Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Anonyymi-ap

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.

185

3524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luottotiedot kannattaa aina tarkistaa, jos alkaa jotakuta tapailemaan, ne kertoo paljon luotettavuudesta, tai sen puutteesta.

      • Anonyymi

        Kyllä luottotiedot menettänyt mies ei ole yhtään mitään


      • Anonyymi

        Ai, entä jos molemmilla on luottotiedot pois? Sehän kertoo paljon😂..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, entä jos molemmilla on luottotiedot pois? Sehän kertoo paljon😂..

        Siis millä molemmilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luottotiedot menettänyt mies ei ole yhtään mitään

        Sama koskee naista, luottotietonsa kussut kärkkyy tilaisuutta varastaa mieheltä rahaa ja omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis millä molemmilla

        Todella paljon, yhteinen velkahelvetti jossakin slummissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama koskee naista, luottotietonsa kussut kärkkyy tilaisuutta varastaa mieheltä rahaa ja omaisuutta.

        Älä huoli nainen ei yleensä suostu miehen vallan alle miksi suostuisi sellainen on helvetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama koskee naista, luottotietonsa kussut kärkkyy tilaisuutta varastaa mieheltä rahaa ja omaisuutta.

        Vaarallinen tilanne naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella paljon, yhteinen velkahelvetti jossakin slummissa.

        Jossain työpaikallako?


      • Anonyymi

        Mitä, jos ei rahaa maksaa luottotietojen tarkistusta? Käsittääkseni sitä ei saa ilmaiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama koskee naista, luottotietonsa kussut kärkkyy tilaisuutta varastaa mieheltä rahaa ja omaisuutta.

        Toi toinenki on mies, esiintyy taas naisena! Raukkamaosta kysellä täällä, muka naisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, jos ei rahaa maksaa luottotietojen tarkistusta? Käsittääkseni sitä ei saa ilmaiseksi

        Tilaan aina luottotietoraportin suhteen alussa ja se maksaa 10€. Ei paljon mitään siis, jos on merkintöjä, nainen saa kenkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli nainen ei yleensä suostu miehen vallan alle miksi suostuisi sellainen on helvetti

        Siksi naiset kuvittelee, että niillä on oikeus varastaa mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis millä molemmilla

        Naisella ja miehellä. Mitäs sitten? Niin no on varmaan molemmat köyhiä ja idiootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan aina luottotietoraportin suhteen alussa ja se maksaa 10€. Ei paljon mitään siis, jos on merkintöjä, nainen saa kenkää.

        Aijai jai. Nainen saa kenkää😂..ootko ajatellut onko hän oikeasti kiinnostunut sinusta? Jos nainen on viisas hän katsoo tarkkaan mikä mies on miehiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan aina luottotietoraportin suhteen alussa ja se maksaa 10€. Ei paljon mitään siis, jos on merkintöjä, nainen saa kenkää.

        Itselläni ei ole luottotietomerkintöjä, mutta jos saisin kuulla, että mies on kysellyt luottotietojani, niin se olisi heti bye bye.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan aina luottotietoraportin suhteen alussa ja se maksaa 10€. Ei paljon mitään siis, jos on merkintöjä, nainen saa kenkää.

        Minä teen saman miehille. Ei tarvitse arvuutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, entä jos molemmilla on luottotiedot pois? Sehän kertoo paljon😂..

        On sitten yhteiset lähtökohdat. Voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä. Ihan niinkuin nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, jos ei rahaa maksaa luottotietojen tarkistusta? Käsittääkseni sitä ei saa ilmaiseksi

        Ainakin aiemmin luottotietonsa sai tarkistaa ilmaiseksi kerran vuodessa Suomen asiakastieto oy stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama koskee naista, luottotietonsa kussut kärkkyy tilaisuutta varastaa mieheltä rahaa ja omaisuutta.

        Mistä ne tarkistetaan, kysyy kerran petetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijai jai. Nainen saa kenkää😂..ootko ajatellut onko hän oikeasti kiinnostunut sinusta? Jos nainen on viisas hän katsoo tarkkaan mikä mies on miehiään.

        Jos se on oikeasti rakastunut, niin kyllä se hoitaa sun maksusi, kun muutatte yhteisiin leipiin.
        Vaikka olisi veloissakin.
        Kerrot vaan ne samat jutut joilla olet tähänkin asti pärjännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan aina luottotietoraportin suhteen alussa ja se maksaa 10€. Ei paljon mitään siis, jos on merkintöjä, nainen saa kenkää.

        Wuhuu, milläköhän perusteella sen tilaat 😂


      • Anonyymi

        Et sä kysele kenenkään muun luottotietoja ja et ole yrittäjä tai yrityksen työntekijä. Älä jaa väärää tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin aiemmin luottotietonsa sai tarkistaa ilmaiseksi kerran vuodessa Suomen asiakastieto oy stä.

        Niin. Mutta vain omat luottotietonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wuhuu, milläköhän perusteella sen tilaat 😂

        Vaikka asunnon vuokraus, eikä kukaan sitä syytä tarkista.

        Onhan ne tiedot tarkistettava, en halua ulosottomiestä ja poliisia ovelleni, jos saavat tietää, että velkojaan pakoilevan luuseri oleskelee kotonani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi toinenki on mies, esiintyy taas naisena! Raukkamaosta kysellä täällä, muka naisena!

        Niin on, kuten on raukkamaista myös näiltä elämänkoululukijoilta uskoa, että tässä muka nainen kirjoittelee. Katkeraa on🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ei ole luottotietomerkintöjä, mutta jos saisin kuulla, että mies on kysellyt luottotietojani, niin se olisi heti bye bye.

        Jos mies katselee mitään tietoja, se on hellurei elämä in liian lyhyt sykoihin tuhlattavaksi


      • Anonyymi

        Sehän kestää noin 4v merkintä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi naiset kuvittelee, että niillä on oikeus varastaa mieheltä.

        Lähtee pitkällä aikavälillä näin kävi tuttavalle pieniä määriä vähän isompia summia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kestää noin 4v merkintä

        15 - 20 vuotta, jos et maksa pois. Merkinnät on silloin myös erittäin rumia varattomuus merkintöjä.
        Kuka on niin hullu, että seurustelee tyypin kanssa, jolla on maksukyvyttömyys ja varattomuus merkinnät papereissa? Sama kuin rikollinen huijari, juorutkin leviää kylällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne tarkistetaan, kysyy kerran petetty.

        Suomen Asiakastiedosta ja Bisnodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan aina luottotietoraportin suhteen alussa ja se maksaa 10€. Ei paljon mitään siis, jos on merkintöjä, nainen saa kenkää.

        Ihan ok, mutta...

        Kenkää saa tässä vaiheessa myös siis ne, joilta on esim. henkilöllisyyspapereita varastettu ja he ovat siis hakeutuneet omaehtoiseen luottokieltoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok, mutta...

        Kenkää saa tässä vaiheessa myös siis ne, joilta on esim. henkilöllisyyspapereita varastettu ja he ovat siis hakeutuneet omaehtoiseen luottokieltoon.

        Et näköjään tiedä miten luottotiedot tarkistetaan ja mikä on luottotietoraportti, sen tilaamalla saa selville kohteen ulosottoon menneet velat, velkojat ja varattomuusmerkinnät päivämäärineen, jotka ovat eri asia, kuin jokin omaehtoinen luottokielto.

        Kannattaa todellakin tarkistaa luottotiedot, suomessa on paljon henkilöitä, joilla on luottotiedoissa sellaiset 4 - 5 A4 kokoista sivua täynnä merkintöjä, kaikki mahdolliset tahot mitä vaan voi pettää, kaikki jätetty maksamatta, alkaen terveyskeskusmaksuista, osamaksut, pikavipit jne. Näillä on velkojina myös paljon yksityishenkilöitä. Jos tuollaisen pettäjän ja varkaan kanssa alkaa seurustelemaan, varmasti jossakin vaiheessa käyttää myös sinua hyväkseen. Yleensä nämä tyypit näyttelevät kivaa ja mukavaa ihmistä, johon kannattaa luottaa.


    • Anonyymi

      Miksi jätät ihmisen ilman voimaa? Etkö tajua sitä? Et ymmärrä?

    • Anonyymi

      No miksi. En halua häneltä mitään paitsi suukko olisi kiva.

    • Anonyymi

      Velkaa on en ole työkykyinen olen miin huonossa hapessa etten kykene millään hoitamaan asioitani. Luottotiedot menee sen myötä työpaikka rahoitusala

    • Anonyymi

      Edes palkalla en enää selviä (viime keväästä lähtien tilanne). En kykene edes kommunikoimaan kelalle tilannettani. Työterveyslääkäri jättää pulaan ja vittuilee

    • Anonyymi

      Vakavia oireita kehossa

    • Anonyymi

      Työterveyteen meneminen saattaa uuvuttaa kaikki voimat enkä edes kykene taistelemaan oikeuksieni puolesta näin väsyneenä en mene ollenkaan

    • Anonyymi

      Ei ole kuin säästössä päälle 5000€ sekä asuntolaina. Ei kannata miettiä jatkoa.

    • Anonyymi

      Velkaa 0 euroa
      Säästöjä noin 50 000 euroa.
      Elän säästäväisesti pienillä tuloillani.

      • Anonyymi

        Miksi säästät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi säästät?

        Kultaiseen hauta-arkkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi säästät?

        Asunnon ostoa varten.


    • Anonyymi

      Voi tsiisusta, kun justiinsa aamulla mietin näitä "onnenonkijoita " kun näitä on sekä miehissä , että naisissa. Yritetään hyötyä toisen elämästä. Siis mä en edes voisi elää toisen rahoilla, vaikka toinen olisi rikas! Ei omatunto antaisi tehdä niin..
      Ihmiset haluaa oman elämän hyväksi, vaikka toisen kustannuksella. Mun mielestä se pitäisi mennä niin, että kukin elää omillansa! Mun rakas on täysin köyhä ja ihan on ihan super!

    • Anonyymi

      Mä olen työkyvytön työnhakija. Lääkärit vaihtuvat kokoajan ja ovat yleensä ulkomaalaistaustaisia. Eivät tee diagnooseja, tai totea sairauksia, muutakuin nuppivikoja. Velkaa ei onneksi ole, eikä ulosottoja. Tilanne ehkä huononee, kun valtion säästöt astuvat voimaan. Todella paljon on kipuja, mutta mitään ei haluta tutkia.

      • Anonyymi

        Sä tuhlaat aikaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tuhlaat aikaasi

        Lopeta toi muina esiintyminen ja valehtelu! Olet itäätmi🌈🙈.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tuhlaat aikaasi

        Sinä tässä tuhlaat näihin miehen trollauksen aikaasi


    • Anonyymi

      Säästöjä 3eur.Velkaa ,en tiedä ehkä alle 30 000eur.
      Kuolema kuittaa kaikki velat.

    • Anonyymi

      Velat on maksettu jo aika päivät sitten.
      Minulla on ollut elämässäni vain opinto- ja asuntolainaa.
      Kaiken muun olen ostanut käteisellä aina.

      Säästöistä sen verran, että "metsärahat" on vielä juomatta. Ei vaan maistu tuo alkoholi enää.

      • Anonyymi

        Kukaan rikas ei pyöri näillä sivuilla taikka sitten menee ihan vtun huooonosti🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣FAKTA TIETO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan rikas ei pyöri näillä sivuilla taikka sitten menee ihan vtun huooonosti🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣FAKTA TIETO

        kyllä joku pikkurikas pyörii täälläkin ja tutkii kaikkea mitä rahvas suoltaa suustaan. onko rahvas yhtään saanut sivistyksen tasoa kun oppinut kirjoittamaan ja vielä konetekstiä, vai kirjoittaako vaan kirjaamisen ilosta. ennen piti opetella kirjoittamaan ns kaunokirjoitusta ja mustepullo ja siihen sopiva teräväpäinen kynä kastettiin musteeseen., Nyt varmasti ei ole enää mitään käsialaa , kirjoittamiseen jotain ns pölkyn kirjaimilla koitetaan kirjaimia tehdä ja sano A , PÖLKKY.


    • Anonyymi

      En kommentoi kun ei sulle kuulu.

    • Anonyymi

      Ei kuulu sulle persreikä, sä et tuu niist hyötyy.

    • Anonyymi

      213 000€ säästöjä.

      Velkaa ei oo eikä oo koskaan ollu. Hoidan laskut mieluummin 2 viikkoo etuajassa kuin myöhässä ja lainojen ottoon oon kielteisellä kannalla.

      Luottokortit on ehdoton ei. Jos ei ole rahaa niin ei sitä velakskaan aleta osteleen. Näin ne hommat etenee!

      • Anonyymi

        Ei voi olla noin paljoa säästöjä, jos ei ole koskaan ollut velkaa. Jotain pitää hankkia ensin, että varallisuus karttuu. Valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla noin paljoa säästöjä, jos ei ole koskaan ollut velkaa. Jotain pitää hankkia ensin, että varallisuus karttuu. Valehtelet.

        Mä sain just perinnön. Muista ettet sä tiedä muiden asioista. Et nytkään. Joten pidä luulot ja mielikuvitus kurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla noin paljoa säästöjä, jos ei ole koskaan ollut velkaa. Jotain pitää hankkia ensin, että varallisuus karttuu. Valehtelet.

        sijoittaja👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla noin paljoa säästöjä, jos ei ole koskaan ollut velkaa. Jotain pitää hankkia ensin, että varallisuus karttuu. Valehtelet.

        Miksi ei voisi? Itselleni jää palkasta kulujen jälkeen reilu 2k/€ säästöön ja varmasti löytyy useita, joilla jää enemmänkin. Kyllä näistä säätettyä ja sijoitettua on saanut ilman velanottoakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sijoittaja👍

        Niin minä olen toiminut ja summat on suuria vaikka en ole isoja perintöjä koskaan saanutkaan.


      • Anonyymi

        Olet varmaan ruma ulkoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei voisi? Itselleni jää palkasta kulujen jälkeen reilu 2k/€ säästöön ja varmasti löytyy useita, joilla jää enemmänkin. Kyllä näistä säätettyä ja sijoitettua on saanut ilman velanottoakin.

        Hyväpalkkaisille on elintasokin sen verran parempi. Tai pitäisi olla. Turha niitä rahoja on hautaan säästää. Ala käyttää niitä. Nauti niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain just perinnön. Muista ettet sä tiedä muiden asioista. Et nytkään. Joten pidä luulot ja mielikuvitus kurissa.

        Perintöä arvelinkin. Älä huutele tänne tuollaisia. Tämä ei ole niin anonyymia kun kuvittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain just perinnön. Muista ettet sä tiedä muiden asioista. Et nytkään. Joten pidä luulot ja mielikuvitus kurissa.

        Kyse ei ollut mielikuvituksesta vaan faktoista. En usko että sinulla on mitään rahoja. Kunhan kiukuttelet täällä anonyymina reppana. Matkit muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain just perinnön. Muista ettet sä tiedä muiden asioista. Et nytkään. Joten pidä luulot ja mielikuvitus kurissa.

        Perintö ei ole sama asia kuin säästöt. Tiedätkö sinä mitä säästäminen tarkoittaa? Jos saat rahasi lottovoitolla tai perinnöksi niin miksi esität täällä säästäneesi ne? Tuo 13:01 kommentti antoi ymmärtää että olet ne itse säästänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ollut mielikuvituksesta vaan faktoista. En usko että sinulla on mitään rahoja. Kunhan kiukuttelet täällä anonyymina reppana. Matkit muita.

        Sä oot kateellinen muille!

        Aina tuut kiusaan kun joku on jotain mitä sä haluisit.

        -hoikka
        -suosittu
        -rikas
        -hyvässä työssä
        -kaunis
        - tykkää kauniista selsikkäistä mekoista
        - on hyvässä suhteessa tai kaivattu


        Sulla taitaa olla aika onneton elämä kun koet tarpeen haukkua muita sillon kun muilla menee hyvin.

        Haluat että muille tulee paha olla eikä oo enää onnellinen.

        Se on kateuden merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväpalkkaisille on elintasokin sen verran parempi. Tai pitäisi olla. Turha niitä rahoja on hautaan säästää. Ala käyttää niitä. Nauti niistä.

        Mulla on hyvä elintaso. En koe elämästäni puuttuvan mitään oleellista. Miksi kuluttaa johonkin, mille ei ole mitään tarvetta? Kuluttaa pelkän kuluttamisen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on hyvä elintaso. En koe elämästäni puuttuvan mitään oleellista. Miksi kuluttaa johonkin, mille ei ole mitään tarvetta? Kuluttaa pelkän kuluttamisen vuoksi.

        Se on tää alempi kirjoittaja eli risto jolla ulosottovelkaa

        ”Säästettynä odottamassa oikeaa ja tarvittavaa hetkeä on Rakkautta Riittävästi,
        oikeastaan Äärettömästi. <3

        Rahallisesti ei säästöjä ole, kun sattuu ja tapahtuu odottamattomia asioita. :(

        Velkaa, rahallista jonkin verran muutamille läheisille jotka auttoivat rakentamaan
        kodin jokunen aika sitten kun kaikki menetettiin, ja aloitettiin tyhjästä uudelleen
        elämä lapsosen kanssa.

        Muulla tavalla velkaa olen muutamille läheisille, sekä muutamille persoonille että
        olen olemassa edes. Jopa heille jotka ovat mulle väärin tehneet oon "velkaa".


        Surullista on kun joillekin ihmisille on tärkeintä varallisuus.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväpalkkaisille on elintasokin sen verran parempi. Tai pitäisi olla. Turha niitä rahoja on hautaan säästää. Ala käyttää niitä. Nauti niistä.

        Ehei


      • Anonyymi

        Miksi säästät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tää alempi kirjoittaja eli risto jolla ulosottovelkaa

        ”Säästettynä odottamassa oikeaa ja tarvittavaa hetkeä on Rakkautta Riittävästi,
        oikeastaan Äärettömästi. <3

        Rahallisesti ei säästöjä ole, kun sattuu ja tapahtuu odottamattomia asioita. :(

        Velkaa, rahallista jonkin verran muutamille läheisille jotka auttoivat rakentamaan
        kodin jokunen aika sitten kun kaikki menetettiin, ja aloitettiin tyhjästä uudelleen
        elämä lapsosen kanssa.

        Muulla tavalla velkaa olen muutamille läheisille, sekä muutamille persoonille että
        olen olemassa edes. Jopa heille jotka ovat mulle väärin tehneet oon "velkaa".


        Surullista on kun joillekin ihmisille on tärkeintä varallisuus.”

        Saat sydärin. Et ehdi miettiä finansseja.

        Halvaannut tai saat aivoinfarktin, et puhu, et liiku tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tää alempi kirjoittaja eli risto jolla ulosottovelkaa

        ”Säästettynä odottamassa oikeaa ja tarvittavaa hetkeä on Rakkautta Riittävästi,
        oikeastaan Äärettömästi. <3

        Rahallisesti ei säästöjä ole, kun sattuu ja tapahtuu odottamattomia asioita. :(

        Velkaa, rahallista jonkin verran muutamille läheisille jotka auttoivat rakentamaan
        kodin jokunen aika sitten kun kaikki menetettiin, ja aloitettiin tyhjästä uudelleen
        elämä lapsosen kanssa.

        Muulla tavalla velkaa olen muutamille läheisille, sekä muutamille persoonille että
        olen olemassa edes. Jopa heille jotka ovat mulle väärin tehneet oon "velkaa".


        Surullista on kun joillekin ihmisille on tärkeintä varallisuus.”

        Tuon mitä kopioit, kirjoittaja ei ole mikään Risto. Enkä oo muita kirjottanut tässä ketjussa kun tuon mistä mainitset ja nyt tän. Niin ja sanoin jollekin että on arvokas.
        Voisit lopettaa jo ton mun turhan mollaamisen. Et hyödy siitä mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon mitä kopioit, kirjoittaja ei ole mikään Risto. Enkä oo muita kirjottanut tässä ketjussa kun tuon mistä mainitset ja nyt tän. Niin ja sanoin jollekin että on arvokas.
        Voisit lopettaa jo ton mun turhan mollaamisen. Et hyödy siitä mitenkään.

        On se. Samat sydämet ja itkut. Käyttäny päihteisiin kaikki rahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon mitä kopioit, kirjoittaja ei ole mikään Risto. Enkä oo muita kirjottanut tässä ketjussa kun tuon mistä mainitset ja nyt tän. Niin ja sanoin jollekin että on arvokas.
        Voisit lopettaa jo ton mun turhan mollaamisen. Et hyödy siitä mitenkään.

        Ja jos antasin sille tästä nyt käsiin 100 000€ niin veikkaas kuinka nopeesti se ois sen tuhlannu täysin turhiin ostoksiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla noin paljoa säästöjä, jos ei ole koskaan ollut velkaa. Jotain pitää hankkia ensin, että varallisuus karttuu. Valehtelet.

        Pankkihan siinä rikastuu kun velaksi alat rahaa tehdä. Tyhmä taidat olla ja somekuplan uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot kateellinen muille!

        Aina tuut kiusaan kun joku on jotain mitä sä haluisit.

        -hoikka
        -suosittu
        -rikas
        -hyvässä työssä
        -kaunis
        - tykkää kauniista selsikkäistä mekoista
        - on hyvässä suhteessa tai kaivattu


        Sulla taitaa olla aika onneton elämä kun koet tarpeen haukkua muita sillon kun muilla menee hyvin.

        Haluat että muille tulee paha olla eikä oo enää onnellinen.

        Se on kateuden merkki

        hoikka voi olla ihan helposti..onnistuu vähentämällä syömistä..lisäämällä liiikkumista.ei ne etiopian lapset kasarilla hyvinvoivia ollut..vatsapöhö. veden juominen kannattaa. säästöliekkii.. joo joo...hah kun lopettaa syömisen niin kyllä siinä yleensä kuolee jossain vaiheessa. juokaa nestettä..ihan piece of cake. nälkä lähtee vatsan täyttämisellä niin voin vannoa että täyteeen vatsaan on paha tunkea pitsoja pullia jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hoikka voi olla ihan helposti..onnistuu vähentämällä syömistä..lisäämällä liiikkumista.ei ne etiopian lapset kasarilla hyvinvoivia ollut..vatsapöhö. veden juominen kannattaa. säästöliekkii.. joo joo...hah kun lopettaa syömisen niin kyllä siinä yleensä kuolee jossain vaiheessa. juokaa nestettä..ihan piece of cake. nälkä lähtee vatsan täyttämisellä niin voin vannoa että täyteeen vatsaan on paha tunkea pitsoja pullia jne.

        Minä syön mitä lystään ja juon mitä lystään.Revi siitä.


    • Anonyymi

      Velkaa ei ole, säästöjä on. Minun rahani ovat kuitenkin minun rahojani, että niitä on ihan turha miehen laskeskella.

    • Anonyymi

      Olen rikas, ikäni säästänyt hyvästä palkastani. Mutta sinä hankit omat rahasi kuten tähänkin asti vaikka oltaisiin suhteessa. Siivellä eläminen ei sovi.

      • Anonyymi

        Sanoo narsisti joka ei ole koskaan riippuvainen kenestäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo narsisti joka ei ole koskaan riippuvainen kenestäkään

        Ei ihmisistä ei rahasta ei kenestäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo narsisti joka ei ole koskaan riippuvainen kenestäkään

        Se ei tee narsistiksi ettei ole riippuvainen muista.
        Se kertoo itsenäisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo narsisti joka ei ole koskaan riippuvainen kenestäkään

        Olet todella tyhmä ihminen typerien kommenttiesi kanssa. Sitten vasta kun tiedostat sen voit kehittyä ja kasvaa aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei tee narsistiksi ettei ole riippuvainen muista.
        Se kertoo itsenäisyydestä.

        Suosittelen lukemaan narsisteista ovat juuri sellaisia. Olet juuri sellainen. Omahyväinen ja itsekeskeinen joka haluaa ihmisen josta on vain jollain tavalla hyötyä itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella tyhmä ihminen typerien kommenttiesi kanssa. Sitten vasta kun tiedostat sen voit kehittyä ja kasvaa aikuiseksi.

        Jos joku on tyhmä niin sinä. Sinä haluat vain hyötyä itsellesi. Et mitään muuta. Jospa kasvaisit itse aikuiseksi.


    • Anonyymi

      Poltan säästöjäni, jotta pääsen nauttimaan toimeentulotuesta.

      • Anonyymi

        Se ei ole oikein työkyvyttömyys


      • Anonyymi

        Polta tupakkaa joskus.


    • Anonyymi

      Ei oo käytännössä kumpaakaan, mutta tämä on kuitenkin oma vaikkei arvokas olekaan.

      • Anonyymi

        Kyllä sun elämä ja sydän on arvokas!


    • Anonyymi

      Nauti rahoistasi. En halua sinua

      • Anonyymi

        Näistä tällaisista vastauksista tulee aina joku sarjakuvahahmo mieleen.
        Ei vaan voi ottaa tosissaan 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä tällaisista vastauksista tulee aina joku sarjakuvahahmo mieleen.
        Ei vaan voi ottaa tosissaan 😂😂😂

        Hahhah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä tällaisista vastauksista tulee aina joku sarjakuvahahmo mieleen.
        Ei vaan voi ottaa tosissaan 😂😂😂

        Minusta tällaisista pirpanoista tulee mieleen sarjakuvahahmo, joka yrittää olla ovela kun maalaa selvästi miehen katkeran provon kautta kuvaa toisista ja luulee itseään fiksummaksi kuin onkaan ja jopa komppaa itseään naureskelemalla omalle kommentilleen. Koita päästä kurppakatkeruudestas eroon niin vaikutat heti kiinnostavammalta😉


    • Anonyymi

      Säästettynä odottamassa oikeaa ja tarvittavaa hetkeä on Rakkautta Riittävästi,
      oikeastaan Äärettömästi. <3

      Rahallisesti ei säästöjä ole, kun sattuu ja tapahtuu odottamattomia asioita. :(

      Velkaa, rahallista jonkin verran muutamille läheisille jotka auttoivat rakentamaan
      kodin jokunen aika sitten kun kaikki menetettiin, ja aloitettiin tyhjästä uudelleen
      elämä lapsosen kanssa.

      Muulla tavalla velkaa olen muutamille läheisille, sekä muutamille persoonille että
      olen olemassa edes. Jopa heille jotka ovat mulle väärin tehneet oon "velkaa".


      Surullista on kun joillekin ihmisille on tärkeintä varallisuus.

      • Anonyymi

        Niin rahaa voi tuhlata päihteisiin, jättää laskut maksamatta, lentää ulos asunnosta, elää kadulla. Tuhlata sellaiseen mitä ilmankin selviäisi hengissä kuten puhelin, pelikonsoli, päihteet

        Voi olla varaton myös siksi et on ollu liian ahne. Ostellu mistään velvoitteista välittämättä kaikkee sellaista mitä ilmankin selviäisi hengissä.

        T: Karoliina


      • Anonyymi

        Myöskin asunto. Mitä 1 aikuinen ja yks lapsi tekee esim. Ok-talolla. Vuokrakaksio halvimmillaan 560€ /kk

        Ok-talo on just sitä turhamaisuutta jota ilmankin kahden ihmisen perhe selviää elossa. Ok-talon kustannukset on suuret.

        Samoin auto. Opetelkaa käveleen. Itse kävelen alle 5 km:n etäisyydet aina. Pidempiin käytän polkupyörää, bussia, ratikkaa tai junaa.

        Halvemmaks käy kuin auto. Eikä autottomana olokaan ole kuolemaan johtava tilanne. Ilmankin säilyy hengissä

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskin asunto. Mitä 1 aikuinen ja yks lapsi tekee esim. Ok-talolla. Vuokrakaksio halvimmillaan 560€ /kk

        Ok-talo on just sitä turhamaisuutta jota ilmankin kahden ihmisen perhe selviää elossa. Ok-talon kustannukset on suuret.

        Samoin auto. Opetelkaa käveleen. Itse kävelen alle 5 km:n etäisyydet aina. Pidempiin käytän polkupyörää, bussia, ratikkaa tai junaa.

        Halvemmaks käy kuin auto. Eikä autottomana olokaan ole kuolemaan johtava tilanne. Ilmankin säilyy hengissä

        T: Karoliina

        Sivusta totean, että mä asun mielummin asunnossa, jossa viihdyn, kuin asunnossa, jossa selviän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että mä asun mielummin asunnossa, jossa viihdyn, kuin asunnossa, jossa selviän.

        Sillon pitää hyväksyä se että on varaton tai jopa taloudellisessa ahdingosss. Ei pidä sillon olla muille kateellinen vaan syyttää itseään omasta ahneudesta ja turhamaisuudesta. Tuhlarin rahat kun on aina loppu tai jopa velkojat perässä

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon pitää hyväksyä se että on varaton tai jopa taloudellisessa ahdingosss. Ei pidä sillon olla muille kateellinen vaan syyttää itseään omasta ahneudesta ja turhamaisuudesta. Tuhlarin rahat kun on aina loppu tai jopa velkojat perässä

        T: Karoliina

        Miksi pitäisi? En ole varaton, enkä ahdingossa ja maksan asumisestani (ok-talossa pk-seudulla) vähemmän kuussa kuin tuon mainitsemasi 560€/kk.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin rahaa voi tuhlata päihteisiin, jättää laskut maksamatta, lentää ulos asunnosta, elää kadulla. Tuhlata sellaiseen mitä ilmankin selviäisi hengissä kuten puhelin, pelikonsoli, päihteet

        Voi olla varaton myös siksi et on ollu liian ahne. Ostellu mistään velvoitteista välittämättä kaikkee sellaista mitä ilmankin selviäisi hengissä.

        T: Karoliina

        Millä syillä sä mulle tuut tollasia sanoo tohon?

        En oo elänyt koskaan kadulla, enkä saanut häätöä koskaan. Päihteitäkään en käytä.

        Saan tuhlata rahani mihin haluan. Kuten nuo mainitsemasi puhelimet jne.

        Lapsilleni olen ostanut mitä olen ja se ei sun perääs pitäis kutkutella.

        Mä en ymmärrä mistä hitosta noi päihteet sekotetaan muhun jatkuvasti. :D


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Millä syillä sä mulle tuut tollasia sanoo tohon?

        En oo elänyt koskaan kadulla, enkä saanut häätöä koskaan. Päihteitäkään en käytä.

        Saan tuhlata rahani mihin haluan. Kuten nuo mainitsemasi puhelimet jne.

        Lapsilleni olen ostanut mitä olen ja se ei sun perääs pitäis kutkutella.

        Mä en ymmärrä mistä hitosta noi päihteet sekotetaan muhun jatkuvasti. :D

        Älä sitten itke täällä noita kliseitä.

        Mutta muista omat valinnat ja ahneus sen tilis saldon siihen pisteeseen saa.

        Jos se hipoo nollaa oot ahne materialisti ja tuhlari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myöskin asunto. Mitä 1 aikuinen ja yks lapsi tekee esim. Ok-talolla. Vuokrakaksio halvimmillaan 560€ /kk

        Ok-talo on just sitä turhamaisuutta jota ilmankin kahden ihmisen perhe selviää elossa. Ok-talon kustannukset on suuret.

