Tilasin huhtikuussa Kauppilalta kanadalaisia ruusuja ja sain sähköpostiini varmistuksen tilauksesta ja ilmoituksen, että toimitusaika kesäkuun alku.Tiistaina sain kauan odotetun pakettikortin ja riensinkin postiin. Pettymys oli tosi suuri, koska paketissa olikin vain ne muutamat perennat, jotka olin tilannut varsinaisen ostokseni eli 5 ruusun liäksi. Paketin sisällä oli lähetysluettelosta vedetty lyijykynällä ruusut yli ja kirjoitettu vain tylysti LOPPU. Millaisia kokemuksa muilla on? Olin todella tyrmistynyt, ettei minulle voitu tiedottaa ruusujen loppumisesta millään muulla konstilla ja aiemmin. En varmasti tilaa enää mitään Kauppilalta.
tilaa ruusuja -saatko ne?
ulla
2
565
Vastaukset
- puutarhamyymälöitä
saa palvelun paikan päällä, neuvot puutarhurilta ja näkee tuotteen itse heti. Hämeessä, kun asuin käytin Harvialan taimitarhaa ja muutamaa muuta lähimyymälää.
- soilikki
saa neuvot puutarhurilta? saisipa, minusta tuntuu, että helsingin seudun (itäpuolen) myymlöissä on itse asiantuntevampi kuin myyjät. valikoimat ovat myös tietyysti rajalliset ja ymmärrän kyllä miksi, tulee houkutus tilata postitse.mikä on helsinginseudun paras taimimyymälä? mielipiteenne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814