Tampereen ja Helsingin ero MC kerhoissa

Anonyymi-ap

Asuin eteläsuomessa mc kerhon naapurissa ja siellä ei koskaan ollut ongelmia naapuruston välillä ja vaikka hyvin vähän olin tekemisissä itse kerhon kanssa niin
koskaan ei pahaa sanaa puolin tai toisin sanottu saatikka puhuttu paskoo seläntakana,jos jotain oli se selvittiin heti ja vielä puhumalla.
Täällä Tampereella tää sniper cojoten pressa,etelässä hän olisi vasikan tai rotan lempinimillä kulkeva kaveri. Jos haluatte hänen taloyhtiönsä juorut/asiat kuulla käykää hänen ovellaan jos haluatte yksittäisistä ihmisistä kuulla juoruja ko paikoilta niin sama menkää ovelle ja jos muiden alueella asuvien tai taloyhtiöiden juttuja niin taas tiedot häneltä.Hän on oikea paikallinen Taalasmaa. Hän ei valehtele jos epäilet sitä hän a..... tai t........ Hänellä on usein ovella tai pihassa cokkeria taluttava "mies" joka toimii alueella pressan äänitorvena ja varmaan myös varamiehenä pressalle.
Usein pressan näkee myös lampsimassa kassi olalla atalan K kauppaan entiseen valintataloon. Mc kerho ja ei moottoreista tietoakaan olisiko apostolikerho ja sanansaattajat oikeampi versio ko kerholle.Liivissä merkinnät President,Harley Davidson,Forever. Nyt kun kuunnellut ja tiedän ettei ole mitään tekemistä moottoripyöräilyn kanssa niin onko nää jotain peräkammari poika kerhoja? vai
MC kerhojen uusi toiminta kulttuuri Tampereella.Valehdellahan ei saa joten lisää tarinoita pressan hurjasta nuoruudesta.
Kylmänsodan aikana hän on ollut NATON vakoojana muurmanskissa kulkenut sinne jalan Norjan kautta. Hän on USA n Merijalkaväen Eversi ja juhla puku on säilytyksessä USA n konsulaatissaTietääkseni Törni on ollut korkea arvoisin upseeri suomalaisista USA n armeijassa mutta tää pressa menee heittämällä ohi,historian kirjat uusiksi. Tasanteen oma James Bond.
Muukalaislegioonan Vääpeli ja viidakkosodankäynnin erikoismies.Taitaa olla jo korkeampi kuin tunnettuMarkokon kauhu Juutilainen.Historia uusiksi.
Paininut krokotiilin kanssa vedessä kuoleman pyörityksessä ja heitellyt Leijonia sähköaitoihin Viidakko miehiä olisiko jo Tarzan Vai krokodiili Dan Dee
Bosnian sodassa tarkka ampujana ampunut vain uhreja silmiin ettei mene nahka pilalle.Suomen uusi Häyhä Historia uusiksi Häyhä löytänyt Suomalaisen voittajansa Sniper President.
Suomen armeija niin kova äijä ettei saanut koskea aseisiin ja opettanut suomen armeijaa käyttämään Apilaxeja ja miinoittamaan maastoa. Sulkeisissa juossut niin kauaksi TaaksePoistu komennolla,että koko varuskunta laitettu etsimään häntä.
Sukulaisissa on 2 marskin ritaria.Historia uusiksi puolustusvoimien osalta.
Tampereella ollessa on herrat Larha ja Kanaali Koskinen istuneet hänen autossaan ja jos hän on konahtanut niin ko herrat on olleeet hiljaa paskat housuissa.
Hänellä on paikka Kylmäkoskella ja hän on vankilan kingi jos sinne menee.
Pieree muiden kerhojen johtajia nenään. ym saissee mitä jauhaa.
Ero etelään ja Tampereelle on se että mc kerhot ovatkin ilman pyöriä juorukerhoja.
Kuinka paljon näitä peräkammarin juorukerhon liivin kantajia on?Varmaan tärkätyt liivit tai norsun kyr.. erektiossa tehty että kantaja ei valu liivistä ulos.
koska siinä liivi kantaa miestä ei mies liiviä,puukko on kyllä herralla povarissa.
Kuka tai missä ko kerho on hyväksytty ?Biker ei tunne.Eikä juuri muutkaan kerhot.
Tälläistä Tampereella.

3

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tavannut joskus ja kuullut sitäkin enemmän,sen perusteella nuo mainitut asiat voi hyvinkin olla kertomiaan. Istuin samassa kahvipöydässä muutaman kerholaisen kanssa,incl.Vice President,ja mulle tuli tunne,että olin ainut pöydässä joka on joskus saanut koskea naista,perheellisenä toki harvakseltaan mutta..kyllä te tiedätte

• Anonyymi
      UUSI

Missä mc kerho "hyväksytään", avaa asiaa tietämöttömälle, mikä se instanssi on?? Mihin hakemukset jätetään??

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      140
      1757
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      265
      878
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      34
      779
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      65
      656
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      29
      651
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      5
      644
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      641
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      626
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      600
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      592
    Aihe