        Samoin auto. Opetelkaa käveleen. Itse kävelen alle 5 km:n etäisyydet aina. Pidempiin käytän polkupyörää, bussia, ratikkaa tai junaa.

        Halvemmaks käy kuin auto. Eikä autottomana olokaan ole kuolemaan johtava tilanne. Ilmankin säilyy hengissä

        T: Karoliina

        Mitä sä selität?

        En asu ok-talossa, aiemmin joskus asuin, mutta en vuokralla, vaan ihan omassa.

        Otahan kuitenkin selvää ihmisestä ennenkun selität omias!

        Siellä kaupungissa missä nähtävästi asut, on joo sporat sun muut,
        täällä maalla ei sellasia ole. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että mä asun mielummin asunnossa, jossa viihdyn, kuin asunnossa, jossa selviän.

        Juuri näin, mieluummin elän muuten niukemmin (eli en itseeni tuhlaa) ja maksan yli 800€/kk
        kaksiosta jossa viihdytään, kun jossain missä ois halvempaa mutta en pystyis ehkä elää.

        (Ja ihan omillani maksan, en toimeentulotukea saa edes. Tää lisäys on koska tuo joku varmaan siitä alkais jauhaa kohta.)


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Juuri näin, mieluummin elän muuten niukemmin (eli en itseeni tuhlaa) ja maksan yli 800€/kk
        kaksiosta jossa viihdytään, kun jossain missä ois halvempaa mutta en pystyis ehkä elää.

        (Ja ihan omillani maksan, en toimeentulotukea saa edes. Tää lisäys on koska tuo joku varmaan siitä alkais jauhaa kohta.)

        Ihan samalla tavallahan se on oikeastaan kaiken kanssa. Ihminen selviää kyllä, vaikka syömällä joka päivä pelkkää kaurapuuroa. Terveellisyys on hieman kyseenalaista, mutta kyllä sillä selviää hyvin pitkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten itke täällä noita kliseitä.

        Mutta muista omat valinnat ja ahneus sen tilis saldon siihen pisteeseen saa.

        Jos se hipoo nollaa oot ahne materialisti ja tuhlari.

        Mietihän hetki, voiskohan olla muita syitä tuollaisiin asioihin?

        Ja ennenku syyttelet, ota selvää ketä ja onko syytä?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mietihän hetki, voiskohan olla muita syitä tuollaisiin asioihin?

        Ja ennenku syyttelet, ota selvää ketä ja onko syytä?

        Lopeta se massapostaus. Yksikin vastaus riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöskin asunto. Mitä 1 aikuinen ja yks lapsi tekee esim. Ok-talolla. Vuokrakaksio halvimmillaan 560€ /kk

        Ok-talo on just sitä turhamaisuutta jota ilmankin kahden ihmisen perhe selviää elossa. Ok-talon kustannukset on suuret.

        Samoin auto. Opetelkaa käveleen. Itse kävelen alle 5 km:n etäisyydet aina. Pidempiin käytän polkupyörää, bussia, ratikkaa tai junaa.

        Halvemmaks käy kuin auto. Eikä autottomana olokaan ole kuolemaan johtava tilanne. Ilmankin säilyy hengissä

        T: Karoliina

        Oma talo on ainut vaihtoehto elää, asua ja harrastaa, vieläpä edullisin, kun alkuhankinnat on suoritettu.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Millä syillä sä mulle tuut tollasia sanoo tohon?

        En oo elänyt koskaan kadulla, enkä saanut häätöä koskaan. Päihteitäkään en käytä.

        Saan tuhlata rahani mihin haluan. Kuten nuo mainitsemasi puhelimet jne.

        Lapsilleni olen ostanut mitä olen ja se ei sun perääs pitäis kutkutella.

        Mä en ymmärrä mistä hitosta noi päihteet sekotetaan muhun jatkuvasti. :D

        Ruohonjuuri, kukat ja yrtit, kullinjuurieläimistö ja valehtelu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruohonjuuri, kukat ja yrtit, kullinjuurieläimistö ja valehtelu.

        No mikään noista ei sano mulle varmaankaan samaa kun sulle.
        Yrttejä käytän ruoanlaitossa, ja kasvatankin.
        Kukkia kasvaa kyllä asunnossa ja kesällä pihallakin.
        Ja maljakossakin välillä on.
        Ruohonjuuresta oon joskus tilannut joo jotain, kerran tai kaks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon pitää hyväksyä se että on varaton tai jopa taloudellisessa ahdingosss. Ei pidä sillon olla muille kateellinen vaan syyttää itseään omasta ahneudesta ja turhamaisuudesta. Tuhlarin rahat kun on aina loppu tai jopa velkojat perässä

        T: Karoliina

        Ai teillä ”kahdella” miehen luomalla mielikuvitushahmolla on kiinnostava draama menossa taas. Taidat AP-mies olla veloissa päästä varpaisiin saakka, onko joskus ollut millä ostella ihmisiltä ”palveluita” vai jätitkö nekin maksamatta?


    • Anonyymi

      Miul o vitu hieno saldo.

    • Anonyymi

      Oi komea mies voisit tulla hoitaa talouttani ja ruusutarhaa, olut palkalla.💋

    • Anonyymi

      Velat on hoidettu jo. Säästöjä on.

    • Anonyymi

      Kunmistahan suorittaisi ensin jos ennättäisi.

    • Anonyymi

      No nyt.

    • Anonyymi

      Sulle ei kenenkään säästöt tai jos on velkoja niin taida kuulua. Mulla on tasan 0 euroa velkaa.

    • Anonyymi

      Kuka idiootti kyselee jonkun sijoituksista ja säästöistä täällä. Jäänyt jokunen oppitunti fiksuudesta käymättä, vain typerät kyselevät veloista ja vastaavista. Aikoinaan edesmenneen ystäväni " kaveri" kysyi yhyääkkiä paljonko mulla on omaisuutta😅

      • Anonyymi

        Aloittajan kaltaisella taitaa olla itsellä velkoja ja on kiinnostunut naisen omaisuudesta eli on kiinnostunut vain naisen rahoista.


    • Anonyymi

      Miten sinä voit suunnitella meidän jatkot 10 ventovieraan palstanaisen säästöjen varaan? Ne ei meitä ruoki.

    • Anonyymi

      Ei ole.
      On. Tarpeeksi yhdelle.

    • Anonyymi

      Mitä vitun merkitystä toisen veloilla tai säästöillä on sulle jos olet hänestä ihmisenä kiinnostunut mahdollisena seurustelu kumppaninasi eikö ne ole asioita millä ei sillai ol muuta merkitystä kun et nykyaikana kun ei mikään sillai ole täysin ilmaista paitsi ehkä nukkuminen kesällä jos ei satu sataan

    • Anonyymi

      Velkaa ei ole senttiäkään.... Tilillä kylläkin omiksi tarpeiksi

    • Anonyymi

      Juu unohda vaan suosiolla. En ole roopeankka

    • Anonyymi

      Ei eurolla,ei kahdella tämän plikan velkoja maksella.
      Mutta köyhä en ole minä kuiten kaan,vaikka eurot eivät kilise,
      kun laulan ,mä vaan ,niin rauhan mä saan ,huolet kaikki jäävät unholaan.
      Tuleks rosvo apajille?

    • Anonyymi

      Onko köyhä vai rikas jos on velkaa kartanostaan 800 000 euroa ja tilillä just ruokarahat? Minusta köyhä mutta ei yleisen mielipiteen mukaan.

      • Anonyymi

        Vuokraa se kartanos jollekki niinku köyhälle tai silleen


      • Anonyymi

        Riippuu täysin siitä, paljonko kartanon todellinen arvo on päälle tuon 800 000 euron. Eli paljonko velasta on jo maksettu, ja sijaitseeko kartano sellaisessa paikassa, että on odotettavissa arvonnousua vai romahdusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu täysin siitä, paljonko kartanon todellinen arvo on päälle tuon 800 000 euron. Eli paljonko velasta on jo maksettu, ja sijaitseeko kartano sellaisessa paikassa, että on odotettavissa arvonnousua vai romahdusta.

        Unohdit korkokustannukset ja ylläpitomaksut. Pitäis olla tähtitieteellistä arvonnnousua että kuittais ne. Eikä taskunpohjalla siltikään mitään ole. Köyhä mikä larppaa rikasta.


    • Anonyymi

      No jos haluat minusta elättäjää, niin en taida olla oikea valinta😘.
      Maksan myös aina omat kuluni. ☺️

    • Anonyymi

      Onnellisia ne jotka ei mitään omista. Nyt se korostuu kun valtio rosvoaa kaiken mitä sulta irti saa.
      Fiksu myi omaisuutensa ajoissa.
      Minä nauran kun miljoonaosakkeesi menee myyntiin puoleen hintaan, ja velkaa jää yhä parisataatuhatta, ja molemmat puoliskot työttömäksi.
      Loppui se brassailu.

      • Anonyymi

        Omaisuus on ainut turva, muuten olet jatkuvasti muiden armoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaisuus on ainut turva, muuten olet jatkuvasti muiden armoilla.

        Voima ihmisenä on ainut turva! Aloittelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voima ihmisenä on ainut turva! Aloittelija

        Kaikkien voima hiipuu viimeistään vanhuudessa, ainut turva on silloin omaisuus, muuten olet täysin muiden armoilla, paskavaipoissa jossakin köyhille tarkoitetussa läävässä. Nykyisenkaltaista sosiaaliturvaa ei tulevaisuudessa ole, koska se on rahoitettu velalla ja se tie on kuljettu loppuun.


    • Anonyymi

      I have tousands pennies in my pocket.

      • Anonyymi

        Big penis. Yzzz.


    • Anonyymi

      . . . niin että kannattaako satsata.
      Sepä se, moni nainen on niin viekas, ettei kerro rahavaroistaan.
      Kaiken lisäksi ovat uteliaita tietämään miehen liksat ja talletukset.
      Mitä se niille kuuluu!

    • Anonyymi

      Olen töissä käyvä ja rahojani hummaan ja jemmaan kuin tahdon. Tee sinäkin omillesi niin.

    • Anonyymi

      Jos on velkaa ulosotossa niin kannattaa hakea lähestymiskieltoa ulosotto miehelle/naiselle.Tomiiiii

      • Anonyymi

        Ei toimi koska ulosottomies voi pyytää virka-apua vaikka toisesta kaupungista.


    • Anonyymi

      Eivät saa lähestyä millään tavalla,kannataa kokeilla.

      • Anonyymi

        Ok.onko kokemusta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.onko kokemusta ?

        Mistä sää niinku tarkemmin ottaen kysyt tolta kokemusta?


    • Anonyymi

      Ikinä kehtaisi kysellä tällaisia, ihan sama onko vai ei, se on tärkeää, että on luottotiedot kunnossa.

    • Anonyymi

      Ei sun tarvi sitä miettiä. Olen aina tullut toimeen omillani, mutta en aio sinua elättää.

    • Anonyymi

      En ole koskaan elänyt toisten varoilla... Omat varat kyllä riittävät m>n

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nettovarallisuuteni on positiivinen. Sijoitusvarallisuutta on sen verran, että saisin pakon edessä asuntolainani kuitattua.

    • Anonyymi

      Kysyjä perustakoon yrityksen jonka omistajana on oikeus asiakastiedoista kysellä muidenkin luottotietoja. Mut se kyl maksaa. ..

      • Anonyymi

        Ei tarvita yritystä, käytännössä kuka vaan voi kysyä, kunhan tietää kysyttävän henkilötiedot. Kokemusta on.


    • Anonyymi

      Tämä asuntoni, jota asutan on velaton, mutta toisesta on vähän lainaa jäljellä. Säästöjä taitaa olla reilut 50000- :)

    • Anonyymi

      Ei oo kumpaakaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nää kysymyset on puupäiltä, jotka luulevat maallisen mammonan ratkaisevan kaiken. Onni ei ole ostetettavissa.

      • Anonyymi

        Köyhän onni on teeskentelyä, rahahuolet painaa kuitenkin jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Törkeää.

    • Anonyymi

      50 tuhatta on velkaa. Joulusta tulossa surkea

    • Anonyymi

      Ahaa, kartotat varallisuutta. Sinällään hyvä juttu, ettei käsiään paskaan lyö.

    • Anonyymi

      En koskaan kyselisi naiseni raha asioita, koska ne on itselläni kunnossa... Ja velattomana on rauhallista

    • Anonyymi

      Velkaa, terveyttä, työtä ja tulevaisuus on. Kokemusta ja välillä kiristää hampaita mutta aika hyvin mennee. Minun elämä, suhtaudun velkaan myötämielisesti jos sillä saavuttaa asioita. Jos ei ole tuloja, ei saa velkaa. Jos ei ole pakko en ikinä lainaisi yksityishenkilöiltä. Ja niin sanottu velaton tulo on aina parempaa kun velkaan sidottu tulo. Onnekkaat ovat tuo jotka tuohon on päässyt. Mutta on eletty, selvitty ja onnistuttu. En ole kyllä ikinä ajatellut etten kelpaisi. Mutta kyllä harkiten kannattaa lainaa ottaa. Joskus se kannattaa. Ja joskus on pakollista. Omaan tilanteeseen kaikki sopii ok, vaikka olen enemmän kuin onnellinen että on päästy tai pysytty terveessä suhteessa, rahaa tulee pääasiassa enemmän kuin menee. Ensi vuonna teen säästöille jotain, jos pystyy. Ja haen lisää lainaa, jotta tuo omsisuuskin taas karttuu. Ei sitä saa ennen kuin tietyt jutut on ensin tehty. Tämä näille jotka kadehtii tai kritisoi. Mutta järki on hyvää pitää päässä ja aina voi sattua, mitä vain.

      • Anonyymi

        Ei ole oikein ottaa toisen elämää pois kontrollista


    • Anonyymi

      Vai kuuluu raha asiat ikävä palstalle. Aika valikoiva lukijakunta. Politiikka tai uskonto ei käy

    • Anonyymi

      Ei velkoja, mitä nyt 800 € luottolasku, jonka maksan pois kun se tulee.
      Omakotitalo, arvo n. 350.000 €
      Mökki arvo n. 100. 000 €
      Metsää 77 hektaaria, en tiedä arvoa
      Sijoitusasunto arvo n. 80.000 €
      Säästöjä n. 40.000 €
      Perintö tulossa lähiaikoina lähisukulaiselta, en tiedä sen suuruutta.

      • Anonyymi

        Ohoh. Sinä saattasit kelvata aloittajalle! Heh heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh. Sinä saattasit kelvata aloittajalle! Heh heh

        Tuskin hän kelpaisi minulle. Heh heh


      • Anonyymi

        Aika köyhä. Ehkä kelpaisi jos olisit poikkeuksellisen hyväluontoinen.


    • Anonyymi

      Eräällä oli 10 donaa mukana oli menossa pankkiin selkä kenossa

    • Anonyymi

      Miul o 2 euroa lompsassa rahhaa ei enempää yhtää

    • Anonyymi

      Säästöjä 40t yks rantamökki ja 15t velkaa
      Onko se paljo vai vähä

      • Anonyymi

        Toi on ihan ok.


    • Anonyymi

      Mutta mitä se sulle kuuluu?

    • Anonyymi

      Ei minulla ole velkaa eikä kukaan mulle.Sitä paitsi ei tämä ole oikea paikka kysellä kenenkään yksityis asioita.

    • Anonyymi

      Tuon kysyminen on kyllä samaa kuin monta poroa sinulla on.

      • Anonyymi

        Ei yhtään, muutama orava löytyy😁


    • Anonyymi

      Asunnosta 200k ja autosta 30k. Luottokortilla 2k.

    • Anonyymi

      Minä myöskin miettinyt noita asioita. Siksi koska raamatussa sanotaan että häpeällistä että nainen miestä elättää.

      • Anonyymi

        Miehen naisen elättäminen on paha asia


    • Anonyymi

      Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

      Oikeesti,mikä vitun urpo oot? Saa nauraa kumppari juntille!!
      Sitä tässä mietin..oot ihan torvelo mutta mieti ja laske:))Misä tälläsiä JURPOJA on maa elättää jotka käy tyhjäkäynillä? Onko tää nyt sitä tas uutta,etä kaalipäät laskee elannon,ei Rakkautta:)

    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat Länsi- ja Pohjois-Euroopan mittakaavassa hyvin köyhää kansaa. Jos haluaa rikkaan puolison, niin täältä heitä saa kauemmin hakea. Esim. sveitsiläiset ovat keskimäärin neljä kertaa suomalaisia rikkaampia.

      https://pbs.twimg.com/media/FhLutOWXwAAZ0pg.jpg

    • Anonyymi

      Hyi! Kylläpä kysyt Liian Henkilökohtaisia asioita Taidat olla niitä miehiä jotka Kuolaavat vain rahan perään!

      Ja oletkin! Sehän EI sinulle kuuluu Bye bye vsinan raha kiinnostaa!

    • Anonyymi

      Ai niin vastasin aiemmin mutta tässä sulle Oikea laulu Se on Suomen Maamme laulun Säveltäjämme ja Hänen nimikko dävelyksensä SIBELIKSEN FINLANDIAN

      TÄMÄ OL SIIS JEAN SIBELIUKSEN SÄVELLYS

      LAULU ON :

      EN ETSI VALTAA LOISTOA

      ultaakaan
      Ma pyydän taivaan valoa ja rauhaa päälle maan
      Se joulu suo, mi onnen tuo ja mielet nostaa Luojan luo
      Ei valtaa eikä kultaakaan, vaan rauhaa päälle maan
      Suo mulle maja rauhaisa ja lasten joulupuu
      Jumalan sanan valoa, joss' sieluin kirkastuu
      Tuo kotihin, jos pieneenkin, nyt joulujuhla suloisin
      Jumalan sanan valoa ja mieltä jaloa
      Luo köyhän niinkuin rikkahan saa joulu ihana
      Pimeytehen maailman tuo taivaan valoa
      Sua halajan, Sua odotan, Sä Herra maan ja taivahan
      Nyt köyhän niinkuin rikkaan luo suloinen joulus tuo
      Lähde: Musixmatch
      Lauluntekijät: Jean Sibelius.

    • Anonyymi

      Mitä sillä tiedolla tekisit? Oletko näitä rakkaushuijareita?

    • Anonyymi

      Jos sä meinaat taas vihjailla mulle, niin se on rikollista puuttua jonkin ihmisen tilin rahavirtaan tai tyhjentää tili kokonaan. Mutta sinä pystyisit siihenkin, olethan hakkeri joka pystyy ihan mihin tahtoo, ämmä. Mutta pankki turvaa selustani moiselta rikolliselta joka olet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe