Nainen oletko lesbo

Anonyymi-ap

Tuli vaan mieleen, kun et koskaan ole osoittanut kiinnostusta yhteenkään mieheen ja pyörit aina naisseurassa?

52

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastailen yleisesti.
      No en tosiaankaan ole lesbo. Jos olen kiinnostunut yhdestä ihmisestä, niin en pysty enkä halua osoittaa kiinnostusta toisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Kysymys kuului: osoittanut kiinnostusta, kiinnostunut on eri asia, sitä ei kukaan näe. Et siis ole osoittanut kiinnostusta.
        Sinua voidaan helposti luulla lesboksi, sillä niitäkin paljon soluttautuneena heterojen joukkoon, se voi olla heteromiesten pettämistä, kun ei ole kaapista tullut julkisesti ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuului: osoittanut kiinnostusta, kiinnostunut on eri asia, sitä ei kukaan näe. Et siis ole osoittanut kiinnostusta.
        Sinua voidaan helposti luulla lesboksi, sillä niitäkin paljon soluttautuneena heterojen joukkoon, se voi olla heteromiesten pettämistä, kun ei ole kaapista tullut julkisesti ulos.

        Yhdelläkään naisella ei ole mitään velvollisuuksia "heteromiehiä" kohtaan. Meidän ei tarvitse ilmoittaa seksuaalisuuttamme, koska saattaisimme "pettää heteromiehiä" olemalla salassa lesboja. Ajatusmallisi on ihan vinksallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuului: osoittanut kiinnostusta, kiinnostunut on eri asia, sitä ei kukaan näe. Et siis ole osoittanut kiinnostusta.
        Sinua voidaan helposti luulla lesboksi, sillä niitäkin paljon soluttautuneena heterojen joukkoon, se voi olla heteromiesten pettämistä, kun ei ole kaapista tullut julkisesti ulos.

        Kenenkään ei tarvitse tulla mistään kaapista, eikä se ole pettämistä jos ei niin tee. Soluttautumisväitteesi on myös typerä; pitäisikö ei heteroiden liikkua ainoastaan omiensa seurassa, tai jotenkin julistaa sukupuolista suuntautumistaan. Eihän heteroiltakaan tällaista vaadita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse tulla mistään kaapista, eikä se ole pettämistä jos ei niin tee. Soluttautumisväitteesi on myös typerä; pitäisikö ei heteroiden liikkua ainoastaan omiensa seurassa, tai jotenkin julistaa sukupuolista suuntautumistaan. Eihän heteroiltakaan tällaista vaadita.

        Ei ole aloittajan epäilys näköjään aiheeton. Kannattaa miesten todellakin miettiä sitäkin vaihtoehtoa, onko se kaivattu nainen lesbo. Olisihan se aika toivoton tilanne, jos heteromies ikävöisi lesbonaista ja varmasti tuotakin tapahtuu.

        Soluttautumisväite ei ole typerä, vaan erittäin todenmukainen, siinä tulee petetyksi moni nainenkin, kun ystävätär ei kerro olevansa lesbo, samaa tekevät homomiehetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittajan epäilys näköjään aiheeton. Kannattaa miesten todellakin miettiä sitäkin vaihtoehtoa, onko se kaivattu nainen lesbo. Olisihan se aika toivoton tilanne, jos heteromies ikävöisi lesbonaista ja varmasti tuotakin tapahtuu.

        Soluttautumisväite ei ole typerä, vaan erittäin todenmukainen, siinä tulee petetyksi moni nainenkin, kun ystävätär ei kerro olevansa lesbo, samaa tekevät homomiehetkin.

        "siinä tulee petetyksi moni nainenkin, kun ystävätär ei kerro olevansa lesbo"

        Mä ainakaan en kos tulevani mitenkään petetyksi, jos ystäväni osoittautuisikin lesboksi. Se on aika yhdentekevää minulle. En mä pohdi sitäkään, ovat ystävinäni olevat heteromiehet minusta sillä tasolla kiinnostuneista. Se ei ole lainkaan minun ongelmani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "siinä tulee petetyksi moni nainenkin, kun ystävätär ei kerro olevansa lesbo"

        Mä ainakaan en kos tulevani mitenkään petetyksi, jos ystäväni osoittautuisikin lesboksi. Se on aika yhdentekevää minulle. En mä pohdi sitäkään, ovat ystävinäni olevat heteromiehet minusta sillä tasolla kiinnostuneista. Se ei ole lainkaan minun ongelmani.

        On se äärimmäistä hyväksikäyttöä ja pettämistä, jos toinen tekeytyy heteron kaveriksi, vain päästäkseen tämän lähelle, tyydyttääkseen omia viettejään samaan sukupuoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se äärimmäistä hyväksikäyttöä ja pettämistä, jos toinen tekeytyy heteron kaveriksi, vain päästäkseen tämän lähelle, tyydyttääkseen omia viettejään samaan sukupuoleen.

        Naurettava ajatus. Jos saa "tyydytettyä viettinsä" pelkällä tuijottelulla, niin paljon onnea vaan ko. yksilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se äärimmäistä hyväksikäyttöä ja pettämistä, jos toinen tekeytyy heteron kaveriksi, vain päästäkseen tämän lähelle, tyydyttääkseen omia viettejään samaan sukupuoleen.

        "toinen tekeytyy heteron kaveriksi" tuokin nyt kertoo lähinnä vain sinusta itsestäsi. Ei mun ainakaan tarvitse tekeytyä kenenkään kaveriksi, vaikka olisinkin hänestä kiinnostunut. Mä pystyn olemaan ihan aidosti kaveri ja ystäväkin, vaikka olisinkin kiinnostunut. Parisuhteenikin ovat perustuneet ensisijaisesti hyvälle ystävyydelle ja ystävyys on se tärkein pohja, jolle rakentaa. Mutta eipä se varmasti kaikille näin ole.


      • Anonyymi

        Millä perusteella en ole osoittanut kiinnostusta? Olen kirjoittanut tunteeni aikoja sitten vain hänelle, jonka vuoksi olen palstalle tullut ja ihan muuta kautta kuin palstalla.
        Eipä se asia muille kuulukaan.

        Toistan vielä.. Juurihan siihen kysymykseen vastasin. Olen kiinnostunut ja osoittanut kiinnostusta vain häntä kohtaan, kenestä olen oikeasti kiinnostunut ja tuon asian olen tehnyt ihan oikeassa elämässä.

        Toki tunnustamisesta alkaa nyt olemaan useita kuukausia aikaa, mutta eivät ne ole mihinkään muuttuneet, vaikka olen niitä yrittänyt tappaa tilanteen vaikuttaessa toivottomalta.
        Tämä on toinen kommentti tähän ketjuun.

        49:28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuului: osoittanut kiinnostusta, kiinnostunut on eri asia, sitä ei kukaan näe. Et siis ole osoittanut kiinnostusta.
        Sinua voidaan helposti luulla lesboksi, sillä niitäkin paljon soluttautuneena heterojen joukkoon, se voi olla heteromiesten pettämistä, kun ei ole kaapista tullut julkisesti ulos.

        Tarkoittaako tuo sitten myös sitä, etät olen muka jotenkin velvollinen ilmoittamaan jokaiselle tuttavapiiriini kuuluvalle miehelle, että en ole heistä kiinnostunut, jos siis en ole? Vaikka he eivät olisi mitenkään ilmaaisseet kiinnostustaa tai olisivat varatujakin, niin kai mun siten pitäisi jokaiselle erikseen ilmoittaa, että "FYI en sitten ole susta kiinostunut". Ei ainakaan kukaan voi olisi sitten missään väärissä luuloissa omista mahdollisuuksistaan. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako tuo sitten myös sitä, etät olen muka jotenkin velvollinen ilmoittamaan jokaiselle tuttavapiiriini kuuluvalle miehelle, että en ole heistä kiinnostunut, jos siis en ole? Vaikka he eivät olisi mitenkään ilmaaisseet kiinnostustaa tai olisivat varatujakin, niin kai mun siten pitäisi jokaiselle erikseen ilmoittaa, että "FYI en sitten ole susta kiinostunut". Ei ainakaan kukaan voi olisi sitten missään väärissä luuloissa omista mahdollisuuksistaan. 🙄

        Ilmeisesti noin. Ilmeisesti on myös jokin velvollisuus ilmoittaa heille jokaiselle jokin syy miksi ei ole kiinnostunut heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti noin. Ilmeisesti on myös jokin velvollisuus ilmoittaa heille jokaiselle jokin syy miksi ei ole kiinnostunut heistä.

        Juu ja ilmeisesti on olemassa myös jokin velvollisuus ilmoittaa mikäli ON kiinnostunut jostakusta. Sekään ei ilmeisesti ole vapaaehtoista ja itsen päätettävissä, vaan siihenkin on jokin pakko (jos kerta sukupuolinen suuntautuminenkin on jokin pakko koko tuttavapiirille kertoa). 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se äärimmäistä hyväksikäyttöä ja pettämistä, jos toinen tekeytyy heteron kaveriksi, vain päästäkseen tämän lähelle, tyydyttääkseen omia viettejään samaan sukupuoleen.

        Ilmeisesti on sitten myös pettämistä, jos hetero ei kerro ja ilmaise kiinnostustaan sen kohteelle. Ihmisillä on paljon henkilökohtaisia syitä miksi eivät aina kinnostuneisuuttana ilmaise tai edes halua mitenkään edetä sen kiinnostuksen suhteen ja kuitenkin ihan mielellään katselevat toista sivusta. Ilmeisesti sellaiseenkaan ei sitten ole mitään lupaa, vaan kiinnostus olisi jokin pakko aina ilmaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "toinen tekeytyy heteron kaveriksi" tuokin nyt kertoo lähinnä vain sinusta itsestäsi. Ei mun ainakaan tarvitse tekeytyä kenenkään kaveriksi, vaikka olisinkin hänestä kiinnostunut. Mä pystyn olemaan ihan aidosti kaveri ja ystäväkin, vaikka olisinkin kiinnostunut. Parisuhteenikin ovat perustuneet ensisijaisesti hyvälle ystävyydelle ja ystävyys on se tärkein pohja, jolle rakentaa. Mutta eipä se varmasti kaikille näin ole.

        Olet selvästi liian tyhmä ymmärtämään edes sitä mistä keskustellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi liian tyhmä ymmärtämään edes sitä mistä keskustellaan.

        Tyhmyys näkyy olevan sillä puolella, kun et tajua lainkaan miten järjetön tuo ajattelutapa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi liian tyhmä ymmärtämään edes sitä mistä keskustellaan.

        Samat sanan. Et näy tajuavan lainkaan mistä keskustellaan. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta kertoa seksuaalisesta suuntautumisestaan, eikä myöskään kiinnostuksestaan, jos hän ei itse halua. jos et satu tietämään, niin jokaista lesboa ei kiinnosta jokainen nainen. Se on siis täysin mahdollista, että ystäväsi on lesbo, eikä ole pienimmässäkään määrin kiinnostunut sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja ilmeisesti on olemassa myös jokin velvollisuus ilmoittaa mikäli ON kiinnostunut jostakusta. Sekään ei ilmeisesti ole vapaaehtoista ja itsen päätettävissä, vaan siihenkin on jokin pakko (jos kerta sukupuolinen suuntautuminenkin on jokin pakko koko tuttavapiirille kertoa). 🙄

        Pakollinen hihamerkki poikkeavista suuntautumisista ainakin baareissa olisi paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuului: osoittanut kiinnostusta, kiinnostunut on eri asia, sitä ei kukaan näe. Et siis ole osoittanut kiinnostusta.
        Sinua voidaan helposti luulla lesboksi, sillä niitäkin paljon soluttautuneena heterojen joukkoon, se voi olla heteromiesten pettämistä, kun ei ole kaapista tullut julkisesti ulos.

        Ai että oikein soluttautuneena, on ne sissejä HEHHEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se äärimmäistä hyväksikäyttöä ja pettämistä, jos toinen tekeytyy heteron kaveriksi, vain päästäkseen tämän lähelle, tyydyttääkseen omia viettejään samaan sukupuoleen.

        Minulla on ainakin useita heteroystäviä (miehiä ja naisia) melkein kaikki, eikä kukaan heistä koe tulleen petetyksi (naurattaa tällainen väite)
        Eikä minun tarvitse peitellä yhtään mitään ja ystäväni pitävät minusta ja kunnioittavat minua sellaisena kuin olen, eli lepso Puspus :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että oikein soluttautuneena, on ne sissejä HEHHEH

        Olisivat kyllä hyvää sotilasmateriaalia, kun ovat huippusoluttautujia..


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­y­­­m­­f­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En ole lesbo. En myöskään ole kiinnostunut miehistä mitenkään yleisesti. Olen kiinnostunut hyvin harvoista miehistä ja jos kiinnostukseni on jo suuntautunut tiettyyn mieheen, niin en kiinnostu muista. Kukaan ulkopuolinen ei siis voi huomata minusta mitään "kiinnostusta miehiä kohtaan". Arkisessa kanssakäymisessä en tee mitään eroa siihen miten kohtelen miestä ja miten naista, enkä puhu tai käyttäydy miestä kohtaan mitenkään eri tavalla kuin naista kohtaan. Jos en ole kiinnostunut jostakusta seksuaalisesti, niin hänen sukupuolensa on minulle yhdentekevä. Mä en siis näe valtaosaaa miehistä mitenkään erityisesti miehinä.

      • Anonyymi

        Tuosta "kiinnostuksen osoittamisesta", josta yllä puhuttiin, tili vielä mieleeni lisätä seuraavaa. Mä en juuri koskaan ilmaise kiinnostustani julkisesti tai ainakaan niin, että se olisi ulkopuolisille selvää, että olen kiinnostunut. Jos mua kiinnostaa, niin otan yhteyttä ihan yksityisesti ja kahden kesken, enkä tee siitä mitään numeroa muiden ihmisten edessä. Ihan mun vakiintuneet parisuhteenikin ovat tulleet useimmille samoissa porukoissa pyöriville täysinä yllätyksinä, sitten kun ne ovat jossain kohtaa käyneet ilmi. olen osoittanut kiinnostusta, saanut vastakaikua, tapaillut, aloittanut seurustelun ja jopa muuttanut yhteen sen toisen osapuolen kanssa, ilman että likipitäenkään kaikki samoissa piireissä ja porukoissa pyörivät ovat tajunneet edes kummankin osapuolen olleen kiinnostuneita toisistaan, Mä en tiedä mitä ihmettä ne kiinnostukset edes muille muka kuuluvat, kuin sille josta on kiinnostuttu.


    • Anonyymi

      Mistä aloittaja tietää ettei pyöri miesten kanssa? Ootko nainen joka tiedustelee asiaa?

    • Anonyymi

      Mulle käy molemmat.

    • Anonyymi

      Se ei tarkoita lesboutta kuin joissain tapauksissa .
      (Yleensä näitä typeriä aloituksia tekee miehet jotka on itse kiinnostuneita kyseisestä naisesta ja nainen torjuu.
      Harvemmin oikesti vain uteliaat...
      Ja kannattaa samalla tiedostaa ettei jokainen nainen säilytä esimerksi exien kuvia somessa aikojen loppuun asti ...
      Tai olenkaan kumppanin kuvia vaikka olisi varattuki
      On amatteja joissa henkilökohtaiset suhteet ei näy tai ei saa näkyä sosiaalisessa mediassa)

      Ja sitte mies muista kaikki muutki vaihtoehdot . On transihmisiä ja A seksuaalei ja muita seksuaalisuuden tyyppejä jota ei välttämättä mitenkään suureen ääneen ilmoiteta joka paikassa.
      (Harva tietää esim minusta että olen intersukupuolinen,
      Ajatellaa useinmiten selvänä naisoletettettuna )

      Ja voi olla ettei parisuhdeelämä tai ihmisuhteet muut siis kun esim suku ja ystävät oo mitenkään tärkessä osassa yksilön itsensä elämässä

      Eli hän elää aivan hyvää elämää ilman kaipausta kumppaneihin ja keskittyy muihin asioihin.
      Joku muu elämän osa alue on tärkeämpi kun sinä..miehet ja rakkaus.
      Arvosta asiaa.. Ja tajua ettei kaikki todellakaan elä vain ihmisuhteet ja tunteet keskiössä.

      • Anonyymi

        Aloittaja on ilmeisesti trans mies, joka esiintyy naisena ja haluaa satuttaa naisia yleensä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on ilmeisesti trans mies, joka esiintyy naisena ja haluaa satuttaa naisia yleensä!

        Sinä tunnet vain itsesi, ja vain itsestäsi siksi kerrot.


    • Anonyymi

      En ole, vaikka miehet eivät minusta kiinnostu. Minä kyllä heistä.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät, etten ole osoittanut kiinnostusta miehiin tai liiku heidän seurassaan?

      • Anonyymi

        Just sitä itekki mietin ..
        Miehet tekee someaikana kuvien sisällöstä ihan ihme päätelmiä välillä..
        Tai siitä et näkee ihastuksen tai jonku tuttavansa tai työkaverin tyttöporukassa tai nais kaverin kanssa kyllällä


    • Anonyymi

      Ei miehet kiinnostu ylipainoisista. Ei ainakaan ne miehet joista itse on kiinnostunut. Yleensä vain katsovat halveksuvasti, että tuossa tuo hyllerö menee ja lopulta omakin innostus lopahtaa.

      • Sivusta kommentoin, että myöskään minä en halua olla sellaisen miehen kanssa missään tekemisissä, joka on pelkän ulkonäön perässä silloin, kun puhutaan oikeasta rakkaudesta.

        Tämä painoaihe ja ulkonäkökeskeisyys saa voimaan todella pahoin tässä nyky-yhteiskunnasaa ja se saa aina karvat pystyyn, kun ihmiset eivät tajua arvostaa muuta kuin ulkokuorta.


    • Anonyymi

      Osuit oikeaan. Naiset ovat kaikin tavoin mukavampaa ja viehättävämpää seuraa.

      • Anonyymi

        Nainen ei ole luurangon synonyymi vaan naisessa on pehmeitä muotoja.
        Miehet kiinnostuvat kyllä.
        Keskenkasvuiset arat kakarat laumoissaan eivät kun laumanjohtaja määrää senkin millainen tyttö saa olla lähistöllä... samoinkun muut pallittomat tai homot.

        Sit taas vielä terveys ja urheilu intoilijat erikseen ..
        Jokaisella fitllä on korvienväli ongelma ulkonäönsuhteen oli nainen tai mies.
        Joten kanttaa kiertää ulkonäkö keskeiset miehet...
        Sillä kaksi ulkonäöstään epävarmaa on raskas yhdistelmä.
        Niin ne hottikset on ulkonäöstä arkoja ja se merkitsee liikaakin elämässä.

        Älä silti lannistu. Ne ei oo sua varten .


    • Anonyymi

      Joskus olen toivonut olevani lesbo,mutta ei naiset välttämättä ole sen parempia kumppanina kuin miehet. Miesten kanssa olen elämässäni pärjännyt paremmin,sillä miehet ovat ylipäätään rennompaa seuraa kuin naiset. En ole lesbo,kiinnostun näköjään vääristä miehistä. Siis miehistä,jotka haluaa vaan leikkiä.

    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä asiaa, kannattaa pitää tutka aina päällä.

      • Anonyymi

        Hei ihan oikeasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihan oikeasti

        Kiva että olet samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ei mulle,koska olen hetero,mut niinhän se menee ,jos on nais ystäviä ni olet lespo,jos sulla on mies kavereita olet Hu..A Ei millään pahalla,hanki oma elämä.Minä en tee tiliä kellekkään yö elämästäni ja piste..

    • Anonyymi

      En ole. Mies ei oikein tykkää jos poikaporukalla liikun.

    • Lepsot, tantemilla ajelee, satulatkin väärinpäin, ihan persettä päin, perkele. Ojassa matalassa rypeevät. Tanko vasempaan, ja lohi tuulettimeen, sitten ojassa. Syljeskellään muikkuja. Perkele, lohi syö muikkuja, olen syönyt lohia Rööperissä, oli niillä pipo päässä, hoiperteli timo parvella, oli kännissä, ja poro vessassa, siis hussissa poro, mieti! PORO! Ei leps, eikä lohi, vaan PORO!

      Kuopiossa, oli tampemi, kaks tankoa, ja polin, polisiist sillä polki, viidakossa, nosturia, perkele.

      • Anonyymi

        Kyllä nyt oli ehkä illan paras. Ei päätä eikä häntää! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt oli ehkä illan paras. Ei päätä eikä häntää! 😁

        Pääasia et vessa käynnit on ilmoitettu.


    • Anonyymi

      En ole. Olen vaan todella tarkka siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää ja siksi ei ole mitään pakkoa olla parisuhteessa kenenkään kanssa!

    • Anonyymi

      en minä ainakaan täysin hetero ole.

      • Anonyymi

        niin arvelin sen olevan


    • Anonyymi

      En kyllä ole ja mistä sitä tietää kuka kirjoitusten takana on kun anonyymina kirjotetaan.

    • Anonyymi

      Olisin huomattavasti mieluummin miesseurassa enkä tosiaankaan ole kiinnostunut naisista romanttisessa saatika seksuaalisessa mielessä. Tosin aloitus ei koske minua sillä olen useaan otteeseen osoittanut kiinnotustani miehiin. Valitettavasti seuraani tunkevat afro-taustiset tai yli-ikäiset miehet, joten siksi en ole parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Olen osoittanut kiinnostusta elämäni aikana viittä miestä kohtaan (ja sinä et ole kukaan heistä), mutta viimeksi kuluneen kymmenen vuoden aikana kiinnostukseni on suuntautunut pelkästään naisiin. Unohda siis minut jo ja jätä rauhaan sekä palstalla että palstan ulkopuolella. Kiitos.

    • Anonyymi

      Ei, et osaa tulkita minua koska olen naisellinen nainen. Mieti tätä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe