Moikka, vaimo haluaisi olla sillain että kolme miestä panee joka reikään samaan aikaan. Aika kiihottavaa. No löytyykö miehiä oikeasti jolla seisoo, yrittäjiä ollut, mutta ei toimi. Vaimo kaunis hieman Pullea ja rintava.
Vaimolle pari miestä meidän mukaan.
13
2236
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin olette?
- Anonyymi
No sielläpä pedari tietenkin olet.
- Anonyymi
Tre
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tre
- Anonyymi
Moi, kyllä kiinnostaisi minulla aikaisempaa kokemusta, hoten pupu ei mene pöksyyn. Miten teihin saa yhteyttä? Olen itse Lahdesta
- Anonyymi
Etteköhän tuolta treffien kautta sopivia lisämiehiä löytäne kunhan teillä on paikka jossa tapailla ;) Tässä ainakin yksi lisämies Tampereelta...
- Anonyymi
AIka hyvä kommentti eipä jää epäselväksi ketä tarkoitat.
- Anonyymi
meistä tuli bi-pari eka porukka sexin jälkeen yhtäkkiä vaan minäkin halusin kokeilla miltä tuntuu ja vaimo innosti miehiä ja minua lisää saa kun pyytää
- Anonyymi
Ai sellasia unia siellä katellaaan.
- Anonyymi
Hei olen niin kinostanut tutustua
- Anonyymi
Meillä tuo tuttua hommaa. Muija haluu 3-5 vierasta naimaan joka reikään rajusti ja kovaa. Plussaa on jos on iso ja paksu kyrpä. Muija nauttii täysillä.
- Anonyymi
Siehän oot meidän kylältä se Pavosen Heska tuota sä jankutat pitkin raiitia
Ketjusta on poistettu 129 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899