voiko kotona maleksia 40 vuotiaaksi?

Anonyymi-ap

tuossa on tullut mietittyä kun ikää jo on tullut niin mitäkähän muut ovat ajatelleet siitä kun olen ollut kotosalla enkä ole mihinkään lähtenyt omille teilleni ja vanhemmat maksaneet ne kuluni mitä tullut tuhlattua,mm kännykkälaskut ja pienet harrastuskustannukset sekä tietty asumiskulut.
minusta kotona on vaan halvempi asua ja ihmettelenkin miksi ihmiset muuttavat pois kotoaan?

8

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      asu toki😂!! voithan nimellisesti muuttaa ja ottaa kämpän muualta ,mutta asut silti kotona. silloin voi jo itselle ja muille sanoo että asuu muualla😁😁😁😁

    • Anonyymi

      Tottakai kannattaa asua kotona!
      Täysylöspito vaatehuoltoineen, siivouksineen ja tietysti vellikello soi 4krt päivässä ilman että senttiäkään kuluisi rahea.
      Sähkön hinnasta on turha murehtia ja auton saa käyttöönsä milloin vaan ilman kustannuksia.
      Naapurin kotirouvan palvelukset riittävät minulle mainiosti ettei kannata ommaa akkaa laittaa, sehän se vasta pirun kalliiksi tulisikin.
      5 pientä mukulaa oon jo siittänyt naapurin rouvalle ja eikä maksana mittää!

      • Anonyymi

        Minä olen saanut neljän lapsen äidiltä jokaisesta jälkeläisestä 5000 tonnin
        varsamaksun, enkä ole ruokkoja maksanut ollenkaan.


    • Anonyymi

      niin ja autokulutkin 0 ruroa kun porukoitten autolla aja, toki voi valehdella muille että oma se on

    • Anonyymi

      Aloittaja voi aloittaa kotona rappiotubettamisen.
      Voit peräkamarissasi heitellä videolle härskejä sanoja yms.
      Eikä haittaa vaikka olisit kännissä koko ajan.
      Hoet vaan että: pillupersettäpitäissaadaatakaapäinpanenannatkonussiakarvanenpillu jne

    • Anonyymi

      tänään oli jauheliha keittua, leipee sekä marjarahkoo. äippä hoitaa miun muksutkii nii miul vappaata ommiin mennoihi.

      • Anonyymi

        haiskahtaa NAPANUORALTA😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Kotona sitä asutaan vielä 70-vuotiaana, toivottavasti.
      Laitoksessa ei ole hääviä asua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      327
      3235
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      224
      2010
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1437
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1319
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe