisi siis vastattu yllätyksellä.
- Anonyymi
Ei Israel voi. Ovat nykyään niin verenhimoisia.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Niin Israelin ei ole pakko tappaa ja suojelua on vaan omalla maalla suojelu omia siviilejä suojeleminen. Gazassa ei varmaan Israelilais siviilejä ole.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että jos naapurisi yrittäisi ampua sinut seisten omalla tontillaan, ei olisi suojelua, jos iskisit takaisin?
- Anonyymi
Sulla nuo harhat näyttää vaan pahenevan päivä päivältä, inspiroiko se korpraali jarno näkynen tuonpuoleisesta vai keksitkö nuo jutut aivan ite. Ehkä sun pitäis justeerata ouija ajantasalle sekä kiillottaa se lasikuula.
- Anonyymi
ArtoTTT
Mihinkäs he vetäytyisivät kun kaikki palestiinalaisten mielestä kuuluu heille, joelta merelle.- Anonyymi
No jos nyt menisivät alkajaisiksi vaikka sinne rakentamansa keskitysleiri aidan toiselle puolelle ja lopettaisivat ammuskelemasta Gazan siviilejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos nyt menisivät alkajaisiksi vaikka sinne rakentamansa keskitysleiri aidan toiselle puolelle ja lopettaisivat ammuskelemasta Gazan siviilejä.
tätä uskon sotaa on muistaakseni käyty todella kauan..gaza kaistaleen mollemin puolin on sellainen porukka jotka eivät luovuta olin toisessa ryhmässä joka oli turvaavassa siellä aikoinaan. arabikevään aikana olin viereisessä valtiossa ihan lomalla mutta ilmapiiri oli jo silloin että useamman valtion pitempi sota on odotettavissa. on olemassa ennustus maailmansodan alkamisesta juurikin näiltä alueilta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tätä uskon sotaa on muistaakseni käyty todella kauan..gaza kaistaleen mollemin puolin on sellainen porukka jotka eivät luovuta olin toisessa ryhmässä joka oli turvaavassa siellä aikoinaan. arabikevään aikana olin viereisessä valtiossa ihan lomalla mutta ilmapiiri oli jo silloin että useamman valtion pitempi sota on odotettavissa. on olemassa ennustus maailmansodan alkamisesta juurikin näiltä alueilta..
Ehkä olisikin paras ratkaisu laittaa tuo koko paikka sileäksi Israelia myöten. Saataisiin edes hetkellinen rauha tuonne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta: "Niin Israelin ei ole pakko tappaa ", mutta Hamasin porukan on pakko tappaa, jotteivat heidän toverinsa tappaisi heitä pelkuruudesta. Kun vielä Koraani kannustaa heitä siihen, niin tulos on tämä, minkä näemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta: "Niin Israelin ei ole pakko tappaa ", mutta Hamasin porukan on pakko tappaa, jotteivat heidän toverinsa tappaisi heitä pelkuruudesta. Kun vielä Koraani kannustaa heitä siihen, niin tulos on tämä, minkä näemme.
No Israelilla ei ole vara arvostella on tappanut moninkertaisen määrän palestiinalaisia eikä vaan pelkästään nyt käynnissä olevassa sodassa vaan kostanut kautta aikain vähintään kymmenkertaisesti Hamasin iskut mutta Palestiinan siviileille. Nyt uutisoidaan että suunnittelevat Hamasin johtajien "salamurhaamista" ulkomailla . Nyt vasta kun ovat tappaneet tuhansia siviilejä.
- Anonyymi
Israel on omien rajojensa sisällä. Ketkä "palestiinalaisista" ovat mielestäsi turhan päiten vangittuja? Ketkä heistä on vangittu sen vuoksi, että ovat heittäneet muutaman kiven. Tiesitkö, että lingottu kivi on iskuvoimaltaan yhtä voimakas kuin ammuttu luoti? Tiesitkö, että näitä kiviä linkoavia lapsia palestiinalaiset käyttävät ihmiskilpinä? Tiesitkö, että suurin osa pidätetyistä "lapsista" on juuri alle 18 vuotiaita? Et näytä tietävän, että lapsivankeja on huomattavan paljon maailmalla, mutta hyvin vähän Israelissa. Suomessakin on lapsivankeja, jos asiaa katsotaan samoilla kriteereillä kuin mistä Israelia syytetään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675