Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Anonyymi-ap

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla ei olisi oma lehmä ojassa. Omanedun tavoittelija. Eikö jo raamattu kehoita olemaan himoitsematta.

55

2984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää nyt on ollut aina tiedossa. Että on tittelin kipeä.

    • Anonyymi

      Mun omasta mielestä mulle pitäis maksaa kaksinkertaista palkkaa puolella työajalla ja pomon pitäis hieroa mun niskoja joka keskiviikko. Onkohan tässä inhimillinen erehdys kun nuo ei ole toteutuneet, pitäiskö mun ottaa loparit vai itkenkö turhasta kun en ole järjellä pilattu.

      • Anonyymi

        Pitäisi varmaan! Ihan hirrveeeetä, ettei noin kohtuullisiin vaatimuksiin ole suostuttu.


    • Anonyymi

      Mitenkäs se oli,joka itsensä ylentää se alennetaan,Kyllä on kirkkoherra pinssien perään.

    • Anonyymi

      Ei voi olla noin pöljä, tuomiokapituli erottakaa!

    • Anonyymi

      Mie voin tok ottoo mitalin rintapieleensä.Oesin kovempi sälli kuin pottukoera.

    • Anonyymi

      Presidentin kanslia tutkinut ja kevyeksi havainnut.

      • Anonyymi

        Kirkon herralla ei ole mitään erkoisia ansioita, sen vuoksi ei korkeampaa renikkaa.
        Nyt pitäs serakunnan päättävien elimien tehdä tarvittavat johtopäätökset ja laittaa ukko
        kortistoon oottamaan eläkettä. Jos sitä eivät uskalla tehdä, on myös kirkkovaltuusto
        täysin löperöä, minä ainakin eroa seurakunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkon herralla ei ole mitään erkoisia ansioita, sen vuoksi ei korkeampaa renikkaa.
        Nyt pitäs serakunnan päättävien elimien tehdä tarvittavat johtopäätökset ja laittaa ukko
        kortistoon oottamaan eläkettä. Jos sitä eivät uskalla tehdä, on myös kirkkovaltuusto
        täysin löperöä, minä ainakin eroa seurakunnasta.

        Todellakin. Täysin papille sopimatonta käytöstä.

        Tervetuloa työttömien joukkoon tummaan! Siellä onkin perskokkareet taas hallituksessa tekemässä "kipeitä leikkauksia".


    • Anonyymi

      Mitäs sitten olisi huutanut kun ei minkäänlaista kunniamerkkiä olisi annettu?

    • Anonyymi

      Hänelle on nyt sitten todettu sopivaksi tärkeä ja korkea Surullisen Hahmon Ritarimerkki.

      • Anonyymi

        Tuollsinen pitäisi kyllä perustaa ihan oikeasti! Joka vuosi löytyisi sinakin muutama prenikan arvoinen!


    • Anonyymi

      PUTOUS-hahmot senkun paranee tänävuonna 🤣

    • Anonyymi

      mut äiti, kun mä haluuu.😡

      • Anonyymi

        Lehti jutun perusteella tosiaan oli Itse halunnut että Minulle annetaan Arvokkaampi Kunniamerkki! Eikös siitä päätä aivan muut kuin "toivoja"?


    • Anonyymi

      Mistäs ansiosta hänelle mitallia on tarjottu?lähetäämpä ensin siitä! Tietääkseni ei ole kummosia ansioita tällä herralla.

      • Anonyymi

        Minua taas kaduttaa kun olen osallistunut somekiusaamiseen. Kaikkien pitäisi yrittää puuttua enemmän tähän sitä havaitessaan. Sitä kuuluisaa rautalangan vääntämistä. Ei mulla muuta.


    • Anonyymi

      Joo kirkonmieheksi typerä.

      • Anonyymi

        "Joo kirkonmieheksi typerä."

        Juurikin osaltaan sen takia typerä.


    • Anonyymi

      Hyvä on kirkossakin olla useimpia puuäijiä, pääsevät vuorotteluvapaalle aina välillä.

      • Anonyymi

        Kirkossa kun tuppaa olemaan kaikki lautapäitä.


    • Anonyymi

      Voihan olla niinkin että Komentajamerkki merkki on hänelle lähetty mutta tekstiviesti saapuneesta paketista on vahingossa mennyt aivan väärään numeroon. Joku vähemmän ansioitunut kiuruveteläinen kaduntallaaja on sen pakettiautomaatista hakenut. Ihmettelee saamaansa kunnianosoitusta joka tuli täysin pusikosta ja pyytämättä.

    • Anonyymi

      Kivelästä tuli valtakunnan pelle ja hovin narri.

      Jos hän vielä ansioituu lisää, annettakoon hänelle lupa kiinnittää joulutähti rinnukseensa.

    • Anonyymi

      NYKYÄÄN JAKAVAT LYIJY RENIKOITA AIKA HELPOSTI EI TARVII HAKEA MISTÄÄN.

    • Anonyymi

      Ei tämmöiselle loikkariukolle pitäisi lähettää kuin postimerkki jonka liimata takapuoleensa.

    • Anonyymi

      Noo jos sil on Napoleonin kompleksi, sehä on persu.

      • Anonyymi

        On teillä oikea fariseus temppeliherrana. Eikös omaa persu taustaa? Sopii oikein hyvin kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On teillä oikea fariseus temppeliherrana. Eikös omaa persu taustaa? Sopii oikein hyvin kuvaan.

        Nyt muuttuu kommentointi toiseen henkilöön kun toisesta päästiin.


    • Anonyymi

      Ai se entinen poliitikko? Haluaa vielä hetkensä otsikoissa.

      • Anonyymi

        Lisää arvauksia ei ollut poliitikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää arvauksia ei ollut poliitikko.

        Entinen kansanedustaja oli muuten. Joten älä sinä ainakaan lottoriviä tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen kansanedustaja oli muuten. Joten älä sinä ainakaan lottoriviä tee.

        Kerran perus aina perus.


    • Anonyymi

      Lieneekö noilla kunniamerkeillä mitään merkitystä kun kerran automaattisesti joillekin napsahtavat.

    • Anonyymi

      Onko oikeeta tietoa, mistä ansioista kunniamerkkiä on anottu/haettu? Ilmeisesti hakija on seurakunta?

      • Anonyymi

        Olen ymmärtänyt, että Kivelä itse haki ja seurakunta toimi bulvaanina. Täydellistä ajattelemattomuutta seurakuntaneuvostolta.


    • Anonyymi

      Kuka noiden prenikoiden perään jaksaa itkeä , eihän ne ole kuin pala kangasta ja metalli. Ilmankin pärjää ihan hyvin.

    • Anonyymi

      On kyllä aivan sama millaisen kiluvitkuttimen saa. Harva tietää noiden merkkien arvoojärjestykset. Erotkoon vaan, se o.atunto ja vaati.attomuus kuten kirkkoherralle kuuluu. Joku tehnyt tempun pituuttaan.

    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla odotan huomista Pravdaa, jossa toinen pösilö puolustaa kirkkoherraa, ainakin nettisivujen mukaan. Otsikko on oikein, Kivelälle toki voidaan hakea uutta kunniamerkkiä, mutta tämän jälkeen hänelle ei myönnetä minkäänlaista kunnianosoitusta. Omaa arvoaan ei kannattaisi itse määritellä ja mitalin hakeminen itselleen on sopimatonta, vaikka siinä käyttäisi seurakuntapäättäjien tyhmyyttä hyväkseen.

    • Anonyymi

      Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

    • Anonyymi

      Kimmo Kivelän jutussa on tapahtunut virhe.

      Google "suomen leijonan ritarimerkki perusteet":

      Ensisijaisena lähtökohtana ovat ne keskitason yläpuolella olevat ansiot, jotka asianomainen on osoittanut omalla ammattialallaan tai huomattavissa yhteiskunnallisissa tehtävissä. Edellytyksenä on lisäksi hyvämaineisuus ja myös halu ottaa vastaan kunniamerkki.

      Kimmo Kivelä ei täytä ensimmäistäkään perustetta.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, äänestäjänsä pettänyt loikkari ansaitsee vain halveksuntaa, ei kunniamerkkejä . Sininen tulevaisuus mutta punainen nenä, tarkkaileeko seurakunnan talouspäällikkö ollenkaan kirkkoviinin kulutusta?


    • Anonyymi

      Teeppä sama perässä kuin kirkkoherra !

      • Anonyymi

        Eipä kiinnosta. Ensin ryvetään politiikassa oikein kunnolla ja kun pohja pettää, hakeudutaan kirkkoherraksi paikkaan, johon kukaan muu ei halua. Mutta koska olen tietämätön hänen hyvistä teoistaan, kerrotko? Muitakin saattaa kiinnostaa.


    • Anonyymi

      "Teeppä sama perässä kuin kirkkoherra"

      Ai takinkääntö vai?

    • Anonyymi

      Ko Kirkkoherra on erittäin hyvin kouluttaunut Kirkkoherra. Hän tietää Raamatun säännöt, elämisen ohjeet ym. Hänen tiedossaan on myös kaikki ne henkilöt, jotka Jumalan sääntöjen vastaisesti veivät ”lesken leivät”. Hyvin surullista, omaisia kohtaan toimittu menettely. Toivottakoon näin itsenäisyyspäivänä, että Jumala puuttuu kaikin voimin toteuttamaan oikeuden mukaisen tahtonsa omaisten puolesta. Jumala tietää ja on kansalaisille eritoten opettanut sen, ”että totuus ei pala tulessa”. Sama sääntö koskee kaikkia kansalaisia, myös viekkaudella hyötyneistä opettajia. Omaiset vaativat oikeutta ja asiaa tutkii Oikeuskansleri. Kyllä kansa tietää ja heidän tulee saada tietää, mitä on Jumalan tahdon mukainen oikeus ja saada siihen myös hänen tahtonsa mukainen päätös julkiseen tietoon. Kirkonkellot soivat aikanaan, sitä ennen on Jumalan tahdon mukaisesti asioiden selvittävä.

      • Anonyymi

        Ketä nämä hyötyjät ovat? Ovatko ruskeasilmäisiä kiharapäitä?


    • Anonyymi

      Suomessa ja vain Suomessa, on ns. kunnia olla vastaanottamasta palkintoja. Se että EI mene vaikka linnan juhliin ja haluaa mieluummin hakata halkoja, on täällä asia millä pääsee lehtiin kertomaan miten hyvä ihminen onkaan ja miten välttelee parrasvaloja.

    • Anonyymi

      Onko hän poliitikko vai leipäpappi ? Nöyryyttä enemmän tarvitaan papin virkaan

    • Anonyymi

      Suomessa taitaa olla suurin osa leipäpappeja. Kirkko erotettava valtion verosta heti. Silloin se se on samassa asemassa kuin Amerikassa.
      Kukin maksaa sille seurakunnalle, mihin haluaa kuulua ja peli on selvääkin selvempi.

    • Anonyymi

      Savossa on kitisevä kirkkoherra, taitaa sisihistä kuin pettynyt kissa joka ei saanut hiirtä

    • Anonyymi

      Onkos hän kaiken muun pahan lisäksi vapaaamuurari. Siis eksyttäjä Kuka tietäisi ?

    • Anonyymi

      dementia ei ole naurun asia.

    • Anonyymi

      Poloinen ei osaa lopettaa. Esiintyy viimeksi Iltalehdessä.

    • Anonyymi

      Kukapa sen kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse. Näin sanottiin minun nuoruudessa ja se on totta tänäänkin.

    • Anonyymi

      Ongelma on siinä, ettei saa viiteen vuoteen arvokkaampaa kunniamerkkiä, eikä sen jälkeen ole enää anojaa. Liity Kimmo Kiuruveden yrittäjäyhdistykseen, sillä he hakevat ansiomerkkejä todella heppoisin perustein. Saavutuksillasi pääset siellä todella korkealle.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe