Uskotko että mukanasi

Anonyymi-ap

kulkee aina suojelusenkeli?

48

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko enkeleihin/jumalaan/henkiin/tms.

      • Anonyymi

        Percecilmään uskot kuitenkin.


    • Anonyymi

      Ei kyllä se on Perkele!

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣😂

        Vaikutat hyvältä ihmiseltä 🙏


    • Anonyymi

      Kyllä ja toivon myös että häntä joku suojelisi.

      • Anonyymi

        Joo minäki toivon ja jätän yksin


      • Anonyymi

        Ehkä toivolla kaikki järjestyy. Väheksyn vielä päälle olen valheellinen ihminen


    • Uskon kyllä. On pelastanut minut monta kertaa.

      • Anonyymi

        Juopon tuuria sulla mitä luultavammin ollu matkassa


    • Anonyymi

      Uskon.

    • En mä tiedä mikä on tarkalleen, tai onko seurassa keitä.
      Mutta seurassa on ollut kyllä. Kiukkuisiakin.

    • Anonyymi

      En ole hörhö.

    • Anonyymi

      Jokaisella on oma suojelusenkeli joka suojelee tekemästä virheitä elämässä

      • Anonyymi

        Ja senpä takia kukaan ei tee virheitä ikinä. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja senpä takia kukaan ei tee virheitä ikinä. 😊

        Tekeehän niitä virheitä mutta onneksi nekin voi korjata


      • Anonyymi

        Sitä kutsutaan kai itsesuojeluvaistoksi mulla ei sellaista taas ol juurikaan ainakaan tervettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeehän niitä virheitä mutta onneksi nekin voi korjata

        Jos tekee virheitä, niin ei niillä ”enkeleillä” sitten mitään virkaa ole.


    • Anonyymi

      En ajattele niin.

    • Anonyymi

      En. Jauhannalla on jotain yhteistä valtion kanssa. Toiset vaan ei ole huomaavinaan.

    • Anonyymi

      Maailmassa on paljon pahaa,mutta toivottavasti jokin minua suojelee.

      • Anonyymi

        No ei se kyllä ole noin valheellista on lohduttautua ja olla mitään t


    • Anonyymi

      Tiedän. Olen nähnyt ja tuntenut. Synapsien harhaa, sanoo sisäinen skeptikko.

    • Anonyymi

      Kyllä uskon, jopa enemmän kuin katuväkivaltaan

    • Anonyymi

      Kyllä minä haluaisin, että joku / jokin suojelisi minua. Varsinkin taas ensi viikolla.

    • Anonyymi

      Uskon. Tai oikeammin henkioppaita he ovat. Mulla on monta syytä uskoa näin, sattumuksia elämän varrella. Uskon myös nykyään että meillä jokaisella on ennalta määrätty elonpäivät täällä.

      • Anonyymi

        Enkeleitä ne ovat


    • Anonyymi

      Jönnekööri on vieressä ja selän takana. Ilman sitä ykkäset on nollia. Näin se menee hiekkalaatikoilla.

      • Anonyymi

        Parempi jos nollat kuvittelee vielä oman aikansa olevansa ykkösiä, eihän se tanssi muuten suju


    • Anonyymi

      Kyllä. Mutta liekköhän ihan järjissään oleva.

    • Anonyymi

      En tiedä. Toivon että Jumala on sellaisia määrännyt avukseni. Paholaisen valta maailmassa on ilmeinen. Hallitukset kun aloittavat sotia ja tekevät kaikkea muuta kyseenalaista ja ihmiset yksilöinä myös. Maailma todella on pahan vallassa. Ihminen joka muuta väittää on vain paatunut tai ei tunne historiaa ja nykyisyyttä tarpeeksi hyvin. Kuinka paljon ihmisiä onkaan tapettu ja tapatettu vain vaikka siksi että joku johtaja tahtoo valloittaa ja tulla suureksi. Nämä johtajat surmauttavat ihmisiä paholaisen villitseminä. Jeesus on ainoa toivo lopulta.

      • Anonyymi

        Uskokaa Jeesukseen, rukoilkaa. Paha pysyy aisoissa vain siten että täällä on uskoa häneen. Vain siten että usko Jumalan meidän tähtemme vuodatettuun vereen lisääntyy. Vain Jumalan hyvyys ja rakkaus meissä ihmisissä voi pidättää pahaa. Mitä useampi uskoo ja elää Jumalalle, sitä vähemmän paha saa valtaa. Mutta siellä missä uskosta luovutaan ja eletään valheissa, on väistämättä sota ja hävitys ja kaikki muu pahuus.


    • Anonyymi

      Jos kaikilla olisi suojelusenkeli, niin mitään pahaa ei tapahtuisi, koska enkeli estäisi sen. Maailma on pahuutta täynnä, joten kaikilla ei kulje enkeli rinnalla.

      • Anonyymi

        Se on totta


    • Anonyymi

      Lucifer kulkee aina mukanani, olen tasapainossa hyvässä ja pahassa. 😇😈

      • Anonyymi

        Kerro mies lisää, eikö tämä tällainen ”saatanismi” ole oikein nousussa esim perussuomalaisissa?


      • Anonyymi

        Paholainen vihaa sinua ja kaikkia muitakin. Hän antaa kasan tyhjiä lupauksia, jotka vievät ihmisen hänen kanssaan kadotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paholainen vihaa sinua ja kaikkia muitakin. Hän antaa kasan tyhjiä lupauksia, jotka vievät ihmisen hänen kanssaan kadotukseen.

        Siellä kiirastulesss palavat känsät vaan muistona kädessä


      • Anonyymi

        Olet siis upseeri. Saatananpalvoja joka ei kykene rehelliseen työhön.


    • Anonyymi

      Ois liikaa töitä sellaselle piti opetella ite oleen itsensä suojelusenkeli

      • Anonyymi

        Samoin, mutta täytyy antaa muidenkin välillä vähäsen jeesailla☺️


    • Anonyymi

      Tietysti uskon. Olen uskonut koko elämäni

    • Anonyymi

      En.
      ......

    • Anonyymi

      Rakkani...Todellakin voima tulee korkeammalta ja johtaa...Into a whole new world

    • Anonyymi

      Maankorvessa kulkevi lapsosen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie jne.

      • Pitkä on matka, ei kotia näy
        Vaan ihana enkeli vierellä käy ❤️


    • Anonyymi

      Suojelusenkelini vapautui vankilasta 3 vuotta sitten

    • Nuorempana ajattelin niin enemmän, nykyään en oikeastaan mieti tuollaista. Mutta uskon kyllä edelleen. On ollut elämässä tilanteita, missä olisi voinut käydä tosi pahasti ja sitten ei ole kuitenkaan niin pahasti käynytkään. Silloin sitä miettii, että onko tämä omissa käsissä…

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe