Ulkojäiden jäädytys

Anonyymi-ap

Mitävarten Oulaisissa taas hidastellaan ulkojäiden jäädytyksen kans??? Haapavedellä ollu viikkotolkulla jo jäät.
Onko perinteisen latujakaan vielä Oulaisissa? Ei taida olla...

25

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko rahat lopussa urakoitsijalla joka kenttien jääntekoa hoitaa.

      • Anonyymi

        Olis tehny kentät jo heti ensi pakkasilla mutta sai luvan aloittaa vasta viikko sitten


      • Anonyymi

        Tämäkin mahtaa olla Komaxin mahvian kommentteja. Itte aiheutettua lokaa tulee Komaxin niskaan niin pitää koittaa muita haukkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin mahtaa olla Komaxin mahvian kommentteja. Itte aiheutettua lokaa tulee Komaxin niskaan niin pitää koittaa muita haukkua

        Tää mikään Komaxin mafia, kuin Oulaistelaisten elämään kyllästyneiden mafia.


    • Anonyymi

      Eikö ne ulkojäät tehty jo tammikuussa.

    • Anonyymi

      Komaxilla ei oo resursseja mutta kyllä jäät olis jo priima kunnossa jos Ollila tekis tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Tekihän komax eikun siis edeltäväkin kenttiä mutta kuttaperkkasontaa oli sekin. Samallain kuin muukin työnjälki siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekihän komax eikun siis edeltäväkin kenttiä mutta kuttaperkkasontaa oli sekin. Samallain kuin muukin työnjälki siellä

        Tää on vapaa maa, niin saa koittaa ite tehdä jos parempaan pystyy.


    • Anonyymi

      taitaa olla mestareista kiinni mitä oulaisissa on.sellasia pikku polosia

      • Anonyymi

        Oulaisissa ei oo mestareita vaan kaikki samanlaisia paskanjauhajia. Ihan sama kuka tekee mitä tai ei tee mitään niin paskanpuhujia löytyy. Hankkikaa elämä!


    • Anonyymi

      Eikö se palkittu yrittäjä, kenttien höylääjäkin käyny ollilan opissa ennen omaa uraa. Tuliko sitte kenkää vai menikö sukset ristiin ku piti omilleen lähtiä.

      • Anonyymi

        Etkö sinä ole ikinä vaihtanut työpaikkaa ihan vain ilman erityisempää draamaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä ole ikinä vaihtanut työpaikkaa ihan vain ilman erityisempää draamaa?

        Samaa mietin. Jollakin saattaa jopa tulla mieleen, että yrittää saada työuraansa ns nousuun ja alkaa yrittäjäksi. Villi teoria tosin tuo, jos se kuitenkin on saanut kenkää?


    • Anonyymi

      Kuka kaipaa ulkojäitä???

    • Anonyymi

      Kajaanissa on ollut viikkotolkulla ulkojäät, Haapavedellä on sama sää kuin täällä joten puhuisitko paskapuheesi jossain muualla?

    • Anonyymi

      Luuletko saavasi täältä vastauksen? Tiedustele tekniseltä toimelta.

    • Anonyymi

      Ei muutako yhteyttä kaupungin päähän, niin voit saada vastauksen. Siellä se ongelma on, rattori kyllä ajaa yötä päivää jos maksaja niin tahtoo.

    • Anonyymi

      Jäädytetty monta kertaa, satanut lunta ja aurattu monta kertaa..miksi pitää vinkua.
      Ei muuta kuin itse auraamaan kuten "ennenvanhaan" ei siinä kaupunkia tarvittu.
      Opetetaan lapset valittamaan ja liian hyvälle.. harmillista toimintaa.

      • Anonyymi

        kyllä tällä kunnallisveroprosentilla pitäs saada jo luistimetki kunnan puolesta, jalkaan sidottuna


      • Anonyymi

        Ei taida olla jäät kunnossa kouluilla.


      • Anonyymi

        On sitten kerrassaan ääliömäinen kommentti oletettavasti aikuiselta ihmiseltä. Sama kun sanoisi hiihtäjille, että tehkää itse latunne, jos hiihtämään mielitte. Onhan sitä ennenkin umpihangessa menty. Ja kyllä, se latukin on vedetty jo monet kerrat ja tullaan myös vetämään.

        Minusta näissä tyypillisissä talviurheilulajeissa kaikkien pitäisi olla samalla lähtöviivalla, kun kausi on loppusissaan melko lyhyt, mutta kylläpä se vuodesta toiseen hiihtäjien eduksi menee...


      • Anonyymi

        Itse me jäädytimme kentät aikoinaa myös pidimme kolalla puhtaana,ei siinä tarvittu kaupungin kuluja kulutaa.
        Miksi ei myös nytkin voin näin toimia,eli talkoilla vaan pidetään kaukalot kunnossa.
        Raukkamaista valitusta,taitaa nykylapset saada liian helpon kasvatuksen,ja oppivat ainakin valitaan oppivat valmille..
        Ja yhteiskunta maksaa.


    • Anonyymi

      vedä viiva lumihankeen se riittää sulle. Aina maristaan jostain mutta viittaa anderssonin porukkaan jolle pitäis yhteiskunnan järjestää kaikki eikä sais itelle maksaa mitään. Se nyt ei paljon haittaa jos itse vähän panostaa johonkin josta tykkää.. mene kolaamaan tekonurmea niin aikas kuluu muuhunkin kuin ainaiseen valittamiseen joka asiasta.
      Tv liikenneneuvos

    • Anonyymi

      Ajoin ulkokentän ohi, oli aurattu mutta kaksi käyttäjää..toinen tavallisilla kengillä, pienemmällä luistimet... miksi ette mene sinne kun marisette täällä puutteita ?

    • Anonyymi

      Älkää valittako,miksi ette itse jäädytä tekisitte talkoilla jotain yhteiskunalle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe