Minä vaihtaisin ilolla pakkoruotsin vaikka pakkoinarinsaameen. Vapaus tietysti paras.
RKP:llä on vain yksi intressi, pakkoruotsin pakollisuuden säilyttäminen.
30
207
Vastaukset
- AnonyymiJa minä vaihtasin pakkosuomen vaikka hebreaan. - AnonyymiMikä vaan kieli olis pakkoruotsia parempi vaihtoehto. 
 Pakkoruotsi saatava pois kouluista!!!!!!!!!!!!
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mikä vaan kieli olis pakkoruotsia parempi vaihtoehto. 
 Pakkoruotsi saatava pois kouluista!!!!!!!!!!!!Heja Sverige 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Heja Sverige Volvo V90 D4 on hyvä auto ja mulla on nyt se 2023 mallia 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Volvo V90 D4 on hyvä auto ja mulla on nyt se 2023 mallia Tre Kronor 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tre Kronor Dagens Nyheter 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Dagens Nyheter UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE UKRAINA WAR YOUTUBE 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:UKRAINA WAR YOUTUBE UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE SIELTÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE SIELTÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE SIELLÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN UKRAINA WAR youtube sieltä löytyy miten Puten örkit saa turpaansa ja sen jälkeen katso myös päivän RINTAMALINJAT ja 
- AnonyymiUKRAINA WAR TODAY YOUTUBE UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE UKRAINA WAR YOUTUBE sieltä löytyy miten Puten örkit saa turpaansa ja sen jälkeen katso myös päivän RINTAMALINJAT SLAVA UKRAINA ja eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin ja ovat mongolien sekajätteen tulosta vuosisatojen ajan kuluessa sekaantunutta sekajätettä ja verenperintöä ja sitten vielä pitää muistaa ettei ne ole edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin 
- AnonyymiMeidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee trolli 

- AnonyymiMutta todellista vapautta et salli kenellekään koska palvot pakkoenglantia. 
- AnonyymiPakkoruotsi on onneton riesa - AnonyymiPuten vesipää paisuu 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Puten vesipää paisuu Puten vesipää paisuu ja sen kyllä huomaa 
- AnonyymiPuten vesipää paisuu ja sen takia että sillä on kuppa sixi pää on paisunut ja sen kyllä huomaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Puten vesipää paisuu ja sen takia että sillä on kuppa sixi pää on paisunut ja sen kyllä huomaa PUTEN IMPERIUMIN KASVU ON NYT SITTEN LOPPU 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:PUTEN IMPERIUMIN KASVU ON NYT SITTEN LOPPU Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle ja eihän ne edes ole Euroopalaisia 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle ja eihän ne edes ole Euroopalaisia Hehe ovat venäläiset mongolien jälkeläisiä 

- AnonyymiKarua 
- AnonyymiUKRAINA WAR TODAY YOUTUBE UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE UKRAINA WAR YOUTUBE sieltä löytyy miten Puten örkit saa turpaansa ja sen jälkeen katso myös päivän RINTAMALINJAT ja muut uutiset 
- AnonyymiPakkoruotsi on riesa. 
 Ei mitään tarvetta ruotsille!
 Ei mitään!!!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384