Hei
Haluan kuunella kokemuksia penisrenkaasta onko hyvä vai huono. Millainen pitäisi olla, ym.
Penisrengäs
4
1302
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä penisrengas on ollut käytössä välillä joka kerta ja sit taas voi mennä että aikoja että emme käytä. Tykkään siitä kun kestää pidemmälle ennen kun mies tulee ja tulee vauhdilla sit ;) Meillä on yksi mitä ostettu seksikaupasta mutta usein se on jossain niin olen ottanut minun pieni Daniel Wellington kello ranteesta ja laittanut sen miehen peniksen ympäri. Se toimii todella hyvin ;)
- Anonyymi
Penisrengas on mahtava kokemus. Meillä ei ole mitään erityistä penisrengasta vaan otetaan sen mukaan mitä mielikuvitus antaa myötä. Usein just vaimon joku rannekoru on ollut hyvä tai sit hänen rannekello nahkarannekkeella.
Hänen kello on kyllä ollut aina aika sotkussa sit mutta se ei ole haitannut hänet. Hän tykkää siitä intiimisestä tuoksusta mitä siihen jää 😀 - Anonyymi
Parempaa ei ole tehty: https://hotlips.fi/p38672/california-exotics-julians-stud-ring-penisrengas-miehille
- Anonyymi
Tämä oli ihan kiva, mutta ei pitkään kestänyt. Laitoin sen kullin juureen ja kiveksien alta, niin nosti kasseja mukavasti myös.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038