Kiihottavat joillakin naisilla
Eräs fantasian kohteeni on nuori n.20v tummatukkainen , muodokas nainen
Haluaisin hänen imevän kulliani pelköt silmälasit yllään,isot tissit sojottaen ,nännit kovina
Ja tunnen nuo pusuhuulet kuumina kalun ympärillä..
Ragnar52
Silmälasit
Anonyymi-ap
8
683
Vastaukset
- Anonyymi
Sä tiedät sen,kuinka kiihotat mua
Isot rintasi ja pyöreät pakarasi sekä silmälasien takaa luotu himokas katse
Ahhh anna mulle- Anonyymi
Sullahan siitä tuntuu kokemusta riittävän. Oletko ihan speden kämmpis siellä.
- Anonyymi
Eipähän speden tarvii seuraa kaukaa hakee kun sinä olet siellä.
- Anonyymi
No se on ihan oikein sulle hönö.
- Anonyymi
Eikä taida tuttiskaan vielä löytynyt voi sua reppanaa.
- Anonyymi
kelpais
- Anonyymi
Heinolassa haetaan 18-19v miesten uimahousukuvia.
- Anonyymi
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu
Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231