Vahva halu kuolla

Anonyymi-ap

Hei!
Tarvisin vähä vihjeitä mitä tehdä..
En viiti/jaksa perhettä tai kavereita vaivata asiasta tai no olen yrittäny niille puhu asiasta mutta eivät he ymmärrä..
Anyways mulla on ollu pidenpää aikaa jo tosi paljon ahdistusta ja masennus. Nyt se on menny nii pitkälle että halu kuolla on joka päivine ajatus.
Olen tosi yrittöny käydä lääkärillä jotta saisin ahdistus lääkkeitä mutta eihän ne semmosia mulle anna vaan ns jännityslääkkeittä olen saanut ja ne on nostanu annoksen mielilääkkeille..
Mitähän mä nyt teen. En pysty kenelläkään puhua ja ei lääkäreistä ole apua…

12

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rukoile Jeesusta, sano vai että auta Jeesus. Hän auttaa niitä jotka hänen puoleensa kääntyvät ja uskovat häneen.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei lääkäreistä olekaan apua, katsovat ihmistä hyvin objektiivisesti.
      Puhuminen vaatii rohkeutta, eikä se todellakaan ole helppoa. Suosittelen sitä kuitenkin lämpimästi. Sinulla on itselläsi niin suuri synkkä taakka kannettavanasi, että olisi hyvä jos voisit jakaa osan jollekin toiselle ja saada vähän toista näkökulmaa asiaan. Ei ongelmiaan kannata hävetä. Hyvin harva meistä selviää elämässä ongelmitta. Olisi sääli menettää sinut vain sen vuoksi, että et uskaltanut pyytää apua.
      Puhu vaikka nimettömänä auttavassa puhelimessa, kriisipuhelimessa, sekasin tai solmussa chatissa riippuen siitä minkä ikäinen olet. Googleta ihmeessä itsekin lisää. Kyllä näitä auttavia kanavia löytyy.

    • Anonyymi

      Käy kriisikeskuksessa,. Se on maksuton paikka jossa saa puhua.

    • Hei,

      Saitkin jo hyviä vinkkejä ja laitan tähän alle linkkejä helpottamaan palveluiden etsintää.

      On tosiaan olemassa monia matalan kynnyksen auttavia tahoja, joista voi saada tukea elämän eri tilanteissa sekä vinkkejä muuhun avun hakemiseen. Näihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja maksutta:

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen Solmussa-chat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

      Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Keskusteluapua on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Myös etävastaanotto on mahdollista osassa paikoista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      Lue xeplion juttuja netistä. Eräs raivo-Mika pitää hereillä. Niinhän se on. Vanhempi vaki tietaa. Nimittain kuinka nuijia nuaria. 99% Vanhemmalle vaelle nuoremon vaen noutinto ön kouhistus. Ellei jopa kouristelu - ne keksii satuja kuinka kamlaa on se etta nuorella on houskoo. Toppavia stuureja.

    • Anonyymi

      Homeopaattiset laakkeetkin voi auttaa, mm Aurum 200 tai 1 M, voi olla muitakin jotka sopii paremmin tapaukseesi.

      Me ei olla pelkastaan fyysisia ja psyykkisia olentoja, vaan myos henkisia, jos ei ole sita puolta kehitetty, niin voi tulla ongelmia psyykkisestikin.

      Meditaatio ja etenkin siihen liittyva kiirtan auttavat kohentamaan mieliealaa.

      • Anonyymi

        eikö sulla toimi aakkoset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö sulla toimi aakkoset

        Sillä voi olla englanninkielinen näppäimistö


    • Anonyymi

      Itse olen tiennyt varmaan viimeiset 15 vuotta että haluan kuolla. Kuitenkin joku estää tekemästä sitä lopullista ratkaisua. Kaikki me silti kuollaan joskus halusimmepa tai emme.

      Ahdistunut Mies

    • Anonyymi

      Jos menet johonkin seurakuntaan jossa on uskovia ihmisiä, niissä tarjotaan yleensä aina esirukouspalvelua jossa voi kertoa mihin tarvii Jumalan apua ja varmaan saat apua niin usein kun on tarvetta. Ns vapaatseurakunbat, vapaakirkko, helluntaiseurakunta, babtistit ym.

    • Anonyymi

      Mene mieli ry sivulle. Tai asuit missä päin Suomea tahansa mene netti Helsinki mission sivut.Läydät monta yhteystietoa ja numeroa soitaa vaikka nimettömänä asioistasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe