Bensan hinta laskenut ennätysalas perussuomalaisten ansiosta!!!
Hyvä perussuomalaiset!!
28
347
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoi joku, ei koskaan.
- Anonyymi
Ei eikä ainakaan velaksi tekemällä.
.
- Anonyymi
Kespalla maksoi eilen suurinpiirtein saman kuin ennenkin. Mistä sitä ennätysalas pensaa saa?
- Anonyymi
Rajat on kiinne ja bentsiini halpaa. Ei ihme et Kristaa harmittaa.
- Anonyymi
Kyllä ja paljon, joka päivä enemmän persujen ontuvien selitysten tähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja paljon, joka päivä enemmän persujen ontuvien selitysten tähden.
Bensaa ostetaan velaksi. http://www.velkakello.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensaa ostetaan velaksi. http://www.velkakello.fi
Äänestä sinäkin kokoomusta. Kokoomus myy valtion omaisuutta ja lyhentää sillä valtion velkaa. Kansa kutsuu tätä pakkasella housuun pissimiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestä sinäkin kokoomusta. Kokoomus myy valtion omaisuutta ja lyhentää sillä valtion velkaa. Kansa kutsuu tätä pakkasella housuun pissimiseksi.
Millä sitä kutsutaan persujen tekemänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehteluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuriksi luuloiksi.
- Anonyymi
Samariinin hallituksen aikana bensa maksoi 2,4 euroa. Nyt persuhallituksen aikana 1,7 euroa!! Hyvä persut!!!!
- Anonyymi
Velkaa ottamalla vaikka euron saa maksamaa. Hyvä persut, kyllä te laskea osaatte, meinaa housunne. Vai miten se nyt oli.
- Anonyymi
1.4 ei ole ennätysalas halpaa vielä! Väi äitiskö sulle tankkaa?
- Anonyymi
Marininin hallitus otti enemmän velkaa ja silti bensa maksoi 2,40 e ei auttanut vaikka saamaariini laski housunsa!!!
- Anonyymi
Ei tietenkään korona ja ryssän aloittama hyökkäys sota Ukrainaan vaikuttanut, niin ei pitäisi myös tuleva yleislakonkaan vaikuttavan kasvavaan velan ottoon, Bensan hinnan alhaalla pitämiseksi. Vai mitä luulette.
- Anonyymi
Mistä sitä halpaa bensaa nyt saa. Kertokaa nyt joku. Olen nähnyt vain normaalihintaista.
- Anonyymi
Verorahoin, eli velka rahalla tuettua bensaa ei voi sanoa normaalihintaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verorahoin, eli velka rahalla tuettua bensaa ei voi sanoa normaalihintaiseksi.
Lapsilta, köyhiltä sairailta, työttömiltä toimeentulosta leikatuista tukirahoista bensan hinnan alentamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsilta, köyhiltä sairailta, työttömiltä toimeentulosta leikatuista tukirahoista bensan hinnan alentamiseen.
no mua ei toi pensan hinnan heilahtelu hetkauta
kon mää tankkaan AINA viidellä kympillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kon mää tankkaan AINA viidellä kympilläMinulla ei ole autoa ei perhettä ja olen omillani toimeen tuleva ja asun omassa osakkeessa, joten kokonaisuutena ei hallitusohjelma ole omalla kohdallani huono asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kon mää tankkaan AINA viidellä kympilläJa minä kuudella kympillä marjamehua portteriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole autoa ei perhettä ja olen omillani toimeen tuleva ja asun omassa osakkeessa, joten kokonaisuutena ei hallitusohjelma ole omalla kohdallani huono asia.
Tuohon vielä eläke ja bile meininki niin, jo on elämä mallillaan.
- Anonyymi
Kovin nyt kohistaan mutta vieläkään kukaan ei tiedä mistä sitä halpaa bensaa saa? Tarttis tankata tänään.
- Anonyymi
ku hallitus vaihtu niin diesel oli 1,91e, siitä alaspäin meno on halpenemista.
- Anonyymi
Ja Suomen velka lisääntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Suomen velka lisääntyy.
Eikö se velka pitänyt vähentyä, kun leikattiin köyhien tuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se velka pitänyt vähentyä, kun leikattiin köyhien tuista.
Persu homo Tynkkynen haukkui oppositiota tyhmäksi, kun köyhiltä leikaten saadaan 100 000 työpaikkaa, opposition sitä uskomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu homo Tynkkynen haukkui oppositiota tyhmäksi, kun köyhiltä leikaten saadaan 100 000 työpaikkaa, opposition sitä uskomatta.
Onko Demarien Nurmela homo, on aika niljakkaan näköinen kuten se viiksimies, jonka nimeä en muista. Erittäin epärehellisen ja niljakkaan oloista porukkaa demareissa. Aki Lindenkin on seonnut viime aikoina?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026