Länsi on siirtänyt senkin syyn Venjän oäälle,tullessaan suojelemaan Luhanskia ja Donetskia,vallankaapauksensa jälkeen !?
Sai vielä Zelenski tekemään vaalipetoksensa,sodanjatkamiseksi,jota jo 9 vuotta !?
Vaikka tämä on vielä pienisota ,ammatti tappajien Israeilin ja Yhdysvaltain Palestiinalaisten ja asettomien lahtauksessa,eikä Suomenkaan kirkko rukoile niiden puolesta !?
Olisiko kukaan uskonut, mihin Ukrainassa Poroshenkon hyökkäyssota johti,jot tuemme !?
18
308
Vastaukset
- Anonyymi
Ai jaa. Miksi Venjä sitten yritti vallata Kiovan?
- Anonyymi
Tietääkseni valtaa itsenäis osien alueet, Kuin Natoki Kosvossa,jossa vieläkin !?
Mitä Kiovan valloitukseen tulee, siinä vain koetellaan joko Minskin rauhansopimus jo kelpaisi, vaalipetturi Zelenskille !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni valtaa itsenäis osien alueet, Kuin Natoki Kosvossa,jossa vieläkin !?
Mitä Kiovan valloitukseen tulee, siinä vain koetellaan joko Minskin rauhansopimus jo kelpaisi, vaalipetturi Zelenskille !?Ukrainasta on väkivalloin ja LAITTOMASTI irrotettu osia ja liitetty venäjään, ei ne ole itsenäistyneet omasta halustaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainasta on väkivalloin ja LAITTOMASTI irrotettu osia ja liitetty venäjään, ei ne ole itsenäistyneet omasta halustaan!
Ja mitä itsenäistymistä semmoinen on jos Venäjä ne valtaa.
- Anonyymi
Ai Poroshenkoko sen sodan aloitti? Meidän muiden mielestä sen sodan aloitti VENÄJÄ! JA yleensä Venäjä on se joka syyttää muita myös omista teoistaan eikä päinvastoin!
- Anonyymi
No ressukka, jos Poroshenkon hyökkäystä ei olisi ollut, ei Venäjä olisi tarvinnut tulla puolustamaan Luhanskia ja Donetskia ja nyt itsenäisenä,lännen kateudessa !?
Zelenski tosin valittiin sodan lopettajana,mutta olikin petturi Poroshenko alamaisena !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ressukka, jos Poroshenkon hyökkäystä ei olisi ollut, ei Venäjä olisi tarvinnut tulla puolustamaan Luhanskia ja Donetskia ja nyt itsenäisenä,lännen kateudessa !?
Zelenski tosin valittiin sodan lopettajana,mutta olikin petturi Poroshenko alamaisena !?Lopeta toi ressukaksi haukkuminen, itse olet sellainen! Sitäpaitsi venäjä EI ole puolustanut Luhanskia ja Donetskia vaan vallannut ja miehittänyt ne!
- Anonyymi
Meile rysille Venjä on lian pitt Kä valti on nimi,etä me kakki osaisime sen kirjoitaa oi Kein ?! Itse aion kuten kin harr joitela nin monnta vuota,etä opin koti Maaani nimmen kirjoi tttaman ?!
- Anonyymi
Milloin tää mtv 3 ropakada loppuu suomen uutisista muka ukraina tappas yli n1000 venäläis sotilasta joka päivä . ?????
- Anonyymi
Srn vaan meidän Hallitukset pyhittäneet Venjän aloittamaksi,kuin kierot valtiot perinteisesti tekee !?
- Anonyymi
Siis venäjähän se kiero valtio on, turhaan syyttelet muita siitä kieroudesta!
- Anonyymi
Ukrinan viime presidentin vaalit oli kahden kauppa,Poroshenkon sota ja Zelenskin peitelty rauha(Minskin sopimus),mutta kaverukset vai yhdessä enemmistön rauhan,väkisin sotaan !? Suomi on jo jenkkisodiaa,johon peitellysti kuuluu jo Ukraina !? Terroristivaltiot Israeil ja Yhdysvallakin, näyttää miten palestiinalaoset teurastetaan ja YK:kin silmienalla !?
- Anonyymi
Eihä Venjä ilman vihollista sotisi,kun vielä erkaantuneet pyysi apua, Krimikin tuli Venjään takaisin demokraattisesti,joka oli vahingossa viety, yhdenmiehen päätökseöllä !?
- Anonyymi
Ai demokraattisesti? VENÄJÄ ei tunne sellasta sanaa kuin demokraattinen, tai jos tuntee niin se on kaikkea muuta kuin demokraattinen! Ja kaikkein pahin vihollinen on venäjä itse!
- Anonyymi
Ukraina ei ole senkummempi kuin Jukoslavia hajotettuna ,kun Suomalaiset sen ymmärtää, niin eliitin pako on räjähdysmäinen Suomesta,kuin uppoavasta laivasta !?
- Anonyymi
Ryssä pois ukrainasta
- Anonyymi
Ennen pyöritti Suomea Patruunat, myt Olikarkit mediain kautta,Ukrinassa armeejoita !?
- Anonyymi
Olikarkki Poroshenkolta, jäi itään kokonainen laivasatama,ei ihme että kiire aloittaa sota !?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059