En tiedä pitääkö paikkaansa mutta kuulin, että Kylmis olisi taas törsäämässä isosti veronmaksajien rahoja nauttiessaan täydestä ylläpidosta antenniosastolla. Meinaakohan olla ihan joulun myös siellä että pääsee nauttimaan veronmaksajien kustantamista paremmista eväistä.
Kylmis ja veronmaksajat
4
255
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään makaa sairaalassa ja on kertonut, että joulut ovat kyllä ankeita siellä. Tosin kinkkua saa vähän ja joulukuusi tuo lapsuuden mieleen. Sillä on kuitenkin mahdollisuus jopa siellä internaattiin, ellei kone ole varattu isomman pojan toimesta, joka vetää Keijoa turpaan, jos uskaltaa alkaa urputtamaan, että: "mun vuoro!"
- Anonyymi
Sehän haastoi Kylmiksen oikeuteen, koska sen ranne murtui lyönneistä ja rystysetkin oli verillä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kylmiksen ja Tissun paikka olisi Niuvanniemessä, jossa heitä voitaisiin käyttää lääketieteen koehenkilöinä
ja dildovalmistajien perseen venymis-ja kestokokeissa. Heidän kokkinsa asd tarjoaisi
höyryäviä luomuruokia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818