Pohtikaa ennekuin huohotatte hänestä ilmanne loppuun

Anonyymi-ap

Meidän "99% kansasta rakastettu pressamme" Niinistö räyhäsi sunnuntain radiohaastattelussa suunnilleen:
"Minä, minä, minä olen heittänyt Putinille suoraan päin kasvoja kymmenen sellaista Suomen ja siis minun tekemää päätöstä ja toimenpidettä, jotta pitää kyllä olla hänelle selvää mitä minä, minä, minä ajattelen hänestä!"
Ajatelkaa nyt! Hyttynen uhoaa karhulle! Vuosi sitten hän taputteli rynnäkkötykkiä, joita ajettiin laivaan Ukrainaan vietäväksi. Uhosi siinä viisauttaan ja rauhantahtoisuuttaan:
"Kyllä näillä selvää niistä hyökkäjistä tulee. Paljon kuolee ja lisää annetaan, että Ukraina voittaa!"
Meillä on ollut Kekkosen jälkeen kolme muuta ihmistä pressana, mutta näin sotakiihkoisaa hullua ei ollut ainutkaan.

11

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla työtön ku kerkeet puhua paskaa täällä.

    • Anonyymi

      Suomalaista disainia, miinanraivaaja ajoi miinaan.

    • Anonyymi

      Sontaa! Meiltä vietiin Etelä-Koreasta ostettuja rynnäkkötykkejä 16, samaan erään 120 mm kranaatinheitintä 170 kpl, sekä merimaaliohjuksia 80 kpl. Olin itse satamassa lastaamassa. Nämä siis siihen yhteen laivaukseen. Kahteen muuhun alukseen ajettiin Sisuja, Paseja ja Vammaksen tykkiä.

    • Anonyymi

      Suomi on lähettänyt 21 eri laivojen lastia Ukrainaan. Yhdessä ainoassa mm. patruunoita, miinoja, kranaatteja, räjähteitä ja kartusseja 300 tonnia. Haavisto ylpeili ministerinä lahjoituksien arvon olleen 1,8 miljadia. (se on 1 800 000 000 euroa) Ei siis ihme, että tiet ovat kuopilla, sote ei edisty ja sotahulluja on eduskunta, sekä torien reunat täynnä.

    • Anonyymi

      Tänään oli mukava pakkasaamu.

    • Anonyymi

      Tekisin Niinistön kanssa lapsia!

    • Anonyymi

      Ota lääkkees ja lähde Venäjälle ja pysy siellä. Niin me molemmat voitetaan. Sale vois tehdä puutinit ja ottaa pari lisäkautta ja jatkaa vuoteen 2036 . Hyvää joulua sulle pakkasukko

      • Anonyymi

        Kirpaiseeko, kun kuulet totuutta?


    • Anonyymi

      Venäjän suhtautuu Niinistöön samalla vakavuudella kuin karhu räkyttävään sylipuudeliin, antaa sen nyt vähän aikaa pitää melua ja kattotaan mitä seuraavaksi tulee.

      Länsimaisilla aseilla ei ihmeitä tehdä, yksikään Leopard tankki ei päässyt edes iskuetäisyydelle ennen kuin ne oli joko täysin tuhottuja tai tehdaskorjausta vailla, lähin tehdaskorjaus Puolassa, kaikenlaista tingentangelia aivan liikaa.
      Challenger tankki nähtiin taistelussa vilaukselta, niistäkin ainakin yksi ellei kaksi tuhoutui matkalla etulinjaan, loput vedettiin taakse turvaan ettei mene maine.
      Abramseja ei myöskään saisi viedä linjaan ettei mene vaivalla rakennettu maine.

      Länsimaiden tykit on kans järjestänsä osoittautuneet soveltuvaksi lähinnä paraatiin ja harvakseltaan käytettynä lammaspaimenia vastaan, ei kuitenkaan ihan oikeaan sotaan.

      F-16 koneista on kuulunut kaikenlaista meuhkaamista, saa nähdä nähdäänkö niitäkään tositoimissa kahdestakaan syystä, ukrainalaisen lentäjän kerrotaan loikanneen tässä hiljan koneen kera, jokaisesta koneesta on luvattu kenelle tahansa lentäjälle miljoona, toisena syynä venäläiset ovat parittaneet pitkän kantaman S-400 ilmantorjunnan awacs koneen A50U tarjoaman tutkadatan kanssa.

    • Anonyymi

      Raukkamielinen Niinistö uskaltanut nyt lähteä allekirjoittamaan sopimusta USA:han. Ei alle kirjoittanut Nato-sopimusta, eikä isäntämaasopimustakaan. On siinä meille presidentti! Tulevaisuuden tutkijat, jos heitä on, eivät löydä 12 vuotta presidenttinä olleen ainuttakaan allekirjoitusta Suomen kolmesta tärkeimmästä sopimuksesta, joilla tehtiin itsenäinen valtio kolmannen osapuolen leikkikaluksi ja vasallivaltioksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1053
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      730
    7. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    8. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      724
    9. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      710
    10. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    Aihe