Jos joskus pääsen halaamaan sinua

Anonyymi-ap

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.

73

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en päästäisi ikinä irti. Roikkuisin loppuelämäni hänen kaulassaan. Haittaisikohan se häntä?

      • Anonyymi

        Tuskin,jos olemme satumaassa.


      • Anonyymi

        Roikkuisit kaulassa. Roiku vaikka unissasi. Roiku missä roikut.


      • Anonyymi

        Miksi haittaisi jos se aidosti johtuu siitä että välität hänestä si taas toisaalta välittääkö hän sinusta jos se häntä haittaisi tai oletteko riittävän samankaltaiset että sovitte yhteen alkuun koska parisuhde si taas on yhdessä kasvamista mieluiten toki samaan suuntaan eikä eri suuntiin


    • Anonyymi

      Eiks meillä ole kuitenkin sama matka sitten? 😉

      • Anonyymi

        Ei ole.
        Menee ihan omaa aikaasi.


      • Anonyymi

        Ehkä jos se on elämässä eteenpäin


    • Anonyymi

      Tollaset roikkujat on aika rasittavia. Pitää olla myös omaa elämää.

      • Anonyymi

        Ei vaan rakastuneena ihanaa. Kyllä se irti päästää parissa kuukaudessa ja elämä normalisoituu. Rakastuneena saakin olla alussa kaikkea vähän liikaa. sivusta


    • Anonyymi

      Eikä toista voi ottaa mukaan töihin? Toiset voi?

      • Anonyymi

        Luuletko että joku lähtisi tekemään sun duunit ilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että joku lähtisi tekemään sun duunit ilmaiseksi?

        Voisimme tehdä yhteistyötä.


      • Anonyymi

        Toiset voi toiset ei se kun ei mustasukkasissa parisuhteissa toimi se samassa työssä käyminen kun toinen vahtii toista ni jää ne työt tekemättä mistä palkka maksetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että joku lähtisi tekemään sun duunit ilmaiseksi?

        En mä tiedä mä olen ainakin aina sanonnu et kyl sä voit mun työt tehdä kuhan et palkkaa vie toki tekijälle jää myös aina vastuu että on tehnyt työn parhaan osaamisensa mukaan firman pomoilla taas on vastuu et työntekijän osaaminen on riittävä firman vaatimuksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisimme tehdä yhteistyötä.

        Mieluimmi kui toinen vaihtoehtohan olis se että työ on pakopaikka kun kotona on joko helvetti odottamas tai si siel on vai yksin tavalla tai toisella


    • Anonyymi

      Voi kun tämä ihana mies haluaisikin. 🥰 se olisi parasta.

    • Anonyymi

      Ei silloin ole hankalaa jos on sama työpaikka.

      • Anonyymi

        Riippuu työtehtävistä. Esim. poliisilla voi olla hankala juosta rosvoa kiinni, jos nainen roikkuu kaulassa.


      • Anonyymi

        Toivot jo kolmessa kommentissa tässä että olette kolleegoja.

        Ei aloittaja ole rakastunut sinuun eikä näin ollen työkaveriinsa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivot jo kolmessa kommentissa tässä että olette kolleegoja.

        Ei aloittaja ole rakastunut sinuun eikä näin ollen työkaveriinsa 😉

        Mielenkiintoista sinänsä, että puhut aloittajan puolesta, mutta oikeassa kyllä olet. En ole työkaveriini lääpälläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista sinänsä, että puhut aloittajan puolesta, mutta oikeassa kyllä olet. En ole työkaveriini lääpälläni.

        Oli hyvin arvattavaa että mieheksiluulijan kollega ei täällä häntä kaipaa.

        Vastasin väliin tolle ettei se ihan innostu massapostaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista sinänsä, että puhut aloittajan puolesta, mutta oikeassa kyllä olet. En ole työkaveriini lääpälläni.

        keneen sitten? työkaverisi taitaa olla lääpällään sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli hyvin arvattavaa että mieheksiluulijan kollega ei täällä häntä kaipaa.

        Vastasin väliin tolle ettei se ihan innostu massapostaan

        Sinulla on mies tätä miesluulijaa tungettuna joks kerrontaan, ettei vaan yksikään lukija pääsisi unohtamaan tätä showtasi😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista sinänsä, että puhut aloittajan puolesta, mutta oikeassa kyllä olet. En ole työkaveriini lääpälläni.

        Pesäpallomaila on kätevä eteisessä.


      • Anonyymi

        Toisille ei mu si taas toisille on kun eivät kai uskalla olla omiaitsejään kun jo alkuun esittivät jotain muuta kun oikeasti ovat jotta saivat niin kutsusti kalan haaviin tai saaliin verkkoon tai sintin katiskaan kidutettavaksi monasti nääs se syy miksi jotkin miehet etsivät itseään heikompia kumppaneita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu työtehtävistä. Esim. poliisilla voi olla hankala juosta rosvoa kiinni, jos nainen roikkuu kaulassa.

        Naisella taas ei haittaisi, eikä tuntuisi missään, jos mies roikkuisi selässä, kun juoksee rosvoa kiinni. 💪🏽


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiköhän tämä paikka ole jo nähty. Sininen valo seuraa kyllä työssäni.


      • Anonyymi

        Kuraa.


    • Anonyymi

      Minulle on lääkäri määrännyt reseptin että pitää olla koko ajan kun mahdollista rakkaan naisen rakastettavana ja halittavana. Ei voi mitään. Muuten kärsin ja poden surua ja murhetta.

      • Anonyymi

        Viisas lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas lääkäri.

        Reseptilääkettäni ei vain ole nyt saatavilla. Siksi olen onneton. Vain yhden naisen rakkaushalit auttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reseptilääkettäni ei vain ole nyt saatavilla. Siksi olen onneton. Vain yhden naisen rakkaushalit auttavat.

        Tuo on kyllä sellainen juttu, että siihen ei mikään korvaava lääke sovi. Ei vain löydy vaihtokelpoisia valmisteita.


      • Anonyymi

        Saat tulla mun halittavaksi milloin vaan..
        Halisin sinua yötä päivää aivan kyllästymiseen asti..
        Heti kun yrittäisit luikerrella sylistäni pois, niin nappaisin takaisin..
        En päästä sinua koskaan irti minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat tulla mun halittavaksi milloin vaan..
        Halisin sinua yötä päivää aivan kyllästymiseen asti..
        Heti kun yrittäisit luikerrella sylistäni pois, niin nappaisin takaisin..
        En päästä sinua koskaan irti minusta.

        Ahdistavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistavaa

        Eipäs ole, vaan herttaista. Sinä olet ahdistava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reseptilääkettäni ei vain ole nyt saatavilla. Siksi olen onneton. Vain yhden naisen rakkaushalit auttavat.

        Kukahan tuo yksi nainen on jonka rakkaushalit auttaa? Jossain olen kuullut olevan haliparantaja.


    • Anonyymi

      Kun halien ja läheisyyden tarve on niin valtava, olisiko järkeä jos kuntien sosiaali- ja terveyspalvelujen yhteyteen perustettaisiin virkanimikkeet; halaus-asiantuntija ja talossa kauemmin ollut vanhempi halaus-asiantuntija. Tottakai vaatimuksina olisivat hyvä kunto, urheilullisuus, vahva selkä ja hyvänmuotoinen kroppa (seisomatyö, that's why). Ja tietenkin nämä asiantuntijat sinkahtavat sinun luoksesi kuin wolttilaiset, tai esim. traktorilla maalla, halaamis-aika voisi olla min. 30 min niinku lääkäreilläkin. Taksa ei olisi kovin korkea, koska tämä kuuluisi osana Suomi Hyvinvoi -kampanjaa.

    • Anonyymi

      Haaveilen samasta. Mutta se ei halua mua.

      • Anonyymi

        Anteeksi negatiivisuus. Siis haluaa mutta ei ole vielä ehditty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi negatiivisuus. Siis haluaa mutta ei ole vielä ehditty.

        Niin, kyllä me vielä ehditään, kiva kun korjasit..:)


    • Anonyymi

      Surullista kun nämä yhteydenotto yritykset eivät johda edes halaamisen. Eikä varmasti ole kyse siitä, etteikö haluaisi kun toinen tai molemmat eivät vaan uskalla. Olisi niin helppoa, kuten monessa kulttuurissa maailmalla, vain halata tuntemattomiakin ja myös yhteydenotto syvempään tuttavuuteen olisi niin paljon helpompaa.

      • Anonyymi

        Mitä vaikeaa on ottaa yhteyttä tai huolehtia muista ihmisistä?!


    • Anonyymi

      Tuskinpa sinä enää töissä käyt sitten kun halaus asteelle päästään.

      • Anonyymi

        Mitäs tuo nyt tarkoitti? 😏


      • Anonyymi

        Yäk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tuo nyt tarkoitti? 😏

        No lähinnä sitä että on jo silloin niin vanha. Varmaan jossain vanhainkodissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lähinnä sitä että on jo silloin niin vanha. Varmaan jossain vanhainkodissa.

        Höh. Voisin halata vaikka huomenna jos uskaltaisin.


      • Anonyymi

        Lupaus. Ajattelen, että voisin olla siinä hommassa aika hyvä luontaisestikin. Kun siihen voisi keskittyä kuin urheilija, levätä tarpeeksi, urheilla ja päälle terveelliset elämäntavat, sampanjaa kohtuudella. Kyllä se siitä vain paranisi. Tietenkin tarvitsen lähelleni liekin, joka ylläpitää ehtymätöntä halua pitää toisista kiinni, tosin kyllä liekki palaisi kun naiseni joutuisi irrouttautumaan otteestani hetkeksi. Olisin onneni kukkuloilla ja tärkeintä olisi, että "mon bien-aimé" olisi hyvin tyytyväinen kokonais-rakkaudellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yäk

        Ei mua tarvii kenenkään halata joka ei halua. Eli turhaan yököttelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaus. Ajattelen, että voisin olla siinä hommassa aika hyvä luontaisestikin. Kun siihen voisi keskittyä kuin urheilija, levätä tarpeeksi, urheilla ja päälle terveelliset elämäntavat, sampanjaa kohtuudella. Kyllä se siitä vain paranisi. Tietenkin tarvitsen lähelleni liekin, joka ylläpitää ehtymätöntä halua pitää toisista kiinni, tosin kyllä liekki palaisi kun naiseni joutuisi irrouttautumaan otteestani hetkeksi. Olisin onneni kukkuloilla ja tärkeintä olisi, että "mon bien-aimé" olisi hyvin tyytyväinen kokonais-rakkaudellisesti.

        toisista -> toisesta, en ole sellainen.


      • Anonyymi

        Haluatko muka minut lähelle


      • Anonyymi

        Phyyyhhihhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua tarvii kenenkään halata joka ei halua. Eli turhaan yököttelet.

        Ei huvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huvita.

        Joo no ei voi mitään. Enköhän mä jonkun tyynyn vaikka löydä mitä halata.


    • Anonyymi

      Minua on kehuttu hyväksi halaajaksi. Toivottavasti hän on samaa mieltä sitten kun siihen päästään.

      • Anonyymi

        Itsekin taidan tietää erään Huippu halaajan..


    • Anonyymi

      Jos olet mun kaivattu mies niin mitä töistä. Halataan vaan 24/7.

      • Anonyymi

        Kannatan tätä 🫂


    • Anonyymi

      Tule ja tarraa kyllä me työt järjestetään... Tiedät mitä tarkoitan?

      • Anonyymi

        Ehkäpä tiedän.. olen tainnut tarrailla jo. Vai?


      • Anonyymi

        Tiedän ja tulen. Olen matkalla sinuun mies.


    • Anonyymi

      Itse ainakaan en helpolla päästäis irti. No ehkä pikku hetkiksi välillä. Mikäli onnistuu. Halipulainen täällä haluaa vaan toisen halipulaisen lähelle. <3

    • Anonyymi

      Nämä ketjut ovat kyllä suoraan jostain hullujenhuoneen kellariosastolta.....

      • Anonyymi

        Ihan normaaleja nää on. :) T. Hullujen huoneen kattotason asukki


    • Anonyymi

      Voihan Hali ja sen puute.

    • Anonyymi

      Kuka sua muka voisi pakottaa päästämään irti jos olet kohdannut jotain sellaista jota et halua menettää mu aina kannattaa si taas muistaa että ei pidä yrittää pitää turhan tiukasti kiinni se kun on yksi tapa menettää johtuu usein mustasukkaisuudesta ja omasta mielestäni mustasukkaisuus johtuu epäluottamuksesta ja näin ollen ihminen joka on mustasukkainen ni onko sellainen ihminen luotettava

    • Anonyymi

      Ei välttämättä, Mustasukkaisuus voi johtua myös, henkilön omasta epävarmuudesta.

      • Anonyymi

        Epävarmuuteen voi olla myös syynsä.

        Tämä ajatus että on vain toisen vika kun on "epävarma" "huono itsetunto" jne.

        mutta tosiasia on että jos kumppani kattelee muita, flirttaa ja on kontaktissa koko ajan muiden varteenotettavien kumppaneiden kanssa niin se voi tuntua loukkaavalta.


    • Anonyymi

      Lähetän hänelle virtuaalihalin. Ja suudelmia kasvoihin. 🩷 muuallekin.

    • Anonyymi

      Silittää ja halata tahtoisin.

      • Anonyymi

        Niin minäkin häntä. Pitäisin hyvänä niin että sulaisi koko mies. -ap


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe