Moikka, vaimo haluaisi olla sillain että kolme miestä panee joka reikään samaan aikaan. Aika kiihottavaa. No löytyykö miehiä oikeasti jolla seisoo, yrittäjiä ollut, mutta ei toimi. Vaimo kaunis hieman Pullea ja rintava.
Vaimolle pari miestä meidän mukaan.
12
2374
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin olette?
- Anonyymi
No sielläpä pedari tietenkin olet.
- Anonyymi
Tre
- Anonyymi
Tre
- Anonyymi
Moi, kyllä kiinnostaisi minulla aikaisempaa kokemusta, hoten pupu ei mene pöksyyn. Miten teihin saa yhteyttä? Olen itse Lahdesta
- Anonyymi
Etteköhän tuolta treffien kautta sopivia lisämiehiä löytäne kunhan teillä on paikka jossa tapailla ;) Tässä ainakin yksi lisämies Tampereelta...
- Anonyymi
AIka hyvä kommentti eipä jää epäselväksi ketä tarkoitat.
- Anonyymi
meistä tuli bi-pari eka porukka sexin jälkeen yhtäkkiä vaan minäkin halusin kokeilla miltä tuntuu ja vaimo innosti miehiä ja minua lisää saa kun pyytää
- Anonyymi
Ai sellasia unia siellä katellaaan.
- Anonyymi
Hei olen niin kinostanut tutustua
- Anonyymi
Meillä tuo tuttua hommaa. Muija haluu 3-5 vierasta naimaan joka reikään rajusti ja kovaa. Plussaa on jos on iso ja paksu kyrpä. Muija nauttii täysillä.
- Anonyymi
Siehän oot meidän kylältä se Pavosen Heska tuota sä jankutat pitkin raiitia
Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.16010255- 552803
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan782495- 842328
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1462078Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2351898- 441382
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131345Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1151197Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34873