MINÄ MINÄ Päivät

Anonyymi-ap

Pitääkö Tuusniemen kunnan edistää ja tukea MINÄ MINÄ päivien järjestämistä kunnassa.
Päivien teemoina olisivat:
"Ahneuden edistäminen"
"Miten minusta tuli MINÄ MINÄ"
"Tunnettako työ meejät?"
"Ikuinen joulu"

10

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä se mitä videolla näkyy on totta metsa man on kipeä


    • Anonyymi

      Niin kipeä ettei pääse pitämään puhetta ja avaamaan jouluhulinaa Tuusniemen torille.
      Tähänkö on tultu?

      • Anonyymi

        Menistkö itse avamaan jouluhulinaa torille jos olet kovassa kuumessa ja nuhassa ja yskässä?


    • Anonyymi

      Olisiko jouluhulinan aloitus onnistunut suoralla nettiyhteydellä peräkamarin sängystä?

    • Anonyymi

      Aikuinen yli 50 vuotias perheetön aikapoikamies odottaa joulua kuusineen ja sinivaloineen kuin pieni lapsi.
      Kaikilla maailman lapsilla ei ole perintömetsiä, valtroja, kesloja, posti laatikon täydeltä lahjoja, eikä edes kotia.
      Luulisi aikuiselle pojalle riittävän jos jouluaattoiltana polttaisi kynttilän ja laittaisi kädet ristiin ja olisi edes muutaman minuutin hiljaa.

    • Anonyymi

      Luulisi ihmisillä olevan jouluna läheisempiäkin ihmisiä joihin voisi yhteydessä olla ja kuulumisia kuunnella kuin tuntemattomat tubeukot ja akat maailmalla.
      Ja ovatko nuo edes lahjojen arvoisia, eikö meillä Suomessakin ole ihan oikeita avun tarpeessa olevia lapsia ja lapsiperheitä?

    • Anonyymi

      Semmoisia aikuisia ihmisiä hoivataan ja paapotaan jotka kovimmalla äänellä ilkeävät somessa rääkyä.

      • Anonyymi

        Ole samaa mieltä


    • Anonyymi

      Kun jatkuvasti kovaan ääneen Youtubessa rääkyy niin aina ymmärtäjiä ja lohduttajia porkkanoineen ryntää kasapäin rääkyjän älylaitteen näytölle ja postilaatikolle.
      Ne jotka tarjoavat rääkyjälle keppiä voi vaientaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe