Kimmo Kivelä lupasi erota virastaan kun sai kunniamerkin.
Mun pappa oli talvisodassa mutta ei kunniamerkkiä saanut.
Mutta ei pappa kyllä kiukutellut kun jäi ilman kunniamerkkiä. Toivottavasti Kivälä on suoraselkäinen ja rehti mies ja vastaa puheistaan.
Mitähän rupeaa tekemään vai onko jo mahdollista päästä osa-aikaeläkkeelle? Ja jos ei ole puheittensa mittainen mies niin just siksi ei tuon korkeampaa kunniamerkkiä ansaikaa.
Kimmo Kivelä eroaa virastaan.
13
805
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että eroaa. Melkoinen tulppa tuolla Kiuruvedellä. Aina vaan minä minä mulle kaikki ja nyt heti tyylin-mies.
- Anonyymi
ei eroa. Tuli toisiin aatoksiin yön yli nukuttuasa. Kaikki olikin vaan väärikäsitystä.
- Anonyymi
Viimeiset jotka ansaitsevat kunniamerkkejä alkavat pikkuhiljaa olla maanmajoilla kunnia heille ovat merkkisä ansainneet
- Anonyymi
Eräs tapa tuoda esille moukkamaisuuttaan. Liekö ehtoollista nauttinut
aamutunneille saakka. Eikö hän ollu persusta sinisten kautta
Kiuruvedelle loikkaaja ? - Anonyymi
Mistä hyvästä tämäkin pölvästi palkitaan?
- Anonyymi
Kunniamerkkejä jaetaan vain ns. silmää tekeville.
Ikänsä raskasta työtä taitaville ei jaeta kunniamerkkejä.
Mutta epäilen että tällaiset raskaan työn raatajat ei kunniamerkkejä edes halua, mieluummin vaikka ruisleivän.
Nämä valkokaulusherrat ne kusee hunajaa kun saavat jotain kiiltävää rihkamaa rintapieleensä- Anonyymi
Katso you-tube markka arska
- Anonyymi
Venäjälläpä jaettiin monenlaisia kunniamerkkejä,
tai siis Neuvostoliitossa, suuressa kaalimaassa:
oli "kylän paras lypsäjä", "kylän paras traktoristi", "kylän paras kyntäjä"... ynnä muita työn sankareiden prenikoita.
- Anonyymi
"Minä"en eroa!!!TV.ANABOLIC.ANSSI!!!
- Anonyymi
Kivelän eroaminen virasta on meidän kaikkien voitto. Hyväksi kaikille kiuruvetisille.
- Anonyymi
Sininen päättele siitä.
- Anonyymi
Tuossakaan asiassa Kivelään ei voinut luottaa. Suuttui kun kuvitteli, että seurakunta haki huonompaa mitalia kuin toivoi. Vähemmälle huomiolle on jäänyt kunniamerkin hankintapolitiikka. Yleensä itselleen toivotut kunniamerkit jätetään huomiotta, vaikka käyttäisi seurakunnan päättäjien tyhmyyttä hyväkseen. Moittisin seurakuntaa,ettei tällaiseen vedätykseen kannattaisi lähteä mukaan.
- Anonyymi
Seurakuntavaltuusto/neuvosto vaihtoon!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892