Kimmo Kivelä lupasi erota virastaan kun sai kunniamerkin.
Mun pappa oli talvisodassa mutta ei kunniamerkkiä saanut.
Mutta ei pappa kyllä kiukutellut kun jäi ilman kunniamerkkiä. Toivottavasti Kivälä on suoraselkäinen ja rehti mies ja vastaa puheistaan.
Mitähän rupeaa tekemään vai onko jo mahdollista päästä osa-aikaeläkkeelle? Ja jos ei ole puheittensa mittainen mies niin just siksi ei tuon korkeampaa kunniamerkkiä ansaikaa.
Kimmo Kivelä eroaa virastaan.
13
830
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että eroaa. Melkoinen tulppa tuolla Kiuruvedellä. Aina vaan minä minä mulle kaikki ja nyt heti tyylin-mies.
- Anonyymi
ei eroa. Tuli toisiin aatoksiin yön yli nukuttuasa. Kaikki olikin vaan väärikäsitystä.
- Anonyymi
Viimeiset jotka ansaitsevat kunniamerkkejä alkavat pikkuhiljaa olla maanmajoilla kunnia heille ovat merkkisä ansainneet
- Anonyymi
Eräs tapa tuoda esille moukkamaisuuttaan. Liekö ehtoollista nauttinut
aamutunneille saakka. Eikö hän ollu persusta sinisten kautta
Kiuruvedelle loikkaaja ? - Anonyymi
Mistä hyvästä tämäkin pölvästi palkitaan?
- Anonyymi
Kunniamerkkejä jaetaan vain ns. silmää tekeville.
Ikänsä raskasta työtä taitaville ei jaeta kunniamerkkejä.
Mutta epäilen että tällaiset raskaan työn raatajat ei kunniamerkkejä edes halua, mieluummin vaikka ruisleivän.
Nämä valkokaulusherrat ne kusee hunajaa kun saavat jotain kiiltävää rihkamaa rintapieleensä- Anonyymi
Katso you-tube markka arska
- Anonyymi
Venäjälläpä jaettiin monenlaisia kunniamerkkejä,
tai siis Neuvostoliitossa, suuressa kaalimaassa:
oli "kylän paras lypsäjä", "kylän paras traktoristi", "kylän paras kyntäjä"... ynnä muita työn sankareiden prenikoita.
- Anonyymi
"Minä"en eroa!!!TV.ANABOLIC.ANSSI!!!
- Anonyymi
Kivelän eroaminen virasta on meidän kaikkien voitto. Hyväksi kaikille kiuruvetisille.
- Anonyymi
Sininen päättele siitä.
- Anonyymi
Tuossakaan asiassa Kivelään ei voinut luottaa. Suuttui kun kuvitteli, että seurakunta haki huonompaa mitalia kuin toivoi. Vähemmälle huomiolle on jäänyt kunniamerkin hankintapolitiikka. Yleensä itselleen toivotut kunniamerkit jätetään huomiotta, vaikka käyttäisi seurakunnan päättäjien tyhmyyttä hyväkseen. Moittisin seurakuntaa,ettei tällaiseen vedätykseen kannattaisi lähteä mukaan.
- Anonyymi
Seurakuntavaltuusto/neuvosto vaihtoon!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849