Oikea mieheksi luuleminen on sellaista, että luulet ikävöimälläsi naisella olevan pippelin housuissa maskuliinisten kasvonpiirteidensä vuoksi.
Mieheksi luuleminen
12
232
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisestä tulee maskuliinisen näköinen
- Anonyymi
Möreä ääni…..
- Anonyymi
And what joy it is gonna have for you?
- Anonyymi
Du lyssna och vempar?
- Anonyymi
Kuuleppa niin onkin, kunnon kyrpä on.
Halkoo isommankin reiän.
Voi ku oliski mies ja muikku niin opettasin vähän näitä horoja miten kunnioittaa omaa aviomiestään,olisin siis se rakastaja, joka saa teidän vaimon pikkarit kostuun. - Anonyymi
Kaikki mieheksi luuleminen on oikeaa mieheksi luulemista. Ja palstan mieheksiIuulija on aito sk!tso harhoineen.
- Anonyymi
Kyllä on pienen miehen elämä nyt pilalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on pienen miehen elämä nyt pilalla
Naisten. Kaikki ollaan naisia täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten. Kaikki ollaan naisia täällä.
Olet mies vähän yksitoikkoinen ehkä jollekin persulle ym menet viä läpi naisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mies vähän yksitoikkoinen ehkä jollekin persulle ym menet viä läpi naisena
Olen nainen.
- Anonyymi
Minäkin luulin ikävöimäni naisen olevan mies, koska käyttäytyi kuin alfa, mutta ihan tissit ja pimppi sieltä paljastui.
- Anonyymi
Sait sitten naisen todistamaan, ettei ollut mies naisen vaatteissa :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121