Kaipaisin vinkkejä rikkailta.

Anonyymi-ap

Olen väsynyt olemaan köyhä. Haluan toimivia vinkkejä joilla rikastua. Kiire ei ole, joku 5v projekti? Nyt rehellisiä keinoja joilla itse olet rikastunut.

Anon.

20

305

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota jotain työtä, mainosten jakoa tai jotain. Onhan noita ruokalähetin hommiakin. Centti on miljoonan alku.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­­y­­­m­­­f­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Minä rukoilin lottovoittoa, ja se tuli.
      Uskis

    • Anonyymi

      kuinka tulet 20-sentin vuositason investoinnilla miljonäärikdi`?

    • Anonyymi

      Säästä joka tilistä 20-50 euroa. On paljon vähemmän huolta kun edes muutama satanen. Tv kanssaköyhä.

    • Anonyymi

      Analysoi omat osaamisesi ja kehitysmahdollisuudet käytännön tasolla!
      Selvitä missä niille olisi kysyntää tai käyttöä!
      Älä ole kotiseuturakas vaan mene sinne missä on mahdollisuuksia!
      Älä aseta ennekkoehtoja mutta älä tyrkytä itseäsi mihin tahansa ja millä hinnalla tahansa!
      Seuraa pätevyysalueesi markkinoita ja ole valmiina vaihtamaan parempaan paikkaan mutta hätäilemättä.
      Tuossa hieman alkua.

    • Anonyymi

      Kelpaako keskituloisen neuvot? Tai sun juna taisi jo mennä? Mun neuvot alkaa jo kouluajoista:
      -Panosta kouluun ja myöhempään koulutukseen.
      -Seuraa maailman ja yhteiskunnan tapahtumia, niin et tule huijatuksi.
      -Älä syyllisty rikoksiin.
      -Älä väärinkäytä mitään.
      -Ole säästeliäs, mutta älä pihi. Säästeliäs huolehtii itsestään järkevästi. Pihi ei edes syö kunnolla.
      -Syö kunnolla=terveellisesti. Nuku hyvin. Liiku. Harrasta jotain kivaa.
      -Huolehdi ihmissuhteistasi. Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

      Ei tarvitse syntyä kultalusikka suussa kun näillä eväillä pääsee kiinni oikein mukavaan elämään. Sellaiseen, että rikastuminen ei edes tunnu tärkeältä.

    • Anonyymi

      Avaa pankissasi osakesäästötili. Jos sinulla on pankkitunnukset. tili on helppo avata verkkopankissa. Laita tilille rahaa sen verran mitä pystyt säästämään. Kun voit siirtää tilille vaikka muutaman satasen tai tonnin, voit osta osakkeita sellaisista yrityksistä, mitkä antavat vuosittain osinkotuloa. Vuosien saatossa tilin arvo karttuu ja sitten sinulla on ainakin puskurirahaa yllättäviä menoja varten.

      • Anonyymi

        Helppo ja varma tapa mutta ei pikavoittoja.
        Kuukausittain vakiosumma johonkin osakerahastoon.
        Kun kurssit lakevat niin summalla saa enemmän osuuksia ja kurssien noustessa päin vastoin.
        Anna pankin hoitaa ja unohda koko asia edellyttäen, että et tee muutosta tuohon automaattiin.
        Keskimääräinen tuotto on kohtuullinen.


      • Anonyymi

        Kuukausittain vakiosummalla valitun osakerahaston osuuksia. Kun kurssit alhaalla niin vakiosummalla saa osuuksia enemmän. Korkealla kurssitasolla päin vastoin.
        On automaatti joka ei anna pikavoittoja mutta ei vaadi asiantuntemusta eikä seuraamista mutta karttuu kuitenkin luotettavasti.


    • Anonyymi

      Ala myymään valtion metsää, ennen kuin EU kieltää kaiken. nuotion teosta lähtien.

    • Anonyymi

      Käytä hyödyksesi kaikki mahdolliset vähennykset ja näin minimoi veronmaksu.

    • Anonyymi

      Turha on rehellisiä keinoja kysellä. Vaurastuminen perustuu aina toisen riistoon, vaikka riistäjät täällä eivät sitä tunnustakaan.

    • Anonyymi

      Säästötilin tee itsellesi. Mulla on säästötilillä nyt 9000€. 500€ nostin joulua varten. Kahdelle lapselle menee 100€ per nuppi, yhteensä 200€. 300€ menee kaikkeen muuhun. Äitin luona käydään syömässä jouluateria. Siellä on sitten kystä kyllä. Kinkkua, lohta, laatikot, sinapit.

      Säästötilin avaat ja laitat sinne ylimääräiset rahat. Potti kyllä ajan kanssa nousee ja sieltä voi "juustohöylätä" johonkin tärkeään.

      Minulla 10 000€ "veden jakaja" jos sen yli mennään, niin voi pakkokuluttaa. Nämä on mieleisiä juttuja kun tuhlataan ja silti tilillä on 10 000 tai matalammilla 8000€. Keittiön pöytää olen vielä vailla, saas nährä jos joku tarjous kolahtaisi. Käteiskauppa ja ei tunnu missään. Tämänkin ostoksen jälkeen on se 10 000€ tilillä, ei se mihinkään katoa.

      Eli säästötili on ratkaisu. Pienistäkin summista kertyy mojovia summia ajan kanssa. Minulla on ollut säästötili 7 vuotta ja säästössä sen 9000€. Myöskin kaikki isommat menot olen saanut kustannettua säästöillä.

      10 000€ on veden jakaja, jos siitä alkaa keulia, niin sitten pitää kuluttaa enemmän. Pienistä summista kasvaa iso puro ja elämän laatu paranee näin yksinkertaisilla asioilla.

      • Anonyymi

        Uskomatonta että noin hyvin olet säästöön toimeentulotuesta.Jotkut tuntuu unohtaneen sen että kirjoittaa köyhyyspalstalle missä persaukisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta että noin hyvin olet säästöön toimeentulotuesta.Jotkut tuntuu unohtaneen sen että kirjoittaa köyhyyspalstalle missä persaukisia.

        En ole toimeentulotuella. Saan vähän enemmän rahaa. 400€/kk kuitenkin menee elämiseen ja loput säästöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta että noin hyvin olet säästöön toimeentulotuesta.Jotkut tuntuu unohtaneen sen että kirjoittaa köyhyyspalstalle missä persaukisia.

        Köyhyyspalstalla puhutaan köyhyydestä. Ei se tarkoita, että keskustelijat olisivat köyhiä.


    • Anonyymi

      Asiaa.
      Perusteet Tulot vs menot

      Tulojen saaminen on perus ehto! Ilman niitä pyörit samassa lammessa vuodesta toiseen. On huomattava että pienelläkin palkalla voi päästä pitkälle, mikäli menot ovat pieniä ja se sallii aikaa ja voimavaroja sijoittaa lisäsäästöihin/lisätuloihin.

      Menojen tulisi olla sellaiset että ne tukevat perushyvin vointia muttei paljoa enempää. Älä osta esimerkiksi ruokaa mädäntymään jääkaappiin.

      • Tuohon lisäksi

        Jos matematiikasta exponentiaalinen vaimeneminen ei ole tuttua niin tiedä, että inflaatio syö raha säästösi elleivät ne tuota voittoa. Parivuotta sitten jos lounaan saattoi saada 10€ nyt samaan lounaaseen saattaa joutua käyttämään 12-15€. Pidemmällä aikavälillä ero vain kasvaa. Siksi sijoittaminen on tärkeää.


      • Anonyymi
        portimoinen kirjoitti:

        Tuohon lisäksi

        Jos matematiikasta exponentiaalinen vaimeneminen ei ole tuttua niin tiedä, että inflaatio syö raha säästösi elleivät ne tuota voittoa. Parivuotta sitten jos lounaan saattoi saada 10€ nyt samaan lounaaseen saattaa joutua käyttämään 12-15€. Pidemmällä aikavälillä ero vain kasvaa. Siksi sijoittaminen on tärkeää.

        Sijoituksia on monenlaisia. Mielikuvitus ja sijoituskyky ovat vain rajana. Osa tuottaa tappiota ja osa kultaa. Oleellista on laittaa oma varallisuus, joko säilyttämään arvoaan kestävänä säästönä tai laittaa se tekemään työtä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1926
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1613
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1442
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1076
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      121
      983
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe