Voitko ystävällisesti

Anonyymi-ap

Vastata siihen mitä kirjoitin
Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua

97

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä naiselle ( ei oo kyllä viestiä tullu)

      • Anonyymi

        Eli kumpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kumpi?

        Puhut kasvotusten vai kidutat vuosikausia. En jaksa tätä enää yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kumpi?

        Puhumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumaan

        Oletko valmis töissä puhumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumaan

        Haluatko että menetän terveyteni sinun takia vaikka olet tainnut sen itsekin menettää minun takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis töissä puhumaan

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Kiitos. Miten se onnistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Miten se onnistuu?

        En nimittäin uskalla lähestyä sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis töissä puhumaan

        Oleks nää ihte valmis puhumaan töisä vai tahtositko sopia mielummin jotain et voi puhua iha kahden kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nimittäin uskalla lähestyä sinua

        Miks et uskaltas ei kai kukaan ketään elävältä pysty syömään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis töissä puhumaan

        En.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että menetän terveyteni sinun takia vaikka olet tainnut sen itsekin menettää minun takia

        Toivon, että elämänlaatusi heikkenee määräajaksi. Esim 10 vuotta hyvä aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et uskaltas ei kai kukaan ketään elävältä pysty syömään

        Fine Young Cannibals hyvää musaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        En töissä , siellä on juorukelloja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En töissä , siellä on juorukelloja!

        Työ ei ole oikea paikka, ja ei juorukellojen tarvi saada lisää jutun juurta.

        Koti ongelmat hoidetaan vapaalla, työn jälkeen!


    • Anonyymi

      No tottakai. Puhutaan vaan. Ole hyvä ja ota yhteyttä niin asiat ratkeaa.

      • Anonyymi

        Niin tiedä vastauksen IRL. Jatkatko tätä samaa? Että vastaat ihan samaa etkä mitään myönnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedä vastauksen IRL. Jatkatko tätä samaa? Että vastaat ihan samaa etkä mitään myönnä.

        Et mitään siviilissä? Mutta kidutat minua sillä tiedolla mitä ajattelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et mitään siviilissä? Mutta kidutat minua sillä tiedolla mitä ajattelet

        Kuinka sellainen tieto voi mitenkään kiduttaa ketään mitä joku ajattelee


      • Anonyymi

        Sun pärsaukko ratkeaa.


    • Anonyymi

      keneltähän nyt kyselet moisia, toivottavasti edes olet henk. koht. kysynyt jotain etkä täällä...

      • Anonyymi

        Empä ole vaikka mieli tekisikin


    • Anonyymi

      Mennään näillä ätmi, mukavaa doomsdayn odotusta t suomen naiset

      • Anonyymi

        Millaisen suhteen haluat kanssani ?


      • Anonyymi

        Sehän on selvää että paras ekoteko maailmalle olisi ihmisten katoaminen planeetalta, eli doomsdaytä kovasti odotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen suhteen haluat kanssani ?

        Sehän riippunee ai siittä mitä millasen suhteen toinen haluaa OIKEASTI turha antaa ihtestään enempää korkeintaan rikkoo itsensä muutoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on selvää että paras ekoteko maailmalle olisi ihmisten katoaminen planeetalta, eli doomsdaytä kovasti odotan.

        Ekoteko. Häivytä itsesi. Raketilla avaruuteen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekoteko. Häivytä itsesi. Raketilla avaruuteen pois.

        Noin puhuu itsekäs ihminen, minä ajattelen maailmaa jonka ihmiset ovat saattaneet epätasapainoon. Mentorinikin sanoi aina että ihminen on yksi 💩läjä, seurasin mielelläni hänen opetuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen suhteen haluat kanssani ?

        Jos suhde etenee, jommankumman on pakko vaihtaa työpaikkaa, sillä rakkauden ja koti asiat ei töihi kuulu.


    • Anonyymi

      Selvitä välit timo mun kanssa. En jaksa tätä

      • Anonyymi

        A. .....


    • Anonyymi

      Milloin se alkaa?

      • Anonyymi

        Mikä alkaa


    • Anonyymi

      Juuri näin

    • Anonyymi

      Laitan sulle kohta IRL viestiä. En nimittäin jaksa tätä enää yhtään päivää jos asioita ei puhuta läpi

    • Anonyymi

      Tai sano edes jos asiat on toisin kuin sanoit ne minulle

    • Anonyymi

      Tai sitten vaan pidät yllä sitä kulissia että kuvittelen kaiken.
      Joudun menemään muualle. Samoin kuin sinä tämän sinun asian takia

    • Anonyymi

      en tahdo puhua kanssasi yhtään mitään, en tunne minkäänlaista vetoa sua kohtaan

      • Anonyymi

        Mitä sitten vaikka et tunne. Olet tuntenut. Mikset voi puhua.
        Minä tunnen sekö tässä on ongelma. Vaikka en haluisi


    • Anonyymi

      Ketä naista sinä kaipaat puhumaan?

      • Anonyymi

        En naista vaan miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En naista vaan miestä

        Miestä miehelle.
        Kihomadot vaivaa, mut rassataan vaan. Kova kutka päällänsä. Riivaa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä miehelle.
        Kihomadot vaivaa, mut rassataan vaan. Kova kutka päällänsä. Riivaa koko ajan.

        Tämä on hyvä analyysi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En naista vaan miestä

        Taasko yrität rikkoa heidän onnea? Mies sanoi jo että o varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko yrität rikkoa heidän onnea? Mies sanoi jo että o varattu

        Ni ettei nainen tajua, että joku toinen nainen yrittää hajottaa suhteen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ni ettei nainen tajua, että joku toinen nainen yrittää hajottaa suhteen..

        Ei kiinnosta, o yleensä että mies on jo varattu ja o onnellinen suhteessa.


    • Anonyymi

      Eli kiduta. Kiitos kaikesta.

    • Anonyymi

      En ole saanut sinulta viestiä. Olisin valmis kasvotusten puhumaan. Lähellä asuvalle P naiselle menee.

      • Anonyymi

        Ei ne asiat selviä täällä niin se vain on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne asiat selviä täällä niin se vain on

        So who cares im in no hurry in a way i havent got nothing to lose my kids trust me ja muutenkin mulla on omalle elämälleni oma aikataulu tosin vitun monta vaihtoehtoa kuinka sen voin elää kaikenvaralta koskaan tiedä minne elämä kuljettaa kun jos sitä edes silloi tällöi vaivautuu elämään muutenkin kun töitä tehden


    • Anonyymi

      Oikeassa elämässä asiat puhutaan ja viestiä lähetetään eikä leikitä palstalla.
      Tämä naiselta miehelle.

      • Anonyymi

        Ok. Ei sitten tavata eikä kohdata koskaan. Olet tehnyt niin pahaa etten selviä ehjänä


      • Anonyymi

        Et sä noudata omia neuvojasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä noudata omia neuvojasi?

        Eipä täällä taida kukaan nainen leikkiä ja kirjoitella, joillakinnon epäterveitä ajatuksia


    • Anonyymi

      Ilmeisesti taas Jii miehelle?
      Neuvoni on edelleen sama eli otat vaan letkusta kiinni niin huomio on taattu.

      • Anonyymi

        Riippuu miehest itselleni tuo ns. kädestä kiinni pito ei riit pitkälle ainakaan turha seukata jos suhteessa ei ol seksiäkään


    • Anonyymi

      Haluatko todella että kärsin

      • Anonyymi

        En pysty enää mihinkään


    • Anonyymi

      Ei täällä ole minkäänlaista mahdollisuutta ratkaista kahden ihmisen välisiä suhteita. Vähän kun yrittäis ratkaista kaikkien suomi24:n suhteita kerralla.

      • Anonyymi

        No kuka täällä ny kahden keskisiä välejään edes yrittäs ratkasta puuttunee jokunen inkkari kanootista jos tätä sivustoa joutuu parisuhteessa kahden keskisten väliensä selvittelyyn käyttää sen ny vie ymmärtää että täältä joku jotkut saattaa neuvoja kahtua mu ymmärtääkseni parisuhteessa välit selvitellään kahdenkesken


    • Anonyymi

      Missä ne voi ratkoa T jos et myönnä mitään

      • Anonyymi

        Jos olisit P nainen niin sanon että seuraavan kerran kun nähdään. Sitten ei ratkoa tai puhuta jos lähdet mahdollisimman nopeasti pois. T mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit P nainen niin sanon että seuraavan kerran kun nähdään. Sitten ei ratkoa tai puhuta jos lähdet mahdollisimman nopeasti pois. T mies

        Voin olla ja odottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla ja odottaa

        Jos olisit se P nainen jota kohtaan minulla on tunteita niin voisin sanoa että enää ei ole mitään puhuttavaa ja ei tartte ratkoa mitään. Kyseinen nainen on varattu. :(


      • Anonyymi

        Voi nyt kilin vi**u näitä harhoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit se P nainen jota kohtaan minulla on tunteita niin voisin sanoa että enää ei ole mitään puhuttavaa ja ei tartte ratkoa mitään. Kyseinen nainen on varattu. :(

        Aina sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit se P nainen jota kohtaan minulla on tunteita niin voisin sanoa että enää ei ole mitään puhuttavaa ja ei tartte ratkoa mitään. Kyseinen nainen on varattu. :(

        Harvat osaa näin solmuun laittaa asioita.
        Sivusta


      • Anonyymi

        Onnea

        Nauttikaa.

        Mutta miksi et tajua?


    • Anonyymi

      Jo anonyymeistä kirjaimista on sekaannusta.

    • Anonyymi

      Ei kukaan tiedä kenelle tämä on joten miten ihmeessä kukaan voi vastata.


      Mutta jos olet eräs joka muutti rakkauden takia monta sataa kilometriä ni sinua ei kukaan juuri ny halua vaan olisi parempi että menisit auttamaan sinun äitiäsi joka tarvitsee nyt sinun apua ja läsnäoloasi.

      Älä tule sitten itkemään kun äitisi sairaus on vienyt hänet. Hän tarvitsee sinua juuri nyt ja auta häntä.


      Muutit rakkauden perään muttet hankkinut työtä tai mitään ja elämät pummina..

      • Anonyymi

        Se ettet auta sinun äitiäsi joka on vakavasti sairas on jotenkin todella ällöttävää...

        Hoida välit sinun äitisi kanssa kuntoon ennen kun etsit ketään itsellesi, sillä et ole vielä valmis saamaan naista itsellesi sillä et edes kunnioita sinun äitiäsi.


      • Anonyymi

        Ei ollut minulle vaikka olenkin muuttanut. Muutin lähemmäksi rakasta P naista. Enkä muuttanut kovin kauas entisestä asunnostani. T mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ettet auta sinun äitiäsi joka on vakavasti sairas on jotenkin todella ällöttävää...

        Hoida välit sinun äitisi kanssa kuntoon ennen kun etsit ketään itsellesi, sillä et ole vielä valmis saamaan naista itsellesi sillä et edes kunnioita sinun äitiäsi.

        Tule sitten vasta puhumaan minun kanssani kun olet saanut äitisi kanssa sovitti asiat ettekä enää riitele ja välttele toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sitten vasta puhumaan minun kanssani kun olet saanut äitisi kanssa sovitti asiat ettekä enää riitele ja välttele toisiaan.

        Ei ole edelleenkään mulle. Minä en välttele äitiäni ja olin siellä tänään. Olen jutellut P naisen kanssa ja sitten kun näen hänet taas niin ajattelin jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sitten vasta puhumaan minun kanssani kun olet saanut äitisi kanssa sovitti asiat ettekä enää riitele ja välttele toisiaan.

        On se mies tämäkin tapa käsitellä äiti-issueita kirjoittelemalla itsekseen asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sitten vasta puhumaan minun kanssani kun olet saanut äitisi kanssa sovitti asiat ettekä enää riitele ja välttele toisiaan.

        Teidän riita tuhoaa meidän tulevaisuus kun jos joskus saamme lapsia ni Lapsella ei ole toisia iso vanhemmat lainkaan ...

        Ja riitanne vaikuttaa teidän koko sukuun. Joten lopettakaa jo.

        En halua keskelle sukuriitaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän riita tuhoaa meidän tulevaisuus kun jos joskus saamme lapsia ni Lapsella ei ole toisia iso vanhemmat lainkaan ...

        Ja riitanne vaikuttaa teidän koko sukuun. Joten lopettakaa jo.

        En halua keskelle sukuriitaa

        Hoida sotkut siellä. Ja sitten vasta tule minulle puhumaan. En halua elämää miehen kanssa joka ei osaa käyttäytyä kuin aikuinen ja tulla äidin kanssa jotenki toimeen.

        Haluan miehen En mitään keskenkasvuista miestä joka ei osaa edes omaa äitiä kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole edelleenkään mulle. Minä en välttele äitiäni ja olin siellä tänään. Olen jutellut P naisen kanssa ja sitten kun näen hänet taas niin ajattelin jutella.

        Et ole hän... hän muutti rakkauden takia.


        Jätti kaikki menneisyyden asiat hoitamatta.

        Ei ollut aikuinen ja selvittänyt välejä äitinsä kanssa, ja heidän välit tuhoaa meidän tulevaisuun kun hän ei ole päässyt yli katkeruuden


    • Anonyymi

      Haluaisin todella lähestyä Sinua ja viedä toiveemme maaliin mutta sanat jotka viestissäsi mainitsit sai minut varovaiseksi. Haluan todella tavata kahden kesken ja ottaa Sinut syliini koska olet rakkaani

    • Anonyymi

      Vastaan jos se tulee irl tai puhelimeen. Some alustat voivat olla huijausta ja kalastelua.

    • Anonyymi

      En kiduta

    • Anonyymi

      Mitä olet kirjoittanut. En ole saanut viestejä sinulta.

    • Anonyymi

      Olen valmis kyllä kasvotustennpuhumaan ja mieluusti sun kanssa juttelisinkin vain kasvotusten ei mitään tekstiviestejä

      • Anonyymi

        Lähden ni saat olla rauhassa. Ehkä tulee uusi ja parempi


    • Anonyymi

      En joko tosiaan tiedä tai sitten vastaus olisi jotain mitä kumpikaan ei halua kuulla. Ehkä jos asiat olisivat pysyneet normaaleina olisi vähemmän kaikkea. Se että vielä kysyit sai tuntemaan etten ollut tehnyt kovin väärin. Aina kun ei tule ajatelleeksi riittävän pitkälle. Jotkin asiat vaativat ratketakseen koko elämän. Se mikä näyttää nyt mahdottomalta ei ehkä ole sitä aina. Tai sitten on. Haen usein kiihkeästi vastausta kauan sen jälkeen kun kysymyksen esittäjä on jo mennyt menojaan. Tietäisimmekö molemmat että se mitä sanon olisi sekä valhetta että totta.

    • Anonyymi

      Samantyyppisiä kysymyksiä on kymmeniä vastannut jo myöntävästi.;)

    • Anonyymi

      Tämä kysymys ei ollut minulta, olen lopulta sisäistänyt sanomasi monien vastausten ja vuosien jälkeen. Kai olet huomannutkin etten käy enää, vuosi pyyntösi jälkeen. En voi käydä koska katseesi on kertonut muuta, en voii nähdä sitä tai onneasi joka hehkuu ehkä susta kun olet lopulta löytänyt jinkun itsellesi. T:T

    • Juu

    • Olen

    • Anonyymi

      Haluan tavata sinut.

      • Anonyymi

        Me too

        Kaivattuni


    • Anonyymi

      No niin, tämä miehen vähän teatraalinen trollaus on tai voi olla ihan hyvä johdanto siihen, että keskustelunhaluisia ei varmasti mikään estä keskustelemasta eri aiheista ihan perinteisesti kasvotusten ja vatvominen sitä kautta, että millaisia vastauksia esim tähän aloitukseen tulee ei ratkaise asioita tai ylitä kynnyksiä

    • Anonyymi

      Ensiksi pitää hoitaa menneisyys äitinsä kanssa kuntoon ennen ku voi jatkaa elämää...

      Et voi ikuisesti välttää tilannetta että keskustelette äitisi kanssa.

      Sinun pitää päästä yli katkeruuden ja jatkaa elämää

    • Anonyymi

      Voisin olla valmis keskusteleen tuu käymään kyllä kahvit keitän , sinähän menetkin tästä meidän ohi. Keskustaan kun meet niin käänny oikealle .hyvin mielelläni näen sinut. Oiii että.

      • Anonyymi

        Tuun ihan kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun ihan kohta.

        Ollaanko vähän seuraa vailla


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe