Kiuruvesi on saanut oman Hyacinth Bucketin

Anonyymi-ap

Kirkkoherra Kiverlä on vaatinut seurakuntaa vaatimaan hänelle merkkiä ja sitten valittaa liian mitättömästä merkistä.

Kivelä on kai ensimmäinen ihminen Suomessa, joka itse on ehdottanut itselleen merkkiä, ilmoittaessaan merkin tarpeensa seurakunnalle.

Hän on myös ensimmäinen ihminen, joka on alkanut seuraamaan hakuprosessia ja ensimmäinen ihminen, joka vielä jaksaa valittaa, kun on hänen mielestään liian pieni merkki.

Pe.ku

28

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nyt rovasti on jo perunut puheensa virasta eroamisesta. Saapa nähdä, peruuko myös ansiomerkin palauttamisen.

      Suomen Valkoisen Ruusun ja Suomen Leijonan ritarikuntien kansleri Jussi Nuorteva: "Koskaan ei kannata palauttaa. Jos palauttaa saamansa tunnustuksen, niin sitten sen jälkeen ei enää uusia tule, Nuorteva sanoo."

      • Anonyymi

        Hän on vielä mennyt moneen kertaan möläyttämään, että on alunpitäen itse laittanut seurakunnan vaatimaan hänelle kunniamerkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on vielä mennyt moneen kertaan möläyttämään, että on alunpitäen itse laittanut seurakunnan vaatimaan hänelle kunniamerkkiä.

        Hyvä huomio,jäänyt liian vähälle huomiolle. Minusta suurin virhe ja moka on nimenomaan siinä, että itse määrittää ansionsa ja käyttää kirkkovaltuustoa bulvaanina. On tässä kirkkovaltuustonkin harkinta pettänyt pahasti.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­y­m­­f­­­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      tyhmyysmitali pitäisi kyllä antaa. Harakat nauraa Kiuruveden kirkon puissa.

    • Anonyymi

      Tämä on äärimmäisen noloa Kiuruvedellekin. Joka uutisessa mainitaan "Kiuruveden rovasti" ei tykkää mitalista.

      • Anonyymi

        Nyt pitäs valtuuston puheenjohta Kari Saastamoisen nuhdella kirkon herraa ja kysyä
        haluaako jatkaa, vai haluaisko eläkkeelle.


      • Anonyymi

        Pölhön mitali tuolle hörhölle pitäisi antaa.


    • Anonyymi

      Ei tietysti pitäisi enää enempää nauraa itsensä nolanneen kustannuksella, etenkään kun sen "suuren tupettajan" maine on tässä kiirinyt kirkkoherran edellä... mutta jos olisi oikein viisas mies tai nainen sattunut saaman Tasavallan Presidentiltä kunniamerkin, niin hän olisi sanonut: "kiitos". Ja jos oikein viisas mies tai nainen saanut samanlaisen merkin kuin rovasti, mutta pitänyt sitä vähän liian vähäpätöisenä itselleen, hän olisi selvittänyt tilanteen parhain päin toteamalla, että "nytpä tämä ritarimerkkikin sai arvostusta, kun annettiin näin huomattavalle henkilölle". Mutta tällaista salattuia viisautta ei rovastilla ollut ja kävi niin sanotusti se vanha tapaus, jossa 'älykäs' yrittää parhaansa selvitäkseen tilanteesta, johon viisas ei olisi joutunut.

      • Anonyymi

        Hän ei ole vieläkään tajunnut nolanneensa.
        Pitää nauraa niin kaun, kuin itse ymmärtää nolanneensa itsensä.


    • Anonyymi

      hänelle kuuluu vähintäinkin marsalkan sauva.

    • Anonyymi

      Kiuruvesi pitää nimetä Suomen Hölmöläksi.

    • Anonyymi

      Tämä ukko joutaa eläkkeelle ja pottukoiran kaveriksi.Voiko enää enempää Kiuruveteä nolata.

    • Anonyymi

      Sanna Ukkolan kolumni Iltalehdessä:
      "Ansioillani olisi kuulunut vähintään kolme pykälää korkeampi merkki", Kivelä vaikersi kuin taaperoikäinen. Enpä muista koko aikuisikänäni lukeneeni mitään yhtä typerää. Käsi ylös kaikki, jotka olette kuulleet Kimmo Kivelän uroteoista?

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9951ff33-632a-4277-bdf1-8b9ff1cc426c

    • Anonyymi

      Hän on hyvä virassaan ,saarnaa selvästi ja ymmärrettävästi ja jämäkästi Jumalan Sanasta.Jätetään muut pienet inhimilliset asiat hänen ja Jumalan välisiksi asioiksi. Ettehän tekään tänne kirjoittajat ole virheettömiä.

      • Anonyymi

        Sinulleko pitää jonkun oikein saarnata valmiista kirjasta ja sitten nuppi kallellaan kärsivänä ja katuvana kuuntelet? Eikö voisi itke lukea sanaa vai onko se syntien anteeksi saaminen toisen suusta kuultuna niin tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulleko pitää jonkun oikein saarnata valmiista kirjasta ja sitten nuppi kallellaan kärsivänä ja katuvana kuuntelet? Eikö voisi itke lukea sanaa vai onko se syntien anteeksi saaminen toisen suusta kuultuna niin tärkeää.

        On uskosta osattomille. Hehän ovat tietämättömiä pelastuksen tiestä. Niihin sinäkin vielä kuulut. Itse luen Raamattua,sieltä saan tarvitsemani. Jumalan Sana on niin laaja-alainen,että siinä oppii uutta myös toisia kuuntelemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On uskosta osattomille. Hehän ovat tietämättömiä pelastuksen tiestä. Niihin sinäkin vielä kuulut. Itse luen Raamattua,sieltä saan tarvitsemani. Jumalan Sana on niin laaja-alainen,että siinä oppii uutta myös toisia kuuntelemalla.

        Koetko saaneesi herraltasi oikeuden tuomita muita ihmisiä? Niinhän siinä taitaa uskossaan heikoille käydä, että aletaan kuvitella itsestään jotain suurempaa kuin olla tavallinen kuolevainen. Tuskinpa olet herran maanpäällinen edustaja tai sinulla on muutakaan valtuutusta arvioida kenenkään uskon ja pelastuksen tietä. Et tiedä minusta yhtään mitään etkä sitä mihin kuulun tai en kuulu joten älä puhu höpöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko saaneesi herraltasi oikeuden tuomita muita ihmisiä? Niinhän siinä taitaa uskossaan heikoille käydä, että aletaan kuvitella itsestään jotain suurempaa kuin olla tavallinen kuolevainen. Tuskinpa olet herran maanpäällinen edustaja tai sinulla on muutakaan valtuutusta arvioida kenenkään uskon ja pelastuksen tietä. Et tiedä minusta yhtään mitään etkä sitä mihin kuulun tai en kuulu joten älä puhu höpöjä.

        En ole sanallakaan sinua tuominnut.Itse itsesi tuomitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanallakaan sinua tuominnut.Itse itsesi tuomitset.

        Lue kirjoituksesi ennen kuin kirjoitat lisää houreisia epätotuuksia. Uskosta osattomaksi ja pelastustiestä tietämättömäksi nimittelit. Otit oikeudeksesi tuomaroida tuntematonta ihmistä joten tuomitsit. Lue vähän tarkemmin isoa kirjaasi ennen kuin alat muita arvioimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanallakaan sinua tuominnut.Itse itsesi tuomitset.

        Kuka meistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiveksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka meistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiveksen!

        Ilmeisesti nuo toisten tuomitsijat on synnittömiä ja jos joskus pikkusyntejä sattuisivat tekemäänkin, niin nämä hyväkkäät yrittävät uskottella itselleen ja muille saavansa ne anteeksi joka sunnuntai kirkossa. Eihän niille voi kuin hymyillä ja yrittää ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue kirjoituksesi ennen kuin kirjoitat lisää houreisia epätotuuksia. Uskosta osattomaksi ja pelastustiestä tietämättömäksi nimittelit. Otit oikeudeksesi tuomaroida tuntematonta ihmistä joten tuomitsit. Lue vähän tarkemmin isoa kirjaasi ennen kuin alat muita arvioimaan.

        Hedelmistä puu tunnetaan ,niin myös sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hedelmistä puu tunnetaan ,niin myös sinut.

        Sinua kuvaa erinomaisesti sanonta happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.


    • Anonyymi

      Sitä vain pitää
      näemmä
      joidenkin järsiä
      milloin ketäkin.
      No,
      'niin pienet, pienet
      on piirit maan...'

    • Anonyymi

      Kimmo Kivelä on erittäin hyvä tyyppi, maanläheinen kirkkoherra, jota on helppo lähestyä, ihan missä vain .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe