Mitä toivoisin kuulevani, olisi "olet tosi kiva" tai "olet hyvää seuraa" tms. Mitään muita kehuja en tarvisi koskaan. Kukaan ei ole varmaan koskaan kehunut minua mukavaksi tai kivaksi. En kalastele tällä kehuja, koska mitä järkeä siinä olisi kun ette tiedä kuka olen. Halusin vaan kirjoittaa tästä.
Kaikista parhain kehu
7
322
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en halua minkäänlaisia kehuja. Jos joku viihtyy seurassani niin en halua kehuja vaan pyytää jonnekin seuraksi. Ei ne sanat vaan ne teot pätee tässäkin.
- Anonyymi
Paras kehu on kun viisari värähtää tilanteissa kanssani mitkä on monille ällöttävää ,inhottavaa,kuvottavaa, rumaa,oksettavaa ja korvaan kuiskutetaan silti :
"Olet rakas,ihana,kaunein. - Anonyymi
Sano kyllä uusille seikkailuille !
- Anonyymi
Kun mä en ymmärrä miksi sä valehtelet kun mä kehun sinua eikö se jo merkitse että olen kiinnostunut sinusta mutta sä joka kerta valehtelet no onhan sekin pako keino et pääse ikinä karkuun kun olet niin arka jalka
- Anonyymi
Olen saanut kehuja.
Vaikka miksi on kehuttu, kaverinaisia, tavattuja naisia ja vanhempia naisia ovat kehuneet.
Silti olen yksin.
Ei ne kehu paina koska jos mies ei osaa laittaa roihua tuleen eli pikkareita kosteiksi niin on aivan turhaa.
Olen siis kelvoton kiva kaveri vaikka kuinka kehuttaisiin. - Anonyymi
Minusta paras kehu oli että Onpas sulla hyvin käytäytyviä lapsia.
- Anonyymi
Miksi koet tarvetta kehuille?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275