Toivotaan parempaa onnen seuraavaan rakkauteen.
Ehkä minä en vaan riitä
19
408
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä en riitä = pelimies
- Anonyymi
Nainen.
- Anonyymi
Most
- Anonyymi
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
On vaan riittämätön olo. Pitäisi olla jotain mitä en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaan riittämätön olo. Pitäisi olla jotain mitä en ole.
Mitä koet että pitäisi olla? Ja miksi?
- Anonyymi
Riittämättömyys,
onko se sulle jatkuva olotila ?
Tuntuu siltä. Surullista ... some lisää kuilua todellisuuden ja epärealististen ihanteiden välillä. Jos sä itseä vertaat ihannekuviin
... seesteistä, kaiken ymmärtävää, aina tyyntä rauhaa, positiivista, helppoa, ihanaa.... jne.
Onko elämä aina tälläistä ja varsinkin täällä missä muut puskee väliin ja provosoi, esiintyy, muokkauttuu .. " hän " johon olet ihastunut.
Oot keskellä elämäsi isoa käännekohtaa.
Riität sellaisena kuin olet.
Ajattelisit ... sallin riittämättömyyden tunteen mutta en lähde tekemään sen perusteella valintoja, päätöksiä elämässä.
Älä taistele ... vaan koe .... " olen ihan ok "
T. arvaat varmaan- Anonyymi
En arvaa. Et sinä hän ainakaan ole.
- Anonyymi
Tietysti riität ei sitä kannata miettiä.
Nyt vähän asennetta ja luotat siihen et olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.
Elä ja koe nyt mikä on mahdollista. Muuten menee elämä ohi liian nopeasti ja jää hyvät asiat kokematta.- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Terve heltsu onko hervoton eli katkera olo? Istut yksin pispalassa hirnumassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve heltsu onko hervoton eli katkera olo? Istut yksin pispalassa hirnumassa?
Ja sitten avaamaan pubi
Älä ajattele noin. Sinun pitää arvostaa itseäsi.
Ei kukaan tee sitä sinun puolestasi. 💛- Anonyymi
Kiitos siitä ettet ikinä jutellut mun kanssa
Oot sairastuttanut mut tällä teoillasi
Oletko tyytyväinen siihen tulokseen
Pilannut mun elämän täysin. Kaiken.
Ja mitään et ole voinut jutella. Sanotko ikinä mulle sitä totuutta suoraan vai pinaatko mua loppuelämän. Tiedät minun tunteet mitä ne ovat olleet ja olisin halunnut sinun kanssa puhua ja asiat selvittää. Ei auta sanoa että hoida omat suhteet alta pois.
Tuskin pystyn arkea elää kun tiedän mitä ajattelet oikeasti. Olet pilannut mun elämän. Vielä sulla on mahdollisuus se korjata ja jutella asiat kasvotusten selväksi mutta onko niin ettet sitä ikinä ala tekemään. Tiedät että muutoin asia ei etene.- Anonyymi
Totuushan on ettet ikinä mitään myönnä. Haluatko että kärsin ja menetän kaiken elämässäni. Toimeentulon ja kaiken. Sitäkö haluat? Niin paljon minusta välitit.
Minähän tässä vain sekoilen. Kun menin sinuun rakastumaan. Luuletko että valitsin sen tunteen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuushan on ettet ikinä mitään myönnä. Haluatko että kärsin ja menetän kaiken elämässäni. Toimeentulon ja kaiken. Sitäkö haluat? Niin paljon minusta välitit.
Minähän tässä vain sekoilen. Kun menin sinuun rakastumaan. Luuletko että valitsin sen tunteenKiitos aivan saakelin paljon tästä
Tiedät mitä tunsin sinua kohtaan.
Menetän sinun takia kaiken. Toivon todella että voisit minut kohdata ja puhua asiat selväksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos aivan saakelin paljon tästä
Tiedät mitä tunsin sinua kohtaan.
Menetän sinun takia kaiken. Toivon todella että voisit minut kohdata ja puhua asiat selväksiSitähän sinä halusit että menetän elämässäni kaiken sinun takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sinä halusit että menetän elämässäni kaiken sinun takia
Voitko vastata
- Anonyymi
Etkö pysty kohtaamaan sitä mitä tämä aiheutti minulle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1323484Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752276Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592195- 1411970
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691512- 1011420
- 611303
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611260
- 711141