Valkoinen auto pakoputki paukkuu

Anonyymi-ap

Kuka on antanut CP vammaiselle auton? Ajaa pitkin keskustaa revittää romunsa konetta ja sytytys tarkoituksella säädetty pieleen jotta paukkuu kunnolla.Pitkälti yli keskiyön ja tuo kehitysvammainen sudittelee edelleen.Poliisit on varmaan jo sylikkäin nukkumassa tähän aikaan kun ei mitään partiota näy pamputtamassa keharia hiljaiseksi.

12

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole porissa poliisia ollut kohta kahteenkymmeneen vuoteen. Jotain pizzalähettejä ajelee sinisissä lappuhaalareissa ja pysäköi jalkakäytäville.

      • Anonyymi

        Muista Pikkujoululahjalla sitä meluajaa, 90-luvulla noita vielä potkaistiin perseeseen ja käytiin yöllä rikkomassa auto :D


    • Anonyymi

      Valkosipuliperunat on klassinen perunalisäke kovin monelle liharuoille: lampaalle, pihveille, paisteille, murekkeille... Valmistus on todella helppoa käyttämällä valmiita pakasteperunaviipaleita.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt ko. Kuskin. Asuu vähäraumalla. Ulkonäön perusteella arvasit oikein..

      • Anonyymi

        Vain rasistilla on valkonen kaara


    • Anonyymi

      Toinen ongelma on Suomen koko ja luonnonolosuhteiden voimakas vaihtelu kuljettaessa etelästä pohjoiseen. Puut ovat sopeutuneet vuosisatojen ajan paikkakunnan maaperään ja keliolosuhteisiin. Oman luonnollisen paikkakuntansa ulkopuolella kantapuu kasvaa istutuspaikkakunnan huippuyksilöitä heikommin

      • Anonyymi

        tien toisella puolella kasvoi viisi koivua, toisella puolella kuusi
        no montako puuta yhteensä, kysyi kansakoulun opettajani muinoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tien toisella puolella kasvoi viisi koivua, toisella puolella kuusi
        no montako puuta yhteensä, kysyi kansakoulun opettajani muinoin

        Vastaus ei ole yksiselitteinen. Riippumatta mitä vastaat se voi olla oikein tai väärin. Lopputulos voidaan päättää jo ennen kysymyksennasettelua sen mukaan kumpaa halutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus ei ole yksiselitteinen. Riippumatta mitä vastaat se voi olla oikein tai väärin. Lopputulos voidaan päättää jo ennen kysymyksennasettelua sen mukaan kumpaa halutaan.

        Se on molemmissa tapauksissa kuusi.


    • Anonyymi

      Saako käydä vessassa. Mulla on kakkahätä?

      • Anonyymi

        Kai teillä laitoksella on joku paskahuussi minne voit käydä asiallasi? Pyyhi koppalakkiis.


    • Anonyymi

      Näit on ollu Haminassakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe