Älä tilaa mitään paikasta Luxus Love Helsinki

Anonyymi-ap

Tilasin Luxus Love Helsinki-verkkokaupasta korun, jonka piti tuote-esittelyn perusteella olla hopeaa. Aidon hopean leima kuitenkin puuttui tuotteesta. Yritys ei suostunut tuotteen palauttamiseen, eikä koskaan lähettänyt palautusohjeita vaan väitti tuotteen olevan kuvauksen mukainen. Verkkokaupassa mainostettiin tuotteen helposta palauttamisesta. Jos et halua ostaa itsellesi ongelmia, älä osta tästä paikasta koskaan mitään.

12

6570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katsoin, alareunassa mainosti "Tyytyväisyystakuu
      Jo yli 1000 tyytyväistä asiakasta!"

Tuo tuhat on verkkokaupassa hyvin vähän. Itse olen ostanut ebay.com 800 pakettia. Nyt olen 3 vuoden aikana siirtynyt aliexpressiin ja Temu. Niistä olen ostanut jotain 300 kertaa.

Asun 20 000 asukkaan pikkukaupungissa. Ostan kaiken suomalaisesta ja kiinalaisesta verkkokaupasta, sillä 0 tai 5 e postikuluilla ei kannata lähteä tavaroita hakeman.
      Vain ruoan ostan prismasta joka on 800m päässä ja cittarisata joka on 1,5 km etäisyydeöllä

• Anonyymi

Et ole ilmeisesti miettinyt Temun ja Alin tilausten osalta niiden ekologisuutta. Kuljetuksen aiheuttamat päästöt, helposti rikkoutuvat ja lapsityövoimalla tehdyt tuotteet, puhumattakaan omien tietojen menetyksestä Kiinalaiselle serverille. Ei ole ihme jos puhelimessa tai tietokoneessa pukkaa viruksia ja tulee puheluita ulkomailta. Samanlaisia roska puljuja on Ali ja Temu molemmat.

• Anonyymi

Juu en suosittele myöskään tilausta en koskaan saanut mutta jouduin. Kuitenkin maksamaan hyvin epämääräinen firma en suosittele kenellekään en itse osta enää mitään

• Anonyymi

Hei sama! Rannekorusta lähti pinta kahden kuukauden käytön jälkeen. Eivät kiinnostuneet asiasta kun palautteeni ei saapunut 14vrk kuluessa. Sen verran pinta takuulla kestää :/

• Anonyymi

Huijari firma. Raha kelpasi kyllä, mutta tuotetta ei koskaan tullut. Lupasivat toimituksen max 12 arkipäivässä. Ilmoituksia tuli, että tuote matkalla. Höpö höpö, ei ole näkynyt??

• Anonyymi

Pyysin palautustietoja,en ole saanut. Koru oli lapsen kaulaan sopiva

• Anonyymi

Joo tilasin myös tyttärelleni rannekorun pinta irti muutamassa viikossa koru musta ei ole hopeaa tavara tulee Kiinasta myös yhtiön puhelin numero on Kiinaan en suosittele kenellekään

• Anonyymi

Älä ylipäätään osta mitään tästä liikkeestä.
      Ostin korun tyttärelleni ja maksoin sen.
      KORUA EN KOSKAAN SAANUT.
      RAHAT MENIVÄT JA SAMALLA LUOTTAMUS TÄHÄN LIIKKEESEEN!

• Anonyymi

Voi ei, meikä pöljä tilasin tuolta korun😭😭.
        Koskaan en opi, että ekana etsitään ja kaivetaan lähettäjän tiedot🤦🥹🥹🥹

• Anonyymi

Karseeta paskaa, romua noi "korut". Kiinan Rihkamaa😡😡. Älä tilaa tuolta mitään!!!!

• Anonyymi

Juurikin näin! Ihan huijaus firma. Tuotteet tulevat Kiinasta ja eivät todellakaan ole hopeaa. Viimeisintä tilaustani eivät suostu ottamaan takaisin. Tarjosivat 10%:n hyvitystä :) :)
      Haistatit pitkät - koskaan en tilaa Luxus Love Helsinki mitään. Sähköpostikirjeenvaihdossa tekoäly vastailee kaikenlaista ummet ja lammet eli täyttä soopaa!!!

• Anonyymi

EN MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSITTELE TILAAMAAN MITÄÄN TÄLTÄ LUXUS - LOVE HELSINKI MYYNNISTÄ. Ihan h****tin kallista "romua". EIKÄ voi palauttaa. Kiinasta tulee ja käsittääkseni Temun varastosta ( koodista päätellen )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe