Viettääkö Sofia salajoulun perheellisen suippokorvamiehen kanssa?
Viettääkö Sofia salajoulun perheellisen suippokorvamiehen kanssa?
36
594
Vastaukset
- Anonyymi
Rahasta?
- Anonyymi
Martinan biisihän se Salajoulu on.
- Anonyymi
Mies on taas valehdellut Sofialle että on eroamassa, otaksun.
- Anonyymi
Ei kun Sofia sitten jälkeenpäin väittää että valehteli. Näin teki sen perheellisen jalkapalloilijankin kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun Sofia sitten jälkeenpäin väittää että valehteli. Näin teki sen perheellisen jalkapalloilijankin kohdalla.
Ai sen jonka takia Sofia jätti Archien, tämän Kulta-Iidan heilan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sen jonka takia Sofia jätti Archien, tämän Kulta-Iidan heilan?
Yleensä rikollinen hakeutuu toisen rikollisen seuraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hullu ottaa tuollaisen jakorasian itselle harmiksi, saahan miehet oikeita naisia, ettei tarvitse vaimoa vaihtaa tekopersuuksiin. Kyllä marokkolainen kuvittelee hulluja.
- Anonyymi
Suippis joutuu ostamaan lahjoja vaimolleen sekä marokkolaiselle salarakkaalle.
- Anonyymi
"tähtitieteelliset käyttökustannukset"
- Anonyymi
Mies sukkuloi kodin ja hotellihuoneen väliä ja koettaa pitää molemmat akat tyytyväisenä.
- Anonyymi
Mies matkustelee ulkomailla "autokaupoilla" ja sitten Sofia aina lennähtää siihen maahan, mihin mies menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies matkustelee ulkomailla "autokaupoilla" ja sitten Sofia aina lennähtää siihen maahan, mihin mies menee.
Lokki lentää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lokki lentää...
Voi eikä 😂 🤣 Lokki lentää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi eikä 😂 🤣 Lokki lentää !
Ai kauheaa; lokki lentää.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kauheaa; lokki lentää.....
Lokki liikkuu lentäen 👍
- Anonyymi
Mies on muslimi, niin vaimoja saa olla Koraanin mukaan neljä, jos hän pystyy elättämään ne, niin muutama jalkavaimo lisäksi. Sofialle sopii mainiosti, jos saa muutaman laukun, niin mikä siinä. Joskus voi vähän ahdistaa, kun silmä seuraa Sofian matkoja, ettei vain satu olemaan miehellä vartin iloja, joilla rahaa tulee helposti.
- Anonyymi
Mulla menny ohi ett kuka kuuluisuus tää suippokorva on? Kertokaa, oi kertokaa :)
- Anonyymi
Käy Yliksellä katsomassa, siellä se on kuvan kera! Ei se muuten mikään kuuluisa ole....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy Yliksellä katsomassa, siellä se on kuvan kera! Ei se muuten mikään kuuluisa ole....
Siel oli kuva, lyhyesta metrin hukkapala Perellistä, jolla tosiaankin oli suippokorvat ja miehellä on myös vaimo ja lapsia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää sen instas on selvä kuva ja Isonenä on äijällä ja oudot suippokorvat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää sen instas on selvä kuva ja Isonenä on äijällä ja oudot suippokorvat .
Totta, miehellä on komian kokonen nenä, mutta Sofiallahan oli lähes samanlainen, ennen kuin pienensi nenäänsä.
- Anonyymi
Sofia ❣️ Suippis
- Anonyymi
Sofia pitää valitsemansa linjan, ja vokottelee vain varattuja miehiä. Niiltä on hänen helppo nyhtää kalliita lahjoja, matkoja, ja ylöspitoa.
Taitava alansa nainen, että osaa vetäistä kulloinkin "oikeista naruista." - Anonyymi
Sofialla kunnon friikkisirkus. On salakuljettajaa, Tallitonttu Stefu, Kellokalle Luke, hikikainalonaki tunnettu, kääpiöö, suippokorvaa, rastatukkaa ym. Mitä vielä näitä olikaan.
- Anonyymi
Somalii...
- Anonyymi
Perheellisiä miehiä on helpompi kiristää tarvittaessa.
- Anonyymi
Kun lukee kommentteja tulee mieleen, että tämä on joku vähä-älyisten keskustelu.
- Anonyymi
Näihän se on! Päätin etten ikinä enää lue näitä vähä-älysten kommentteja. Ja olen pois viikon kaksi tai jopa kuukauden. Kunnes taas löydän itseni huvituttamassa itseäni. Jutut on ihan samat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihän se on! Päätin etten ikinä enää lue näitä vähä-älysten kommentteja. Ja olen pois viikon kaksi tai jopa kuukauden. Kunnes taas löydän itseni huvituttamassa itseäni. Jutut on ihan samat.
Saahan täältä ainakin makeat naurut aikaiseksi, palsta ei varmasti ole tarkoitettu tosikoille!
- Anonyymi
Miksi luet vähän-älysten keskusteluja, taidat olla aika riippuvainen suolipalstasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luet vähän-älysten keskusteluja, taidat olla aika riippuvainen suolipalstasta?
Tuo kysymys 16:45 kommentoijalle!
- Anonyymi
Sofiahan on tunnettu varattujen miesten viettelijä, mutta miksi sen pitää tehdä rahasta?
- Anonyymi
Vähä-älyisiä ja joku typerys, joka joka päivä haluaa panna jotain kakkoseen.
- Anonyymi
Kakkonen on ykkönen.
- Anonyymi
Onkohan sama joka kirjoitti vuosia sitten jossain Jatkoajan keskustelupalstalla naisuimarista että "panisin". Täälläkin ajoittain kommentoidaan samalla tavalla.
- Anonyymi
Raha ratkaisee,,
se mittaa syvyyden myös kumarruksen,
Raha ratkaisee,,
kyllä seteli saa kädet kutiamaan
monen järjen vie, se on onnen tie
takaa menestyksen, korvaa rakkauden
Raha ratkaisee
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167