Täytän työttömän ilmoituksen työttömyydestä Kelan sivujen kautta ja sen jälkeen näen ilmoituksen että minulle maksetaan 595,36 euroa.
Pidän puhelinta kiinni että saan olla rauhassa häiriköiltä. Ei myöskään työviranomaiset tavoita minua. Olettaisin että työkykyni on heikko mutta en ole vielä vanhuuseläkkeellä.
En pysty luokittelemaan itseäni työnhakijaksi koska en hae töitä eikä mitään velvollisuutta ole hakea töitä koska työllistymissuunnitelma ei ole valmistunut.
Miten tällä palstalla muut alkoholipitoisia juomia nautiskelevat kokevat oman elämäntilanteen?
Voiko ihmistä luokitella johonkin katekoriaan?
Työtön työnhakija vai työkyvytön?
Anonyymi-ap
2
247
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäri tekee sen päätöksen oletko työkyvytön. Ensin sun pitää hakea sairauspäivärahaa. Sen jälkeen kuntoutustukea ja sitten vasta työkyvyttömyyseläkettä. Eläkkeelle et pääse suoraan jos sulla ei ikä riitä siihen
- Anonyymi
Totta. Lisäksi täytyy olla sairaslomalla vähintään vuosi, että aletaan harkitsemaan sairaus- tai työkyvyttömyyseläkettä. Tuo työmarkkinatuki on just tuon verran, mutta saa siihen päälle myös asumistuen, joka on muuten tosi onneton, koska kaikki tukirahat menevät muslimien ja mustaloisten elättämiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951687Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481531Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281091- 791057
- 741040
- 1171000
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158875Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866- 56834