tuossa on tullut mietittyä kun ikää jo on tullut niin mitäkähän muut ovat ajatelleet siitä kun olen ollut kotosalla enkä ole mihinkään lähtenyt omille teilleni ja vanhemmat maksaneet ne kuluni mitä tullut tuhlattua,mm kännykkälaskut ja pienet harrastuskustannukset sekä tietty asumiskulut.
minusta kotona on vaan halvempi asua ja ihmettelenkin miksi ihmiset muuttavat pois kotoaan?
voiko kotona maleksia 40 vuotiaaksi?
8
520
Vastaukset
- Anonyymi
asu toki😂!! voithan nimellisesti muuttaa ja ottaa kämpän muualta ,mutta asut silti kotona. silloin voi jo itselle ja muille sanoo että asuu muualla😁😁😁😁
- Anonyymi
Tottakai kannattaa asua kotona!
Täysylöspito vaatehuoltoineen, siivouksineen ja tietysti vellikello soi 4krt päivässä ilman että senttiäkään kuluisi rahea.
Sähkön hinnasta on turha murehtia ja auton saa käyttöönsä milloin vaan ilman kustannuksia.
Naapurin kotirouvan palvelukset riittävät minulle mainiosti ettei kannata ommaa akkaa laittaa, sehän se vasta pirun kalliiksi tulisikin.
5 pientä mukulaa oon jo siittänyt naapurin rouvalle ja eikä maksana mittää!- Anonyymi
Minä olen saanut neljän lapsen äidiltä jokaisesta jälkeläisestä 5000 tonnin
varsamaksun, enkä ole ruokkoja maksanut ollenkaan.
- Anonyymi
niin ja autokulutkin 0 ruroa kun porukoitten autolla aja, toki voi valehdella muille että oma se on
- Anonyymi
Aloittaja voi aloittaa kotona rappiotubettamisen.
Voit peräkamarissasi heitellä videolle härskejä sanoja yms.
Eikä haittaa vaikka olisit kännissä koko ajan.
Hoet vaan että: pillupersettäpitäissaadaatakaapäinpanenannatkonussiakarvanenpillu jne - Anonyymi
tänään oli jauheliha keittua, leipee sekä marjarahkoo. äippä hoitaa miun muksutkii nii miul vappaata ommiin mennoihi.
- Anonyymi
haiskahtaa NAPANUORALTA😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kotona sitä asutaan vielä 70-vuotiaana, toivottavasti.
Laitoksessa ei ole hääviä asua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892