niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
Jos joskus pääsen halaamaan sinua
73
1493
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en päästäisi ikinä irti. Roikkuisin loppuelämäni hänen kaulassaan. Haittaisikohan se häntä?
- Anonyymi
Tuskin,jos olemme satumaassa.
- Anonyymi
Roikkuisit kaulassa. Roiku vaikka unissasi. Roiku missä roikut.
- Anonyymi
Miksi haittaisi jos se aidosti johtuu siitä että välität hänestä si taas toisaalta välittääkö hän sinusta jos se häntä haittaisi tai oletteko riittävän samankaltaiset että sovitte yhteen alkuun koska parisuhde si taas on yhdessä kasvamista mieluiten toki samaan suuntaan eikä eri suuntiin
- Anonyymi
Eiks meillä ole kuitenkin sama matka sitten? 😉
- Anonyymi
Ei ole.
Menee ihan omaa aikaasi. - Anonyymi
Ehkä jos se on elämässä eteenpäin
- Anonyymi
Tollaset roikkujat on aika rasittavia. Pitää olla myös omaa elämää.
- Anonyymi
Ei vaan rakastuneena ihanaa. Kyllä se irti päästää parissa kuukaudessa ja elämä normalisoituu. Rakastuneena saakin olla alussa kaikkea vähän liikaa. sivusta
- Anonyymi
Eikä toista voi ottaa mukaan töihin? Toiset voi?
- Anonyymi
Luuletko että joku lähtisi tekemään sun duunit ilmaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisimme tehdä yhteistyötä.
- Anonyymi
Toiset voi toiset ei se kun ei mustasukkasissa parisuhteissa toimi se samassa työssä käyminen kun toinen vahtii toista ni jää ne työt tekemättä mistä palkka maksetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä tiedä mä olen ainakin aina sanonnu et kyl sä voit mun työt tehdä kuhan et palkkaa vie toki tekijälle jää myös aina vastuu että on tehnyt työn parhaan osaamisensa mukaan firman pomoilla taas on vastuu et työntekijän osaaminen on riittävä firman vaatimuksiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisimme tehdä yhteistyötä.
Mieluimmi kui toinen vaihtoehtohan olis se että työ on pakopaikka kun kotona on joko helvetti odottamas tai si siel on vai yksin tavalla tai toisella
- Anonyymi
Voi kun tämä ihana mies haluaisikin. 🥰 se olisi parasta.
- Anonyymi
Ei silloin ole hankalaa jos on sama työpaikka.
- Anonyymi
Riippuu työtehtävistä. Esim. poliisilla voi olla hankala juosta rosvoa kiinni, jos nainen roikkuu kaulassa.
- Anonyymi
Toivot jo kolmessa kommentissa tässä että olette kolleegoja.
Ei aloittaja ole rakastunut sinuun eikä näin ollen työkaveriinsa 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivot jo kolmessa kommentissa tässä että olette kolleegoja.
Ei aloittaja ole rakastunut sinuun eikä näin ollen työkaveriinsa 😉Mielenkiintoista sinänsä, että puhut aloittajan puolesta, mutta oikeassa kyllä olet. En ole työkaveriini lääpälläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista sinänsä, että puhut aloittajan puolesta, mutta oikeassa kyllä olet. En ole työkaveriini lääpälläni.
Oli hyvin arvattavaa että mieheksiluulijan kollega ei täällä häntä kaipaa.
Vastasin väliin tolle ettei se ihan innostu massapostaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista sinänsä, että puhut aloittajan puolesta, mutta oikeassa kyllä olet. En ole työkaveriini lääpälläni.
keneen sitten? työkaverisi taitaa olla lääpällään sinuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hyvin arvattavaa että mieheksiluulijan kollega ei täällä häntä kaipaa.
Vastasin väliin tolle ettei se ihan innostu massapostaanSinulla on mies tätä miesluulijaa tungettuna joks kerrontaan, ettei vaan yksikään lukija pääsisi unohtamaan tätä showtasi😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesäpallomaila on kätevä eteisessä.
- Anonyymi
Toisille ei mu si taas toisille on kun eivät kai uskalla olla omiaitsejään kun jo alkuun esittivät jotain muuta kun oikeasti ovat jotta saivat niin kutsusti kalan haaviin tai saaliin verkkoon tai sintin katiskaan kidutettavaksi monasti nääs se syy miksi jotkin miehet etsivät itseään heikompia kumppaneita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu työtehtävistä. Esim. poliisilla voi olla hankala juosta rosvoa kiinni, jos nainen roikkuu kaulassa.
Naisella taas ei haittaisi, eikä tuntuisi missään, jos mies roikkuisi selässä, kun juoksee rosvoa kiinni. 💪🏽
- Anonyymi
Niin, jos jättäisit sinisen valon, niin ehkä silloin.....
Toipumisiin.fi
https://m.youtube.com/watch?v=y3aNF3GMMFM- Anonyymi
Eiköhän tämä paikka ole jo nähty. Sininen valo seuraa kyllä työssäni.
- Anonyymi
Kuraa.
- Anonyymi
Minulle on lääkäri määrännyt reseptin että pitää olla koko ajan kun mahdollista rakkaan naisen rakastettavana ja halittavana. Ei voi mitään. Muuten kärsin ja poden surua ja murhetta.
- Anonyymi
Viisas lääkäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisas lääkäri.
Reseptilääkettäni ei vain ole nyt saatavilla. Siksi olen onneton. Vain yhden naisen rakkaushalit auttavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reseptilääkettäni ei vain ole nyt saatavilla. Siksi olen onneton. Vain yhden naisen rakkaushalit auttavat.
Tuo on kyllä sellainen juttu, että siihen ei mikään korvaava lääke sovi. Ei vain löydy vaihtokelpoisia valmisteita.
- Anonyymi
Saat tulla mun halittavaksi milloin vaan..
Halisin sinua yötä päivää aivan kyllästymiseen asti..
Heti kun yrittäisit luikerrella sylistäni pois, niin nappaisin takaisin..
En päästä sinua koskaan irti minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tulla mun halittavaksi milloin vaan..
Halisin sinua yötä päivää aivan kyllästymiseen asti..
Heti kun yrittäisit luikerrella sylistäni pois, niin nappaisin takaisin..
En päästä sinua koskaan irti minusta.Ahdistavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistavaa
Eipäs ole, vaan herttaista. Sinä olet ahdistava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan tuo yksi nainen on jonka rakkaushalit auttaa? Jossain olen kuullut olevan haliparantaja.
- Anonyymi
Kun halien ja läheisyyden tarve on niin valtava, olisiko järkeä jos kuntien sosiaali- ja terveyspalvelujen yhteyteen perustettaisiin virkanimikkeet; halaus-asiantuntija ja talossa kauemmin ollut vanhempi halaus-asiantuntija. Tottakai vaatimuksina olisivat hyvä kunto, urheilullisuus, vahva selkä ja hyvänmuotoinen kroppa (seisomatyö, that's why). Ja tietenkin nämä asiantuntijat sinkahtavat sinun luoksesi kuin wolttilaiset, tai esim. traktorilla maalla, halaamis-aika voisi olla min. 30 min niinku lääkäreilläkin. Taksa ei olisi kovin korkea, koska tämä kuuluisi osana Suomi Hyvinvoi -kampanjaa.
- Anonyymi
ammattihalaajia on, Suomessakin, Japanissa ovat eläinpukuisia. https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/professional-cuddler-touch-mental-health-b2121188.html
- Anonyymi
Haaveilen samasta. Mutta se ei halua mua.
- Anonyymi
Anteeksi negatiivisuus. Siis haluaa mutta ei ole vielä ehditty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi negatiivisuus. Siis haluaa mutta ei ole vielä ehditty.
Niin, kyllä me vielä ehditään, kiva kun korjasit..:)
- Anonyymi
Surullista kun nämä yhteydenotto yritykset eivät johda edes halaamisen. Eikä varmasti ole kyse siitä, etteikö haluaisi kun toinen tai molemmat eivät vaan uskalla. Olisi niin helppoa, kuten monessa kulttuurissa maailmalla, vain halata tuntemattomiakin ja myös yhteydenotto syvempään tuttavuuteen olisi niin paljon helpompaa.
- Anonyymi
Mitä vaikeaa on ottaa yhteyttä tai huolehtia muista ihmisistä?!
- Anonyymi
Tuskinpa sinä enää töissä käyt sitten kun halaus asteelle päästään.
- Anonyymi
Mitäs tuo nyt tarkoitti? 😏
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tuo nyt tarkoitti? 😏
No lähinnä sitä että on jo silloin niin vanha. Varmaan jossain vanhainkodissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lähinnä sitä että on jo silloin niin vanha. Varmaan jossain vanhainkodissa.
Höh. Voisin halata vaikka huomenna jos uskaltaisin.
- Anonyymi
Lupaus. Ajattelen, että voisin olla siinä hommassa aika hyvä luontaisestikin. Kun siihen voisi keskittyä kuin urheilija, levätä tarpeeksi, urheilla ja päälle terveelliset elämäntavat, sampanjaa kohtuudella. Kyllä se siitä vain paranisi. Tietenkin tarvitsen lähelleni liekin, joka ylläpitää ehtymätöntä halua pitää toisista kiinni, tosin kyllä liekki palaisi kun naiseni joutuisi irrouttautumaan otteestani hetkeksi. Olisin onneni kukkuloilla ja tärkeintä olisi, että "mon bien-aimé" olisi hyvin tyytyväinen kokonais-rakkaudellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yäk
Ei mua tarvii kenenkään halata joka ei halua. Eli turhaan yököttelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaus. Ajattelen, että voisin olla siinä hommassa aika hyvä luontaisestikin. Kun siihen voisi keskittyä kuin urheilija, levätä tarpeeksi, urheilla ja päälle terveelliset elämäntavat, sampanjaa kohtuudella. Kyllä se siitä vain paranisi. Tietenkin tarvitsen lähelleni liekin, joka ylläpitää ehtymätöntä halua pitää toisista kiinni, tosin kyllä liekki palaisi kun naiseni joutuisi irrouttautumaan otteestani hetkeksi. Olisin onneni kukkuloilla ja tärkeintä olisi, että "mon bien-aimé" olisi hyvin tyytyväinen kokonais-rakkaudellisesti.
toisista -> toisesta, en ole sellainen.
- Anonyymi
Haluatko muka minut lähelle
- Anonyymi
Phyyyhhihhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua tarvii kenenkään halata joka ei halua. Eli turhaan yököttelet.
Ei huvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huvita.
Joo no ei voi mitään. Enköhän mä jonkun tyynyn vaikka löydä mitä halata.
- Anonyymi
Minua on kehuttu hyväksi halaajaksi. Toivottavasti hän on samaa mieltä sitten kun siihen päästään.
- Anonyymi
Itsekin taidan tietää erään Huippu halaajan..
- Anonyymi
Jos olet mun kaivattu mies niin mitä töistä. Halataan vaan 24/7.
- Anonyymi
Kannatan tätä 🫂
- Anonyymi
Tule ja tarraa kyllä me työt järjestetään... Tiedät mitä tarkoitan?
- Anonyymi
Ehkäpä tiedän.. olen tainnut tarrailla jo. Vai?
- Anonyymi
Tiedän ja tulen. Olen matkalla sinuun mies.
- Anonyymi
Itse ainakaan en helpolla päästäis irti. No ehkä pikku hetkiksi välillä. Mikäli onnistuu. Halipulainen täällä haluaa vaan toisen halipulaisen lähelle. <3
- Anonyymi
Nämä ketjut ovat kyllä suoraan jostain hullujenhuoneen kellariosastolta.....
- Anonyymi
Ihan normaaleja nää on. :) T. Hullujen huoneen kattotason asukki
- Anonyymi
Voihan Hali ja sen puute.
- Anonyymi
Kuka sua muka voisi pakottaa päästämään irti jos olet kohdannut jotain sellaista jota et halua menettää mu aina kannattaa si taas muistaa että ei pidä yrittää pitää turhan tiukasti kiinni se kun on yksi tapa menettää johtuu usein mustasukkaisuudesta ja omasta mielestäni mustasukkaisuus johtuu epäluottamuksesta ja näin ollen ihminen joka on mustasukkainen ni onko sellainen ihminen luotettava
- Anonyymi
Ei välttämättä, Mustasukkaisuus voi johtua myös, henkilön omasta epävarmuudesta.
- Anonyymi
Epävarmuuteen voi olla myös syynsä.
Tämä ajatus että on vain toisen vika kun on "epävarma" "huono itsetunto" jne.
mutta tosiasia on että jos kumppani kattelee muita, flirttaa ja on kontaktissa koko ajan muiden varteenotettavien kumppaneiden kanssa niin se voi tuntua loukkaavalta.
- Anonyymi
Lähetän hänelle virtuaalihalin. Ja suudelmia kasvoihin. 🩷 muuallekin.
- Anonyymi
Silittää ja halata tahtoisin.
- Anonyymi
Niin minäkin häntä. Pitäisin hyvänä niin että sulaisi koko mies. -ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859